Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bir süre idare eder seni bu devrimk... Hadi şimdi saldırma zamanı bir dahaki turda şu atomlara ayırma büyüsünü yapmayı planlıyorum bakalım. Gerçi onu değiştirmiştik ama olsun yine de çok hasar verir. :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Bir süre idare eder seni bu devrimk... Hadi şimdi saldırma zamanı bir dahaki turda şu atomlara ayırma büyüsünü yapmayı planlıyorum bakalım. Gerçi onu değiştirmiştik ama olsun yine de çok hasar verir. :mrgreen:

Aegron'cuğum madem ki asitten koruyan büyün vardı, keşke içeri girmeden önce yapsaydın ya bu buffları; bilinmiyor muydu asit canavarı olduğu? :mrgreen:
Sana da bi asit sıkayım da büyü müyü yapamazsın yüzün yanarken. :-P

Bu arada arkadaşlar şöyle bir açıklama yapayım canavarın asit tükürmesi hakkında:
Asit tükürme saldırısı her zaman körletmiyor, anca yüze isabet ederse (evet Galud'un tipi kaydı) bunu da şöyle tespit ediyoruz: eğer tükürük atağı defansı (aslında Ã?evikliğe karşı) +7 fazlasıyla geçerse yüze gelmiş kabul ediyoruz. Yani hayvanın saldırısı çok başarılı olursa ancak körlük tehlikesi var.

Calud'un hep yek atması büyük şanssızlık oldu, ilk zarını hepyek attı olacak iş değil :roll: ya normalde 1d20'lerden çok daha zor 2d6'da 1.1 gelmesi ama sanki daha çok geliyormuş gibi. Hayret... :roll:

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.

Dün oyunu döndürürken hesaplarda büyük bir hata yapmışım; normalde alınan hasarlardan "Dayanım" miktarını düşüyoruz ama ben unutmuşum bunu (ben de dedim koskoca golyat hemen nasıl da öldü) kusura bakmayın dalgınlık. :mrgreen: sonradan aklıma geldi düzelttim.
Calud henüz bayılmadı; ağır yaralandı -3 tık/tur harekete düştü ama şarjı yarıda kesildiği için diğerleriyle birlikte 1 tur hareketi yapabilirsin Devrimk.

Normalde körlüğe -4 vermem gerekir ama kafalar zaten sana ısırmak suretiyle yapışık olduğundan el yordamıyla bulabilirsin diye düştü ceza.

.
Dayanım -5 yerine -6 olmayacak mı?
Kılıç 9 tık olduğuna göre vurabiliyorum sanırım, benim saldırı zarımı atabilirsin.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Dayanım -5 yerine -6 olmayacak mı?
Evet, -6 olması lazım, düzeltirim. Uykulu uykulu yine hata yapmışım pardon.

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

dwaxer wrote:
devrimk wrote:Dwaxer yaratığı görebiliyoruz galiba, öyleyse yaratığa hücum (Charge) edeceğim.
Yok Devrimk, göz gözü görmüyor diye yazmıştım; zaten içerisi karanlıktı, en azından loştu diyelim. Tozlar 9 tur sonra azalacak ve ancak o zaman görebilirsin yaratığı, tabii o da seni görecek altı kafa 12 çift göz ile ve seni bekliyor merak etme. şarjın hayırlı olsun (ama işin çok zor)


:D Yaa eskiden rogue ya da ranger filan önden gider dikkatli bir şekilde araştırma filan "scouting" yaparlardı. Artık devir mi değişti? :-P :mrgreen:

