FORP (Frpworld Online RP Program)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Efla wrote:
Artemis Entreri wrote: Akşam Ankara'ya gidiyorum, haftasonu pek fırsatım olmayacak değişiklik yapmaya da, pazartesi'den itibaren eklentiler yapmaya devam ederiz. Bu sırada aklınıza başka şeyler gelirse onları da listeye ekleyebiliriz :)
Burada değişik bi ayrıntı yakaladım. Haftasonu mu ankaradasın. Program yoğun mu =)
Ahaha sen işini biliyorsun Efla :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Son hali oldukça güzel olmuş. Zar atmadan hareket edemedim ama.
şimdi buna random encounterler filan eklemek lazım :-P (online kimse olmazsa, kişi oyalanır)

.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Efla wrote:Burada değişik bi ayrıntı yakaladım. Haftasonu mu ankaradasın. Program yoğun mu =)
Eheh, çok yoğun değildi aslında cuma cumartesi türkiye bilişim derneğinin panelleri vardı beni ilgilendiren onlara katıldım ama pazar günü görüşebilirdik. (internetim olaydı da göreydim mesajını :D) Artık seni bekleriz istanbula.
dwaxer wrote:.

Son hali oldukça güzel olmuþ. Zar atmadan hareket edemedim ama.
Þimdi buna random encounterler filan eklemek lazým Razz (online kimse olmazsa, kiþi oyalanýr)

.
Eyvallah, random enc. olayına girersek daha çok online bir oyuna dönüşmeye başlar, ben daha sade olsun, isteyen istediği frp'yi oynasın diye düşünmüştüm.
Been there. Seen that. Got the scars.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Ama şimdi düşündüm de, öyle bir oyun yapabiliriz aslında :D
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Ama şimdi düşündüm de, öyle bir oyun yapabiliriz aslında :D
:D Yok ben şaka yapmıştım. Ama şakayla karışık; oraya Haydar, Barbar vs birkaç tane nokta koyup. Kişi arkadaşlarını beklerken kendi noktasını o noktalara yaklaştırıp deydirirse, hani şu sağlı sollu iki eleman sırayla ateş ediyor ya, filan vs. Tabii bir de kendi karakterini görsel arayüzle oluşturma olayı çıkacak. (bence boşver) Nooldu Valut122 durdu kaldı öyle, arada bakıyorum da.

Aslında aklıma çok güzel bir flash multiplayer oyunu gelebilir, gelmek üzere gibi... :roll:

.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Harbiden Vault122 kaldı öyle, dur forumda başlığını açayım da tartışalım madem :D
Been there. Seen that. Got the scars.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Vay hoş olmuş Artemis Entreri, dwaxer'ın dediği gibi random encounterlar koyarsan kişi kendi kendine de oyalanır, enteresan olur :D

Guest olarak girdim de, chate yazı yazarken bir şey fark ettim. "wasd" tuşlarına basarken haritadaki nokta da ilerliyor. Basit bir hata, daha önce fark etmişsinizdir muhtemelen. Neyse kısaca şunu diyeyim; bence geliştirilebilir, açıkçası çok beğendim. Bir de avatar penceresi koy, isteyen istediğini (veya hazır avatarlardan birini) koysun. Saçma bir detay ama görselliğe biraz önem veren biri olarak hoşuma giderdi benim. Player penceresi biraz daha detaylı olabilir.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Arkadaşlar bir ara toplanalım da bir RPG yapalım şu sayfada. Mini bir hikaye filan.

.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Ã?arşamba akşamı saat 10 uygun mudur?
Neden çarşamba, çünkü yarın biraz daha geliştircem. :)
Been there. Seen that. Got the scars.
Post Reply