FORP (Frpworld Online RP Program)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

"play area" da oklar ters çalışıyor..
Aurë entuluva...!!
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

bug report 3:

"ğ" ve "ş" harfleri çalışmıyor
Aurë entuluva...!!
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

bug report 4:

çet ekranında her post girişinde yazılar yukarı kayıyor aşağı kayacağına.. her seferinde metin girdikten sonra yandaki roll bardan aşağı çekmek gerekiyor..
Aurë entuluva...!!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Güzel olmuş Batı (Y) bu arada çalıştığın şirket tanıdıkmış yaw :P
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

@Saco: Aaa evet abi ya Necati Orduluyum diyince ben seni sormuştum zaten, malum oraların ünlü şahsı sayılırsın eheh, hemen de tanıdı. Teşekkür ettim.

@Dura: Play Area'da oklar ters çalışmıyor aslında ama şu an o kısım çok sade olduğu için, açıklama da yapmadığım için anlaşılmıyor. Sizin karakteriniz ekranın sürekli merkezinde durduğu için hareket ettiğinizde etraftaki diğer herşey hareket ediyormuş gibi görüyorsunuz. Haliyle yukarı gittiğinizde diğer herkes aşağıya gidiyormuş gibi gözüküyor bu da kontroller tersmiş gibi anlaşılıyor. Oraya bir grid filan koymak lazım, ya da etrafa dikdörtgen bir ev filan koyulursa daha anlaşılır olabilir. O kısmı epey bi geliştircem zaten, noktaların yanında isimler filan da yazsın istiyorum.

Fontumuzun türkçe desteği olmadığı için bazı türkçe karakterler gözükmüyor. Bu konuya Edmond çözüm üretecek beklemedeyiz :) Bu arada font'u büyütmek de gündemdeydi. Bunu da yapamıyoruz ne yazık ki, font pixel tabanlı olduğu için font büyüklüğü 8 ve 8'in katları olmak durumunda. şu anda 8, 11-12 ideal ama bunlar yapıldığı zaman bozulma oluyor font'da, 16 yapınca da çok büyük oluyor. O yüzden en mantıklısı sanırım font'u değiştirmek olcak, önerilerinize açığım.

Evet o çet ekranı çok sinir bozucu :D arada bozuluyor, arada düzeliyor, en kısa zamanda halledicem.

Çok teşekkür ederim bug reportlar için, bu akşam bi update gelir büyük ihtimalle. :)
Eklenmesini istediğiniz özellikler de varsa söyleyebilirsiniz.
Been there. Seen that. Got the scars.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Bu konuda henüz düzgün bir çalışmaya başlayamamış bir ekip var, onlar böyle bir site yapma peşindeydi.şu anda ne durumdalar bilmiyorum ama senin yaptığın iş en azından geliştirince çok muhteşem olacağa benziyor Batı.

Bir de bence chat ekranı olmasa daha tatlı olabilir,ortama entegre olabilir?
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Abi sistemi direk üzerinden frp oynanabilecek şekilde geliştirmek istedim o yüzden chat ekranını koymuştum, sen neden olmasın diyorsun? Bir de integre derken, açılıp kapatılabilsin gibi birşeyi mi kastettin?
Been there. Seen that. Got the scars.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

yok hani insanların üzerinde gezdiği ortama dahil olabilir diye şeyettim, ben pek anlamam öyle fikir sunmaya çalışıyorum :)
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Yok ben başta anlayamamışım ne demek istediğini, gayet mantıklı onu da denerim.


(Edit: Birkaç bişeyler değiştirdim.)
Been there. Seen that. Got the scars.
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

"okların ters çalışması" hadisesini onu bug olarak yazdıktan sonra çözdüm.. ortama 3ncü biri dahil olup da her oka bastığımda iki nokta birden hareket edince anladım ekranın merkezinde olduğumu =)

ekranın merkezine koyman esasında daha doğru.. ben noktanın hareket edeceği önyargısı ile baktğım için öyle algılamışım..

öneriler:


play area da noktalara isim verme fikrin mantıklı olabilir.. belki her online olan zat için farklı bir nokta rengi de seçilebilir..

yine play area'da DM ler için küçük bir çizim aparatı koyabilirsin.. alan üzerine resim upload edemeyecekleri için oynatacakları haritaları basitçe play area'ya çizebilmelerini sağlamak lazım.. bir düz çigi bir de serbest el çizgisi seçeneği yeter de artar bile..

son olarak, yüklediğin son versiyonda kutucukların kapanıp açılabilir olması ve play areaya eklediğin zemin gridi gayet güzel olmuş..

devam..
Aurë entuluva...!!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ya şimdi utanıyorum bunu sorarken ama y-ekseninde giderken neden tersmiş gibi geldi bana? yani aslında koordinatımın y ekseni yukarı giderken artması gerekmiyor mu? allahım mühendisim nolur beni rezil edecek bir cevap gelmesin :( :D
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Baya güzel olmuş. Eksikliklerin çoğu gitmiş

Artık yazı tipi değişsin yazılar da azıcık büyüsün.
Bi de renklendirmeyi tercih edebiliriz belki Logoyla mogoyla da süslenir artık hazır sayılır.

Bir de bir ufak hata raporu da benden olsun. Metin kutusu aktifken sanırım Play areada klavye tuşları engellense iyi olabilir. Metni yazarken mesela a ya bastıkça sola kayıyor.

@Sacokhan
şimdi biz oyuncu gibiyiz ya Artemis bize karşıdan bakmış kendine göre yapmış o :p
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Saco haklısın abi sende bi terslik yok. :) Ã?oğu programlama dilinde veya oyun geliştirme arayüzünlerinde kordinat sistemi bize öğretilenden farklı, flashta da öyle. X ekseni sağa giderken artar ama Y ekseni aşağı inince artar. Bunun temel sebebi de sanırım (0,0) noktasının ekranın sol üst köşesi kabul edilmesi. Tabi bu mazeretim değil, onu -1 le çarparak da gösterilebilir tabi ki :D

Akşam Ankara'ya gidiyorum, haftasonu pek fırsatım olmayacak değişiklik yapmaya da, pazartesi'den itibaren eklentiler yapmaya devam ederiz. Bu sırada aklınıza başka şeyler gelirse onları da listeye ekleyebiliriz :)
Been there. Seen that. Got the scars.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Oh rahatladım :D
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Artemis Entreri wrote: Akşam Ankara'ya gidiyorum, haftasonu pek fırsatım olmayacak değişiklik yapmaya da, pazartesi'den itibaren eklentiler yapmaya devam ederiz. Bu sırada aklınıza başka şeyler gelirse onları da listeye ekleyebiliriz :)
Burada değişik bi ayrıntı yakaladım. Haftasonu mu ankaradasın. Program yoğun mu =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply