mame
mame
millet hala bir mamesi olmayan çok şey kaçırıyor
eski oyunlar demişken aklıma geldi
internet sitesine üye olduğunuzda bedavaya bütün oyunları indirebiliyorsunuz
ah ah, hangimiz street fighter 2.5 falan özlememiştir MKII
veya ne biliiim art of fighting, final fight falan
ah nostalji ah
eski oyunlar demişken aklıma geldi
internet sitesine üye olduğunuzda bedavaya bütün oyunları indirebiliyorsunuz
ah ah, hangimiz street fighter 2.5 falan özlememiştir MKII
veya ne biliiim art of fighting, final fight falan
ah nostalji ah
Multiple Arcade Machine Emulator
eski arcade makinalarındaki oyunların romlarını internetten indirip oynayabiliyorsun
www.mame.com a bir bakın derim ben
eski arcade makinalarındaki oyunların romlarını internetten indirip oynayabiliyorsun
www.mame.com a bir bakın derim ben
pyros wrote:Multiple Arcade Machine Emulator
eski arcade makinalarındaki oyunların romlarını internetten indirip oynayabiliyorsun
www.mame.com a bir bakın derim ben
sadece ufak bir düzeltme .... www.mame.net....
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Benim bildiğim sadece 9 farklı marvel.vs. capcom yada street fighter versiyonu var. Ama liste aşağı doğru uzuyor.
Dungeons&Dragons var birde. Questli falan bişi. En sonunda ejderha ile savaşıyorsunuz. Harika çizimleri var. Ama çok büyük bir problemi var japonca... Questleri anlamıyorsunuz. Biryerde -ki ismimizi sorduklarını tahmin ediyorum. bir tablo çıkıyor japon harf yada kelimelerden oluşmuş. Ayrıca netten de oynanabiliyor.
Dungeons&Dragons var birde. Questli falan bişi. En sonunda ejderha ile savaşıyorsunuz. Harika çizimleri var. Ama çok büyük bir problemi var japonca... Questleri anlamıyorsunuz. Biryerde -ki ismimizi sorduklarını tahmin ediyorum. bir tablo çıkıyor japon harf yada kelimelerden oluşmuş. Ayrıca netten de oynanabiliyor.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
mame süper bi emülatördür.
street fighter zaten 1 numara.kuzende neo-geo vardı o da iyiydi.
oyunları www.antikoyun.com adresinden de bulabilirsiniz.ben bi ara rpg oyunu bulmuştum bi tane.krakenle falan savaşıp bi kızı kurtarıyodunuz.elinde baltası olan bi admla ortalığı darma dağın ediyodunuz.süperdi yane.
hemen kurun mamae'yi.indirin oyunları.siz de seveceksiniz.
street fighter zaten 1 numara.kuzende neo-geo vardı o da iyiydi.
oyunları www.antikoyun.com adresinden de bulabilirsiniz.ben bi ara rpg oyunu bulmuştum bi tane.krakenle falan savaşıp bi kızı kurtarıyodunuz.elinde baltası olan bi admla ortalığı darma dağın ediyodunuz.süperdi yane.
hemen kurun mamae'yi.indirin oyunları.siz de seveceksiniz.
-
gandalfoftheday
- Kullanıcı

- Posts: 212
- Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Arkadaşlar lütfen site dışı link vermemeye dikkat edelim. Bir de sitemizde zaten mükemmel amiga emülatörleri var. Onlara bir bakın derim şu anda 300'ün üzerinde amiga oyunu var elimde ve hepsini siteye koyacağım zamanla. Birici tavsiyem Eye Of The Beholder. İlk gözağrım diyebilirim. Ardından Text based sevenler Nethack'ı deneyebilirler. 3 versiyonu da var ve nettekilerin hepsi kırık. Kendi ellerimle koyacağım siteye. 4 disketlik Dune 1 ve 3 disketlik dune 2 de fanatiklerini tatmin edecek düzeyde. İndirilecekler bölümümüze yukarıdaki ve soldaki linklerden, ya da http://frpworld.com/modules.php?name=Downloads adresinden ulaşabilirsiniz. Amiga emülatörünü ise sitemizden, orjinal sitesinden ya da bir arama motoruna winuae yazarak indirebilirsiniz. İyi eğlenceler.
Ben Giderim,Adım Kalır<br>Dostlar Beni Hatırlasın...
afedersin gandalfoftheday ama site dışı link verilmemesi işini anlayamadım.verdiğim link frpworld ile aynı kulvarda koşan ve sizin rakibiniz olabilecek bir site olsaydı bir derece anlaşılabilirdi ama bir oyun sitesiyle frp-rpg sitesinin alakası yok.bence bu kural biraz "katı" olmuş.teşekürler.
neyse zaten onlar da rom host etmiyolarmış artık.
neyse zaten onlar da rom host etmiyolarmış artık.