çantayıda aldımAegron Linwelin wrote:Tamamdır... Al oklarını yimedikfmc wrote:benim oklar hepsi benim toplayın geri kalanı ben alcam
Arena Adası YORUMLAR
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
.
Cadının... pardon
yaşlı kadının verdiği iksirleri atıp kırdınız. İki simyacı, bari bir inceleseydiniz, koklasaydınız en azından; belki anlardınız ne olduğunu.
Evet; Simya=9 tutturan anlayacaktı iksiri, en azından fikir yürütebilecekti.
Evet arkadaşlar ne yöne gittiğinizi, nasıl gittiğinizi yazın. İsterseniz taş elinizdeyken ve parşömeni okuyup hemencecik kuleye dönebilir, birkaç gün dinlenip, iyileşerek, bir sonraki hedefinize karar verebilirsiniz. Yalnız parşömeni kullanırken yanyana durun, hatta birbirinize tutunun, hep beraber teleport olmak için.
.
Cadının... pardon
Evet; Simya=9 tutturan anlayacaktı iksiri, en azından fikir yürütebilecekti.
Evet arkadaşlar ne yöne gittiğinizi, nasıl gittiğinizi yazın. İsterseniz taş elinizdeyken ve parşömeni okuyup hemencecik kuleye dönebilir, birkaç gün dinlenip, iyileşerek, bir sonraki hedefinize karar verebilirsiniz. Yalnız parşömeni kullanırken yanyana durun, hatta birbirinize tutunun, hep beraber teleport olmak için.
.
Yahu benim absürd denizci ne anlar simyadan
Hayatını kadınlarla, romlarla, gülerek geçirmiş. Güçlü göründüğü için sürekli koruma olarak alınmış, ama hiç olay çıkmadığı için ne kadar güçsüz olduğu anlaşılmamış
Korkağın teki ve sadece bağlı olan düşmanlara karşı, o da kendi grubuna güvenerek dalan bir tip. Simya gibi bir şey ile uzaktan yakından alakası yok. Ve her türlü büyüye cadı işi olarak bakıyor 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Edmond wrote:Yahu benim absürd denizci ne anlar simyadanHayatını kadınlarla, romlarla, gülerek geçirmiş. Güçlü göründüğü için sürekli koruma olarak alınmış, ama hiç olay çıkmadığı için ne kadar güçsüz olduğu anlaşılmamış
Korkağın teki ve sadece bağlı olan düşmanlara karşı, o da kendi grubuna güvenerek dalan bir tip. Simya gibi bir şey ile uzaktan yakından alakası yok. Ve her türlü büyüye cadı işi olarak bakıyor
Edmond senin rp çok güzeldi valla sana bir 5-10 xp verebilinebilir rp için.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Edmond'unda ceza yemesi lazım suça teşviktendwaxer wrote:Sana xp cezası vermek lazım, yaptığın rp'yi değiştirmeler filan?Aegron Linwelin wrote:Ben başta rp mi anlamak için bakıyorum şeklinde yazmıştım sonra dedim boşver sildim bu şekilde düzelttim![]()
.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Deliye uyan mı yoksa deli mi suçlu
Benim karakterin deli olduğunu bunca rp'den (özellikle cadı ile ilk karşılaştığımız sahnede kurduğum hayalden belli etmiştim) anlamanız gerekirdi 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Evet, hidra gübresini falan toplayıp kuleye gidiyoruz. Daha sonra muhtemelen yaşlı cadının bize tuzak kuracağını bildiğimiz için tedarikli bir şekilde istediklerini götürmeye gideriz.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Aegron Fosfor bombasının formülü C+2F+S
Yaptığınız iksirlerin formülünü de yazın arkadaşlar, bakiim doğru mu yapacaksınız
Might & Magic diye bir oyun serisi vardı. First-Person görüşlü oyun oynayamam ama o seri süper olduğundan 6-7-8 bölümlerini oynamıştım. Tam D&D. Neyse uzatmayayım, orda da simya olayı vardı; komponentleri karıştırıp iksir yapılıyordu ve simya yeteneğine bağlı olarak (sanırım Int de) çeşitli güçte iksirler oluyordu. Yani bilen le bilmeyenin iksirleri farklı oluyordu. Bir de iksirleri karıştırırken havaya uçma, ölme vs gibi riskler mevcuttu vs. Nostaljik oldum birden.
Aegron Fosfor bombasının formülü C+2F+S
Yaptığınız iksirlerin formülünü de yazın arkadaşlar, bakiim doğru mu yapacaksınız
Might & Magic diye bir oyun serisi vardı. First-Person görüşlü oyun oynayamam ama o seri süper olduğundan 6-7-8 bölümlerini oynamıştım. Tam D&D. Neyse uzatmayayım, orda da simya olayı vardı; komponentleri karıştırıp iksir yapılıyordu ve simya yeteneğine bağlı olarak (sanırım Int de) çeşitli güçte iksirler oluyordu. Yani bilen le bilmeyenin iksirleri farklı oluyordu. Bir de iksirleri karıştırırken havaya uçma, ölme vs gibi riskler mevcuttu vs. Nostaljik oldum birden.
Arkadaşlar çimler büyülü değil. Renk farkı burada toprağın daha kuru olması ve üzerinde daha fazla çimen yetişmesi yüzünden.fmc wrote:Ortadaki koyu çimlerin neden koyu olduğunu inceledi. şimdilik tahmini büyülü olduğu yönündeydi. Ve ister istemez cadıyı bu çimlerin dışına çıkarmayı düşündü.
Gerçek sebep ise: Sizin oyunlarınız için yaptığım photoshop çalışmalarına maaş alan bir profesyonele öykünürcesine saatler harcamak konusunda yaşadığım tereddütlerdir.
.