Frpworld ve twitter

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Frpworld ve twitter

Post by Efla »

Akadaşlar frpworld facebooktan sonra sosyal ağlarda yer almaya devam ediyor. Frpworld için twitter hesabı açıldı:

http://www.twitter.com/frpworld

Twitter kullananlar lütfen takip etsin ve duyurulmasına yardımcı olsun.

Twitterda yayınlanması gerektiğini düşündüğünüz içerikler için de özel mesaj yoluyla iletişime geçebilirsiniz. Mümkin olduğunca sizlerin beğenisine göre şekillendirmeye çalışacağız.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Daha önce ben açmıştım kapattım sonra :)
Anlık bilgiler sitede olan olaylar vs yazılacak büyük ihtimalle. Twitter'ın çok birşey yok zaten
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

vallahi ben bazen gündemi twitterdan takip ediyorum. Anahtar kelime aratınce elbet bir şeylere ulaşıyor insan mesela... Kimiler facebooktan falan daha aktif kullanıyor.

Eğer yaygınlaşmasını sağlarsak normalde sürekli siteye girmeyenlerin siteye girmesini sağlayabilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Efla wrote:vallahi ben bazen gündemi twitterdan takip ediyorum. Anahtar kelime aratınce elbet bir şeylere ulaşıyor insan mesela... Kimiler facebooktan falan daha aktif kullanıyor.

Eğer yaygınlaşmasını sağlarsak normalde sürekli siteye girmeyenlerin siteye girmesini sağlayabilir.
Olabilir ama zaman ayrılması gereken birşey gündelik yapılan şeyler yazılabilirse hoş olur tabi ki!
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

bu işle her gün birisinin uğraşması gerekecektir, pek bir gönüllü bulabileceğimizi sanmıyorum aslında, bana gereksiz geldi. facebook'taki frpworld topluluğuna giren oluyor mu ben oraya kaç defa yazdığım öykülerin linklerini veriyordum da işe yaramadığını bile bile.

sert gelebilir aniden böyle demem, ama yalan da diyecek halim yok. :)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Faydasının olmadığı konusunda bende hem fikirin ama bir ümit işte!
Bunu çok iyi kullanan başka frp sitelerinin olduğuda aşikar olduğuna göre denemekten başka şansımız yok gibi ha?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Arkadaşlar sanki yapmazsak kaybedeceğimiz bir şey olmayan şeylerde bile bir karamsarlık havası seziyorum. Ki bence sitede bir şeyler yapılmasındaki en büyük engel de bu hava. Akla geldikçe insana "amaan canım neyse dedirtiyor." Kötü bir durum olmayan yerlerde bile öyle bir hava veriyoruz sanki. Benim bile motivasyonum bozuluyor bazen, boşuna uğraşmasam mı diyorum öyle söyleyeyim size. Farketmeden böyle çok zarar verebiliriz. Ben uyarayım dedim.

Birilerinin takip etmesini sağlarsanız yazdıklarımızı siteye girmeseler de göreceklerdir. FAcebook böyle şeyler için fazla yoğun bir ortam 5 dakika içerisinde paylaştığınız çok alt sıralara düşebilir. twitter nispeten daha iyi.

Yoldan para bulmak gibi düşünün. "Eğer yoldan şöyle bir milyar bulamayacaksam bulmanın hiç alemi yok" demiyeceğimiz gibi burada da bu işle ayrıntılı ilgilenilmesi lazım. Bence bir işe yaramayacak demeye gerek yok.

Burada bir şeyler üretildikçe haberini vereceğiz insanlara amacı bu. Daha fazlası değil. İsteyen gelir bakar istemeyen gelmez. Pek bir külfeti yok yararı olursa ne mutlu.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Blog ve facebook'a bir girin bakın, orada en çok kimin yazdıklarını göreceksiniz. Bu tür konulara en çok ben desteğimi vermiştim ve öncelikli işler hallolmadığı sürece diğerlerinin sadece lüksten öte bir şey olmadığını deneyimlemiş oldum. Bu yüzden de benim yazdıklarımı sırf karamsarlık diye yorumlamak bana haksızlık gibi geliyor. Kusura bakmayın...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

catboy wrote:Blog ve facebook'a bir girin bakın, orada en çok kimin yazdıklarını göreceksiniz. Bu tür konulara en çok ben desteğimi vermiştim ve öncelikli işler hallolmadığı sürece diğerlerinin sadece lüksten öte bir şey olmadığını deneyimlemiş oldum. Bu yüzden de benim yazdıklarımı sırf karamsarlık diye yorumlamak bana haksızlık gibi geliyor. Kusura bakmayın...
Yaptıklarından dolayı site ahalisi de eminim minnettardır catboy. Bunun için teşekkür ederiz.