.
rogue ben olunca doğal olarak devir değişmiş oluyor evet :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

fmc ok, vs menzilli atış yaparken, aslında düşmana yapışık durumda bir dostun varsa nişancılığına ceza alırsın ve hatta ıskalarsan bir ihtimal kendi yandaşını vurabilirsin.
Yapışıktan kastım ısırılma hali olabilir, sarılmış güreşme hali olabilir vs. Bu durumda -2 ceza veririm ama sen usta bir okçu olduğundan -1 alacaksın sadece
Bir de nokta atışları normalde -4 ceza alır; Hydra kafası ufak bir nokta sayılmaz ama yine de bir kafa (ve boyun) hayvanın toplam cüssesinin ancak %10'u kadar yani bu hedef de kısmi nokta atışı sayılarak buna da -2 ceza gelir (aslında -3 ama sen usta okçu olduğundan -2)
Söylediğin atışa toplam -3 ceza gelecek, (indirimli) haberin olsun istersen değiştirip rastgele cezasız bir atış da yapabilirsin (tabii aslında bir turda 2 atış yapabiliyorsun.

Bu arada ben şimdiye kadar senin şu özelliğini dikkate almamışım sanırım:
Korucu: Yay, mızrak ve arbaletlerde Atak:+1, Hasar:+3
ama sen de hatırlatmadın; oyuncu karakterinin özelliğini bilmeli, DM dalgın olabilir, hatırlatmalı :mrgreen:

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

bende diyorum nie vuramıyorum :D valla zar atıyoruz rasgele atayım barı şimdi 1.1 atarım yeni giren adamı indiririm ben :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) yaratığın belirgin en iyi görebildiğim yerine yolluyorum oklarımı.
"7 kafa diye geldik 6 kafa var burda .Demek kopan kafa geri çıkmıyor. Bitirelim şunun işini!"
Gaz vermek için söylediği bu son cümleye kendisi bile inanamıyordu.

böle yapalım ozaman hep yek atmayım yine. bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya :D :plotting:
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) ... bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya :D :plotting:
Yay kullanmak 6 tık, bunun içine ok çekme dahil (1) sen okun biri hazırda gelmişsen, ilk atışını 5 tık ile yapabilirsin, ikincisi 6 tık ve kalan 1 tık ile 1 kare yer değiştirebilirsin.

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

dwaxer wrote:
fmc wrote:Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) ... bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya :D :plotting:
Yay kullanmak 6 tık, bunun içine ok çekme dahil (1) sen okun biri hazırda gelmişsen, ilk atışını 5 tık ile yapabilirsin, ikincisi 6 tık ve kalan 1 tık ile 1 kare yer değiştirebilirsin.

.
hm. +1 hasar veriyor sanıyordum. :plotting:
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:
dwaxer wrote:
fmc wrote:Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) ... bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya :D :plotting:
Yay kullanmak 6 tık, bunun içine ok çekme dahil (1) sen okun biri hazırda gelmişsen, ilk atışını 5 tık ile yapabilirsin, ikincisi 6 tık ve kalan 1 tık ile 1 kare yer değiştirebilirsin.

.
hm. +1 hasar veriyor sanıyordum. :plotting:
1 tıkla mı... olabilir, neden olmasın; :D mantıklı yani; yayını biraz daha germek ya da az daha fazla nişan almak hasara yansıyabilir. Belki de bunları daha önce yazmıştık değil mi; ama notlarımın bazılarını kaybettim ve hafızam da başka şeylerle meşgul. Bu tip mantıklı istekleri belirtmekten çekinmeyin arkadaşlar, oyun sistemimiz esnekliğe müsaittir.

Bu arada Hydra Defans:2d6-2 arkadaşlar.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Kusura bakmayın Arena Adası'na ve Ölüler Kulübü'ne masaj attım sanıyordum atmamışım.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

2 Kelle kopardım acayip haz aldım :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:2 Kelle kopardım acayip haz aldım :D
Vay avatarı da ona göre değiştirmişin! :D
Yok her zaman diyorum wizardlardan korkulur :-P

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
Aegron Linwelin wrote:2 Kelle kopardım acayip haz aldım :D
Vay avatarı da ona göre değiştirmişin! :D
Yok her zaman diyorum wizardlardan korkulur :-P

.
Birinin avatarı neden değiştirdiğimi anlamasına sevindim :D
Korkulur tabi hele bu sistemde baya bi korkmak lazım :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply