http://www.imdb.com/title/tt0844653/
http://dadt.com/lots/ (resmi site)
Var mı izleyeniniz, ben çok merak ediyorum güzel bir diziye benziyor.
2 sezon çıkmış ve ne yazık ki bitirilecekmiş.
Legend of the Seeker (Yabancı Dizi)
Güzel diziydi, dizinin 2. sezonunu zaten bitecekmiş gibi bitirdiler. Tekrar başlaması için çalışmalar var ufak ihtimalle devam edebilir.
Aşağıdaki bağlantı dizi hakkında:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8242
Aşağıdaki bağlantı dizi hakkında:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8242