Ama twitter'ın ve sosyal ağların siteye potansiyel katkısına olan ilgisini pek anlayamadım.

Daha da basit bir biçimde ifade edeyim demek istediğimi. Eğer her yaptığımız şeyde "yok bizden birşey olmaz" havası yaratılırsa (6 yıldan fazla süredir sitede aralıksız yer alan biri olarak) benim bile bir şey yaparken "Ne de olsa yapılan şey beğenilmeyecek, bir işe yaradığı düşünülmeyecek" psikolojisine kapılmak üzere olduğumu hissediyorum. Eminim etkileri daha ağır hissedenler. Burası adam olmaz arkadaş deyip uzaklaşanlar da oluyordur.

Tecrübeme biraz olsun saygısı olanlardan da böyle bir hava yaratacak söylemlerden uzak durmasını rica ediyorum. Karamsar havadan kaçınılması frpworld'ün yararına olacaktır. Sayı olarak çok kalabalık olmasa bile nitelik olarak çok kaliteli insanların sitede takıldığını düşünüyorum. Bence durum o yüzden pek de kötü değil.

Facebook'un bir faydası olmuş ya da olmamış olabilir. Ama olayı bu şekilde ele aldığımız zaman bir zararı olduğu kesin. Zarar vermek istemeyenler için bir uyarı benimkisi. Ha sizler bu ricaya kulak verirsiniz ya da vermezsiniz size kalmış.

Dileğim her zaman için problemlerin yanında çözüm önerileriyle de gelmenizdir.

Başlık da amacından çok uzaklaştı. Ana konuya dönerek insanlara frpworld'ün twitter hesabının tanıtılmasına yardımcı olmalarını rica edeceğim. Ã?neriler varsa tabii memnuniyetle olnları da alalım.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Twiter'a üyeliğim yok ve yakın zamanda da Face'i kapattım. Bence bunlar kişisel bilgileri, kolay yoldan elde edebilmek için bir araçtan başka bir şey değil. Konu biraz eski ama forum genelindeki başlıklara bakılırsa yeni bile sayılabilir neyse. Biraz hortlatmış oldum ama olsun...

Bir site için önemli olan nedir...Reklamdır... Face kadar Twiter'ı da olmalıdır bu sitenin, paylaşımlar yapılmalıdır. şu an bu sitenin Face'inin ve Twiter'ının ne durumda olduğunu az çok tahmin ediyorum ama bu olmaması anlamını gerektirmez.

Reklam arkadaşlar, bu önemlidir. Catboy tek başına yeterli değildir demiş, çok haklı işe yaramıyor demiş haklı kendince. İnsanlar bakıp giriyorlar foruma ilgi çekici bir şey görmüyor, bu yüzden gidiyor uğramıyor...

Bakın konuyu giderek başka yöne çekiyorum ama eski arkadaşlara bir uğrayın buraya dediğimde Frpworld aktif olmuş mu diye soruyorlarsa Bu siteyi aktif görmedikleri manasına gelir. O yüzden aktifliği değiştirmek için siteye daha çok mesaj atmak. Eski başlıkları bulmak yeni başlıklar tartışmalar ortaya koymak gerekli. Neyse çok konuştum...

Nihayetinde Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler. Bir kişi bile o siteden bizim siteye yönlenebilirse ne mutlu bize. O yüzden yapılacak en ufak şy bile iyiye götürebilir bizi.
Efla bu konuda fikirler öne sürmüş, beğenilmeyecek diye yapılmaması yanlış demiş doğru demiş.

Benim görüşüm, bunu yapmak yanında ise forumun değişimini tamamlayarak reklama mana kazandırmak. Reklamın kalitesini arttırmak. Forumu daha iyi yerlere getirmek. Bir forumun nereden nereye gelebileceğini çok iyi bilen biriyim ve Frp world'ün biraz gayretle çok çok ileriye gidecek bir potansiyele gidebileceğini düşünüyorum. O yüzden yapılan iş ufak gereksiz gibi düşünmeyelim. Yapılan işlerin en ufağı bile geleceğin akışını değiştirebilir. Bunu bize Üstad Tolkien söylemedi mi ?

En iyisi farklılıklarımızla beraber işler yapman en ufağından en büyüğüne...

Geç de olsa son sözüm Frpworld'ün Twitter hesabının hayırlı olmasını dileğidiğimdir.

İyi geceler....
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Post Reply