Geyik Başvuru Merkezi
Geyik Başvuru Merkezi
Alenthas'ın isteğini kırmamak adına "geyik" başlığını açtım, nasıl? 
Last edited by catboy on Mon Nov 22, 2010 1:50 am, edited 1 time in total.
??!!??! Bu ne ya? Makara sitesi mi bu? Burada oyun mu oynuyoruz? Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz? Bu teşebbüsünüzde muvaffak olabileceğinizi asla ve kat'î sûrette zihninizin en ufak zerresinden (anlatım bozukluğu oldu mu acaba) geçirmeyiniz! (gittikçe geriye giden zihniyet)
Velhasılkelam güzel fikir (hâlâ tam istiklâlimi sağlayamadım zannederim sohbetimde)
Velhasılkelam güzel fikir (hâlâ tam istiklâlimi sağlayamadım zannederim sohbetimde)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Başlık sohbet olabilirdi, Geyik olması ne kadar doğru dil açısından tartışmalı ama
Bu başlık iyi olmuş, Düzenli olması için kaybolmaması için hemen sabitlenmeli. (Efla duy sesimizi )
Eee Bayram nasıl geçiyor, benim rahat geçiyor denebilir, gittiğim her yerde nete girebiliyorum, sorun olmuyor =)
Eee Bayram nasıl geçiyor, benim rahat geçiyor denebilir, gittiğim her yerde nete girebiliyorum, sorun olmuyor =)
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Kötü, zaten uyku bağımlısı bir insan sayılabilirim. Dershane her haftasonu sabahçı. Hiç uyuyamıyordum. Bayramı beklemiştim 9 gün evde uyurum diye. Bursa'ya geldik. Bursalı fRP'ci arkadaşlar da sattılar
Hâli hazırda ne uyudum ne eğlendim. Bir sonraki tatile kadar uyuyacak fırsatım yok. Bittim ben 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Zaten Alenthas sohbet penceresinde geyik başlığı açın deyince kelime oyunu yapmak amaçlı ben "geyik" başlığı açtımWalter wrote:Başlık sohbet olabilirdi, Geyik olması ne kadar doğru dil açısından tartışmalı amaBu başlık iyi olmuş, Düzenli olması için kaybolmaması için hemen sabitlenmeli. (Efla duy sesimizi )
Anılarımı canlandırdığın için teşekkürler Alenthas, paylaşmanı da beklerdim ama yapmamışsın hemen ben paylaşayalımAlenthas wrote:Niye benim aklıma gelmedi yaNe zaman geyik muhabbeti dense nedense aklıma EEK the Cat gelir
intro müziği metal olan tek çizgifilm olsa gerek
Eek The Cat
Bayramım bayramlıktan çıkmış durumda bir tek namaz bana bayram olduğunu hatırlattı o kadar, gurbette geçirmek böyle birşeymiş meğer.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
Acı bir şey olsa gerek, Halloween'ı görmek ama Kurban bayramını görememek, ya da hissedememek.
şahsen sağ elimde mini minnacık bir yara bana bu kurban bayramını uzun süre hatırlatacak
Acemi imamlan kurban kesilmezmiş
İyi düğüm atamamış. Hayvanın ayağındaki ipi de ben tutuyordum
Ã?yle bir anı oldu işte 
şahsen sağ elimde mini minnacık bir yara bana bu kurban bayramını uzun süre hatırlatacak
Acemi imamlan kurban kesilmezmiş
İyi düğüm atamamış. Hayvanın ayağındaki ipi de ben tutuyordum
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury




