mame

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

mame

Post by pyros »

millet hala bir mamesi olmayan çok şey kaçırıyor

eski oyunlar demişken aklıma geldi

internet sitesine üye olduğunuzda bedavaya bütün oyunları indirebiliyorsunuz

ah ah, hangimiz street fighter 2.5 falan özlememiştir MKII
veya ne biliiim art of fighting, final fight falan

ah nostalji ah
Khellendros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am

Post by Khellendros »

Mame nedir acaba :roll: :P
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

Multiple Arcade Machine Emulator

eski arcade makinalarındaki oyunların romlarını internetten indirip oynayabiliyorsun

www.mame.com a bir bakın derim ben
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Ben Marvel Superheroes vs. Street Fighter derim eğer makineniz iyise...
İnternetten bu oyunu araştırıp indirilecek siteler bulabilirsiniz. Burada reklam olmasın diye site ismi veremiyorum ne yazıkki :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Azalin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1056
Joined: Fri Dec 26, 2003 10:00 am
Location: izmir

Post by Azalin »

pyros wrote:Multiple Arcade Machine Emulator

eski arcade makinalarındaki oyunların romlarını internetten indirip oynayabiliyorsun

www.mame.com a bir bakın derim ben

sadece ufak bir düzeltme .... www.mame.net....:)
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?

Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

pardon yanlış demişim

bir de capcom VS Marvel die bir oyun var müthiş

bööle chun-liyle captain americayı falan dövüştürüyosunuz çok küssel oyun
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Benim bildiğim sadece 9 farklı marvel.vs. capcom yada street fighter versiyonu var. Ama liste aşağı doğru uzuyor.
Dungeons&Dragons var birde. Questli falan bişi. En sonunda ejderha ile savaşıyorsunuz. Harika çizimleri var. Ama çok büyük bir problemi var japonca... Questleri anlamıyorsunuz. Biryerde -ki ismimizi sorduklarını tahmin ediyorum. bir tablo çıkıyor japon harf yada kelimelerden oluşmuş. Ayrıca netten de oynanabiliyor.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
pelinpel
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 137
Joined: Mon Sep 08, 2003 10:00 am
Location: istanbul

Post by pelinpel »

Paladine razı olsun sizden. Ben bu mame işini sevdim.
Gittikçe uzaklaşıyorum, her şey bulanık gözüküyor, bir şey beni çekip götürüyor.....engelleyemiyorum.... sonsuzluğun içinden kısık bir ses geliyor....naber lan ?
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

mame süper bi emülatördür.
street fighter zaten 1 numara.kuzende neo-geo vardı o da iyiydi.
oyunları www.antikoyun.com adresinden de bulabilirsiniz.ben bi ara rpg oyunu bulmuştum bi tane.krakenle falan savaşıp bi kızı kurtarıyodunuz.elinde baltası olan bi admla ortalığı darma dağın ediyodunuz.süperdi yane.
hemen kurun mamae'yi.indirin oyunları.siz de seveceksiniz.
gandalfoftheday
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 212
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by gandalfoftheday »

Arkadaşlar lütfen site dışı link vermemeye dikkat edelim. Bir de sitemizde zaten mükemmel amiga emülatörleri var. Onlara bir bakın derim şu anda 300'ün üzerinde amiga oyunu var elimde ve hepsini siteye koyacağım zamanla. Birici tavsiyem Eye Of The Beholder. İlk gözağrım diyebilirim. Ardından Text based sevenler Nethack'ı deneyebilirler. 3 versiyonu da var ve nettekilerin hepsi kırık. Kendi ellerimle koyacağım siteye. 4 disketlik Dune 1 ve 3 disketlik dune 2 de fanatiklerini tatmin edecek düzeyde. İndirilecekler bölümümüze yukarıdaki ve soldaki linklerden, ya da http://frpworld.com/modules.php?name=Downloads adresinden ulaşabilirsiniz. Amiga emülatörünü ise sitemizden, orjinal sitesinden ya da bir arama motoruna winuae yazarak indirebilirsiniz. İyi eğlenceler.
Ben Giderim,Adım Kalır<br>Dostlar Beni Hatırlasın...
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

afedersin gandalfoftheday ama site dışı link verilmemesi işini anlayamadım.verdiğim link frpworld ile aynı kulvarda koşan ve sizin rakibiniz olabilecek bir site olsaydı bir derece anlaşılabilirdi ama bir oyun sitesiyle frp-rpg sitesinin alakası yok.bence bu kural biraz "katı" olmuş.teşekürler.
neyse zaten onlar da rom host etmiyolarmış artık. :D
Ortegon
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 52
Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-

!!!

Post by Ortegon »

2.5 gb mame romu var:) ama harbiden mamesiz bilgisayar olmaz metalslug mış sonra xmen serileri cok iyidir.kapışabiliriz:)
mountains of might
Post Reply