Olamaz, Fransızca İngilizce'den çok daha eski ve köklü bir dil, ingilizce zaten 500 yıl öncesine kadar adam akıllı olmayan bir dildi. Toplama olarak bütün kelimeleri çalıp çırpmaları sonucu ortaya çıktı diye biliyorum.
Aslı Fransızca'dır sanıyorum.
(hayır Aslı türkçe diye bir espri yapmak geldi içimden Ehe )
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Ã?yle düşünme Edmond, Folklor Tanımı zaten 1846 da ortaya çıkıyor. O zamana kadar folklore diye bir şey yok. Coğrafi keşiflerden sonra halkı merak etme olayları başlıyor zaten. Dillerin ne kadar eski olmlarıyla bu konuya varmak yanlış...
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
(Kıp Kıp) Geyikten danaya, geyikten danaya, beni duyuyor musun dana? (Kıp Kıp)
(Kıp Kıp) Danadan geyiğe, seni duyuyorum.(Kıp Kıp)
(Kıp Kıp) Naber len dana, sen yaşıyon mu hala? (Kıp Kıp)
(Kıp Kıp) He yaa, bütün akrabaları kestiler bi ben kaldım danalık yapıyom. Sen nörüyon?(Kıp Kıp)
(Kıp Kıp) Napayım işte sağda solda geyik yapıyom. Ama bi güzeller, bi güzeller... (Kıp Kıp)
(Kıp Kıp) Pis herif. (Kıp Kıp)
Yarın üç sınavım var gecenin bu saati burdayım uykum yok canım call of oynamak istiyor bilmiyorum ne yapacağım. Sınavlara çalıştım, ne kadar derseniz Azdan çok çokdan az. bilmiyorum yeter mi bünye kaldırır mı ? 3 günde yedi sınav olacak biz öğrencilere yazık değil mi ?
Ayrıca ev dağınık bir öğrenci evi aslında düzenli bir insanımdır ama malumunuz vize haftası, notlar biraz dağınık, çalışıyoruz böyle geçebilir haliyle amma velakin benden beş kat daha düzen hastası babanın iki gün sonra geleceğinin, dün öğrenilmesi bilmiyorum, evi süpürmem gerekecek, mutfağı yeni sildim, ev işleri, evi sil laminant birde ve bunun gibi şeyler...
Bir de 7 sınav evet üç gün içinde, bu gerçek...
Hayat acımasız soğuk ve zalim haksız ve hain bazı insanlara
En azından size çalıştığım güzel bir kaç beyitten örnekler vererek içimi dökmemi bitiriyorum....
Görüp ahkam-ı asrı münharif sıdk-ı selametten
Ã?ekildik izzet-i ikbal ile bab-ı hükümetten
Hakir olduysa millet şanına noksan gelir sanma
Yere düşmekle cevher sakıt olmaz kadr-ü Kıymetten
Ne Efsunkar imişsin ey didar-ı hürriyet
Esir-i aşkın olduk gerçi kurtulduk esaretten
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Yukarda söylediğim üç beyitten ikisi soruldu sınavda şanslıymışım vesselam.... =)
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Enee, bu bizim de sınav sorumuzdu ya Hoş biz Lise talebesiyiz ama edebiyat aynı sanırım
Ben de sınıfı geçebileceğime emin değilim artık. Sayısal'dan yeni sistem sayesinde vazgeçtim, eşit ağırlığa geçtim ama okulda hâlâ sayısalım. Ama hiç çalışmıyorum. Kreps çemberi denen lanet şey de hiçbir işime yaramıyor İnşallah geçerim son sınıfı
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Pek aynı değil aslında edmond onun osmanlıcasını soruyorlar sen o hale çeviriyorsun =)
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.