Ahaha sen işini biliyorsun EflaEfla wrote:Burada değişik bi ayrıntı yakaladım. Haftasonu mu ankaradasın. Program yoğun mu =)Artemis Entreri wrote: Akşam Ankara'ya gidiyorum, haftasonu pek fırsatım olmayacak değişiklik yapmaya da, pazartesi'den itibaren eklentiler yapmaya devam ederiz. Bu sırada aklınıza başka şeyler gelirse onları da listeye ekleyebiliriz
FORP (Frpworld Online RP Program)
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Eheh, çok yoğun değildi aslında cuma cumartesi türkiye bilişim derneğinin panelleri vardı beni ilgilendiren onlara katıldım ama pazar günü görüşebilirdik. (internetim olaydı da göreydim mesajınıEfla wrote:Burada değişik bi ayrıntı yakaladım. Haftasonu mu ankaradasın. Program yoğun mu =)
Eyvallah, random enc. olayına girersek daha çok online bir oyuna dönüşmeye başlar, ben daha sade olsun, isteyen istediği frp'yi oynasın diye düşünmüştüm.dwaxer wrote:.
Son hali oldukça güzel olmuþ. Zar atmadan hareket edemedim ama.
Þimdi buna random encounterler filan eklemek lazým Razz (online kimse olmazsa, kiþi oyalanýr)
.
Been there. Seen that. Got the scars.
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Artemis Entreri wrote:Ama şimdi düşündüm de, öyle bir oyun yapabiliriz aslında
Aslında aklıma çok güzel bir flash multiplayer oyunu gelebilir, gelmek üzere gibi...
.
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Vay hoş olmuş Artemis Entreri, dwaxer'ın dediği gibi random encounterlar koyarsan kişi kendi kendine de oyalanır, enteresan olur 
Guest olarak girdim de, chate yazı yazarken bir şey fark ettim. "wasd" tuşlarına basarken haritadaki nokta da ilerliyor. Basit bir hata, daha önce fark etmişsinizdir muhtemelen. Neyse kısaca şunu diyeyim; bence geliştirilebilir, açıkçası çok beğendim. Bir de avatar penceresi koy, isteyen istediğini (veya hazır avatarlardan birini) koysun. Saçma bir detay ama görselliğe biraz önem veren biri olarak hoşuma giderdi benim. Player penceresi biraz daha detaylı olabilir.
Guest olarak girdim de, chate yazı yazarken bir şey fark ettim. "wasd" tuşlarına basarken haritadaki nokta da ilerliyor. Basit bir hata, daha önce fark etmişsinizdir muhtemelen. Neyse kısaca şunu diyeyim; bence geliştirilebilir, açıkçası çok beğendim. Bir de avatar penceresi koy, isteyen istediğini (veya hazır avatarlardan birini) koysun. Saçma bir detay ama görselliğe biraz önem veren biri olarak hoşuma giderdi benim. Player penceresi biraz daha detaylı olabilir.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact: