Bir zaman önce başladığım, devamını uzun süredir getirmediğim bir proje. Görsellerini filan
da kendim çizmiştim, tabi bir çoğu internette bulunan şeyler üzerinden geçilme ama olsun
Oyunumuz falloutvari bir evrende geçiyor. Nükleer bir savaş sonrasında, sığınaklarda
yaşayanlar dışında herkesin öldüğü ya da mutanta dönüştüğü bir yerdeyiz. Kaynaklar
sınırlı, yaşama olasılığı az. Böyle bir Dünya'da Vault122'de başlıyor maceramız. Aslında
rpg öğeleri içeren bir kaynak yönetimi oyunu. Tarz olarak fallout-tycoon gibi birşey yani.
Oyun başında farklı mesleklere mensup 3-4 survivor'ımız var. Bunların statlarını dağıtıp
yeteneklerini geliştirdikten sonra görevlere gönderiyoruz. Her görev, farklı
yeteneklerdeki insanların daha kolay tamamlayabileceği şekilde tasarlanmış olacak ve
bunlar küçük detaylara gizlenecek. Bir bakkalı araştırmaya giden ekiple aşçıyı da
göndermek mantıklı olacak mesela ya da yıkılmış bir binadan adam kurtarma görevine
boyutları küçük olduğu için ekstra çevik olan çocuk karakterini göndermek mantıklı
olabilecek. (lafın gelişi
Oyun kısmı ise çok daha basit, görevlere gönderdiğimiz adamlar bir miktar süre geçtikten
sonra geri dönecek. Döndükleri zaman da durum raporu bildirecekler. Bu rapor, olayların
nasıl geliştiğini, kimin hangi yeteneklerinin görevde işe yaradığını, ganimetleri,
kurtarılanları, ölenleri, yaralananları filan detaylıca işleyecek. Buna uygun bir şekilde
kurtulan insanlarımızı geliştirmeye, sığınağımıza gerekli yapıları kurmaya, kaynaklarımızı
düzgün bir şekilde idare etmeye devam edeceğiz.
Geçen ay başlamıştım bu projeye, ne dersiniz adam olur mu sizce?
http://www.vault122.com









