Hmm çocuk istismarı derken nasıl bir şeyi kastettin?
Ben daha çok, genç yaşında bir adamı öldürüp pişman olmuş birini gördüm. Çok korkmuş, Allah'tan yardım istiyor. Adamı öldürmesi de bir anda olmuş sanırım, bir daha o anı yaşasa yapmaz.
Ama arada çok karışık laflar var, tek bir şey anlatıyor mu bilmiyorum. Benim anladığım bu.
Belki de çok fakir bir çocuk, bir suç örgütüne bulaşmış, örgüt de çocuğa bir adamı öldürtmüş, bu da ondan pişmanlık duyuyor.
Katilin nereli olduğu bence anlaşılamaz bu parçada. Bismillaha bakıp İslami bir ülkeden dediysen o zaman bana göre İtalyan. Ortalarda çok fazla İtalyan öğelerden bahsediyor.
---
Bu arada; başlığa bakınca kafam karıştı ilk. Queen'in parçası olduğunu belirtseydin. Macar Rapsodisi gibi Bohemyalı Rapsodisi de mi var dedim ben de

Laf aramızda Macar Rapsodisi'ne de bayılırım. Piyano hoşuna gidiyorsa bir dinle derim.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..