Geyik Başvuru Merkezi

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Shoutbox gibi bir şey, sanırım. Onun olması dileğiyle, o zamana kadar buradan devam edelim...=) Call of çok zormuş arkadaş ya eski oyuncuyuz diye veteran da başladık bitiremeyeceğim gibi...
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Black Ops mu? Yarın alıyorum oyunu inşallah :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Edmond wrote:Black Ops mu? Yarın alıyorum oyunu inşallah :D
Orijinal alıyorsan tavsiye etmem :P Parana yazık.
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Nerde ki o bahsi geçen şey, paya mı? Yok bende :D Arkadaştan alıyorum :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

O oyunların multisiz tadıı çıkmaazzzzzz!!! Yok abicim illa da multi olacak arkadaşına head shot atacaksın :-P
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Oyun kötü değil ya güzel ve değişik ama baya zorlaştırmışlar, ya da ben paslandım bilmiyorum
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Darktimes wrote:O oyunların multisiz tadıı çıkmaazzzzzz!!! Yok abicim illa da multi olacak arkadaşına head shot atacaksın :-P
Ya iyi güzel de hala quake motorunu kullanan kötü grafikleri olan bir oyunun multiplayerı için 120 lira verilmez be :) Bakınız, Bad Company 2 o kadar da güzel olmasa bile yine de MW2'den daha güzel, üstüne üstlük sadece 60 lira :D
Image
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Yahu multi oynamak için orjinal alınması gerektiğini kim söylemiş :D Ben eskiden çatır çutur oynardım counter'ımı :) Ama tabii eski teknolojilerle bunu engelleyememe durumu vardı artık ne olur bilmem.

Kim ne derse desin Counter Strike bir efsaneydi, yine olsa yine oynarım :)
Ne gibi derseniz farzı misal Starcraft.Yine olsa yine oynamaz mısınız :D Vallahi ben arada Zerg'leri alıp 1-2 oyun atıyorum :D

Bu arada Warcraft falan filan diyip Blizzard'ın rüzgarına kapılmayın, kendinizi WoW oynarken bulursunuz bu da Ultima'nın ölmesi demektir.Arada bir bakın EA games neler yapmış diye.Belki de level tabanlı bir oyun yerine, skill tabanlı bir oyun hoşunuza daha çok gidecektir :)

Bu arada bayram da bitti sanırım herkesin geçmiş Kurban Bayramını gönülden kutlarım.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

artık bu başlık altında en temel geyiklerinizi sergileyebilir, geyiklerinizin yenmemiş kısımlarını tuzlayabilirsiniz ama baharatlayacağım derken gözünüze şeker kaçırmayın yoksa kör olabilirsiniz, bu durumda edeceğiniz her türlü şikayet kulak tıpacıyla itinayla dinlenmemek üzere yok sayılacaktır... :evil:
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Folklor kelimesi ingilizce "Folk Lore"dan geliyor diye düşünmüştüm ama Fransızcaymış: Folklore

.
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Yok ingilizce, dediğin doğru, Folk Lore 'dan geliyor. Fransızca kim demişse yanlış demiş...
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Walter wrote:Yok ingilizce, dediğin doğru, Folk Lore 'dan geliyor. Fransızca kim demişse yanlış demiş...
Türk Dil Kurumu :-P

.
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Aslına bakarsan bir çok kaynak İngilizceden geldiğini söylüyor. Sözlük bakımından baktıysan başka söylüyor olabilirler, Kimi kaynaklar Almanca Volk kavramından gedliğini de belirtiyor.Kısa bir araştırma yaptım elimdeki kaynaklarda da böyle

Ben yarın hocalara bir sorayım bunu, Tdk yanlış yapmışsa, bunu bildiririz zaten. Sürekli yanlışı çıkıyor...
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

TDK Fransızcadan almış, Fransızlar da İngilizceden almış olabilir mi?
Image
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Kaynaklarda genellikle yazılan şey şunun gibi bie şey folklor, halkın maddi ve manevi kültürünü araştırıp inceleyen, derleyen, kendine özgü yöntemlerle değerlendiren ve bunları sağlıklı bir şekilde gelecek nesillere aktaran bilim dalıdır.

folklor (folklore), ingilizce folk(halk) ve lore(bilim) kelimelerinin biraraya gelmesinden doğmuştur(kelime bazında). Yani etimolojik bakımından.

folklor yani halk bilimi bir bilime ad olarak ilk kez ingiliz yazar william john thoms tarafından kullanılmıştır. londra'da yayınlanan "atheneum" dergisinin 22 ağustos 1846 tarihli sayısında william john thoms tarafından gönderilen bir mektup yayınlanıyor. falan filan...

Kaynak. Türk Halk Edebiyatı El Kitabı M. Ã?cal Oğuz.
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Post Reply