Legend of the Seeker (Yabancı Dizi)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Legend of the Seeker (Yabancı Dizi)

Post by Androner »

http://www.imdb.com/title/tt0844653/

http://dadt.com/lots/ (resmi site)

Var mı izleyeniniz, ben çok merak ediyorum güzel bir diziye benziyor.

2 sezon çıkmış ve ne yazık ki bitirilecekmiş.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Güzel diziydi, dizinin 2. sezonunu zaten bitecekmiş gibi bitirdiler. Tekrar başlaması için çalışmalar var ufak ihtimalle devam edebilir.

Aşağıdaki bağlantı dizi hakkında:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8242
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

kusura bakma görmemiştim. arama yapmıştım ama çıkmamıştı.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Androner wrote:kusura bakma görmemiştim. arama yapmıştım ama çıkmamıştı.
Aramayla bende bulamadım, yazıdığımı bildiğim için sayfa sayfa aradım. Sanırım farklı başlığa taşınmıştı yazı o yüzden aramada çıkmıyor.
Post Reply