Geyik Başvuru Merkezi

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Darktimes wrote:Madem "Geyiğe gel" olsun :D
İlk aklıma o gelmişti vallaha billaha ama daha sanal olsun diye geyiğe tıkla diye önerdim :D
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Uçan Geyik olsun bence :-P
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Çok geyik yapmayın kardeşim veri tabanı şişiyo yoksa topunuzu keserim. (Hepinizi anlamında değil topu keserek patlatma anlamında)

*Ve Karşı bahçenin sahibi yaşlı huysuz dede gelir.*

şaka şaka nolcak veri tabanına veri tabanı gurban olsun size :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

catboy wrote:
Darktimes wrote:Madem "Geyiğe gel" olsun :D
İlk aklıma o gelmişti vallaha billaha ama daha sanal olsun diye geyiğe tıkla diye önerdim :D
İçimiz temiz desene madem "Saf geyik" olsun :) Ya da "Pür Geyik" bu sefer başlık yabancılaşmaya gidiyor ama neyse.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Çok geyiksiniz yaa! :-P

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben yokken ne geyikler dönmüş burada, dönmüş derken çevirme olarak :P

Darkgnome, paylaşacaktım aslında ama sonra vazgeçtim nedense. Eek en iyisiydi ya, eheh, bugün oturdum iki bölüm izledim mutlu oldum :D şeye bayılıyorum, Eek ne zaman sevgilisinin resmini gösterse "E, sanki biraz...şişman?" "Gerçekten mi?" :D
Image
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Eak denilince aklıma o eski çizgi filmlerden Kene geldi...

Bilmem hatırlayan varmıdır o Kene ile yardımcısı güveyi, hatta amerikan hizmetçisini...
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Walter wrote:Eak denilince aklıma o eski çizgi filmlerden Kene geldi...

Bilmem hatırlayan varmıdır o Kene ile yardımcısı güveyi, hatta amerikan hizmetçisini...
Keneyi hatırladım evet, çok geyik bir çizgi filmdi. Detaylı olarak hatırlamasam da bir sahnesini hiç unutmam, adam dişlerini fırçaladın mı diye soruyordu diğeri gülümseyince dişindeki maydanoz gözüküyordu. Nedense o sahne hiç aklımdan çıkmıyor niyeyse, en büyük korku listemde on ikinci sırada filan olsa gerek... :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

the Tick! Küçükken pek sevmezdim ama çok büyük yanlış yapmışım, şimdi olsa izlerdim. Hatta o zamanlar izlediğimde anlamıyordum ama Punisher'la dalga geçmişlerdi falan :D Onun gerçek oyuncularla çektikleri bir dizi var 9 bölümlük mü neydi, onu izledim, çizgi filmin hepsini bulamadım.

SPOOOOON!
Image
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

"Bir kere daha şehrin sinüslerini klonlanmış sümük canavarlarından kurtardık"
(Kenenin sümüğüyle klonladıkları bölümden alıntı)
Been there. Seen that. Got the scars.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Güzel çizgi filmdi, Kene'nin epey bir düşmanı vardı sanırım hatta aralarında kötüler kongresi yapıp, belli başlar kararlar alıyorlardı :D Bu cümleden sonra da aklıma sandalye adam geldi, kafası sadece sandalyeden oluşmuş gerisi insan bedeninden ibaret "kötü" yanlısı :)

Intro

Tanıtımda gördüğüm yarasa adam benim favorim aslında, yatarak süper kahraman olmayı felsefe edinmiş varlık :P

Bu arada bayram kaç gün sürüyordu :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Asıl Walter Melon vardı ya :D Hep filmlerin parodisini yapardı onda, mesela Hulk, Spider-Man, James Bond, Superman, Indiana Jones, Zorro, Sherlock Holmes, Star Wars, Tarzan, Power Ranger hatta Clint Eastwood'un filmi A Fistful of Dollars parodisi bile var :D

Hatta buyrun, A Fistful of Melon :D http://www.youtube.com/watch?v=g1m4L3FImio
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Geyikler tepsin sizi

Nereye kaçtınız hemen?

where is the party?

Ben mi göremiyorum?

Buraya gelin

Sitede Chat bölümü yok, burası oranı yerini görmeli!

Uyanın!

Akşam oldu!

Deli-ül Diyar teşrif etti!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Bayram bitti bitecek (yoksa bitti mi?), dağılın bakayım! :D
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Sitede chat demiş Edmond.

Artemis bir şeyler Yapıyordu ya zar atılan bir yer falan... Onu geliştirirse eğer onu koyabiliriz siteye. Hey Artemis... =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply