İlk aklıma o gelmişti vallaha billaha ama daha sanal olsun diye geyiğe tıkla diye önerdimDarktimes wrote:Madem "Geyiğe gel" olsun
Geyik Başvuru Merkezi
Ben yokken ne geyikler dönmüş burada, dönmüş derken çevirme olarak
Darkgnome, paylaşacaktım aslında ama sonra vazgeçtim nedense. Eek en iyisiydi ya, eheh, bugün oturdum iki bölüm izledim mutlu oldum
şeye bayılıyorum, Eek ne zaman sevgilisinin resmini gösterse "E, sanki biraz...şişman?" "Gerçekten mi?" 
Darkgnome, paylaşacaktım aslında ama sonra vazgeçtim nedense. Eek en iyisiydi ya, eheh, bugün oturdum iki bölüm izledim mutlu oldum
Eak denilince aklıma o eski çizgi filmlerden Kene geldi...
Bilmem hatırlayan varmıdır o Kene ile yardımcısı güveyi, hatta amerikan hizmetçisini...
Bilmem hatırlayan varmıdır o Kene ile yardımcısı güveyi, hatta amerikan hizmetçisini...
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Keneyi hatırladım evet, çok geyik bir çizgi filmdi. Detaylı olarak hatırlamasam da bir sahnesini hiç unutmam, adam dişlerini fırçaladın mı diye soruyordu diğeri gülümseyince dişindeki maydanoz gözüküyordu. Nedense o sahne hiç aklımdan çıkmıyor niyeyse, en büyük korku listemde on ikinci sırada filan olsa gerek...Walter wrote:Eak denilince aklıma o eski çizgi filmlerden Kene geldi...
Bilmem hatırlayan varmıdır o Kene ile yardımcısı güveyi, hatta amerikan hizmetçisini...
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Güzel çizgi filmdi, Kene'nin epey bir düşmanı vardı sanırım hatta aralarında kötüler kongresi yapıp, belli başlar kararlar alıyorlardı
Bu cümleden sonra da aklıma sandalye adam geldi, kafası sadece sandalyeden oluşmuş gerisi insan bedeninden ibaret "kötü" yanlısı 
Intro
Tanıtımda gördüğüm yarasa adam benim favorim aslında, yatarak süper kahraman olmayı felsefe edinmiş varlık
Bu arada bayram kaç gün sürüyordu
Intro
Tanıtımda gördüğüm yarasa adam benim favorim aslında, yatarak süper kahraman olmayı felsefe edinmiş varlık
Bu arada bayram kaç gün sürüyordu
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
Asıl Walter Melon vardı ya
Hep filmlerin parodisini yapardı onda, mesela Hulk, Spider-Man, James Bond, Superman, Indiana Jones, Zorro, Sherlock Holmes, Star Wars, Tarzan, Power Ranger hatta Clint Eastwood'un filmi A Fistful of Dollars parodisi bile var 
Hatta buyrun, A Fistful of Melon
http://www.youtube.com/watch?v=g1m4L3FImio
Hatta buyrun, A Fistful of Melon
Geyikler tepsin sizi
Nereye kaçtınız hemen?
where is the party?
Ben mi göremiyorum?
Buraya gelin
Sitede Chat bölümü yok, burası oranı yerini görmeli!
Uyanın!
Akşam oldu!
Deli-ül Diyar teşrif etti!
Nereye kaçtınız hemen?
where is the party?
Ben mi göremiyorum?
Buraya gelin
Sitede Chat bölümü yok, burası oranı yerini görmeli!
Uyanın!
Akşam oldu!
Deli-ül Diyar teşrif etti!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury



