squva flint özür özür özür

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

nooldu ketçabım kim kazıkladı seni?
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

kimse kazıklamadı beni,sadece quele olan sevgimi :wink: bilen arkadaşlar bana hediye olarak verdiler ki,quelle anlaşabileyim :D
sağolsunlar beni çok düşünürler....quel ankaraya gelecek ama bizler hazırlıklara şimdiden başlıyoruz,kazık olayını hallettik,şimdi şöyle muhteşem sarımsak arıyorum,tosyaya telefon açıp siparişimi verdim,1 haftaya kadar elimde olur :D
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Hımm ankaraya gelmesem mi ne ?
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

Quel,

bir domates
tek bir mesajla gözümü korkutmayı başardı deme şimdi bana
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Hayır bea abicim nazz yapıyorduk şunun şurasında!
Bi ağız tadıyla nazlandırmadınız insanı haa!
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

e abi ketçabın eline koz verdin şimdi

nazlı vampir diicek sana

ki ben ona bırakmadan dedim bile :) :D
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Hımm ankaraya gelmesem mi ne ?
zeki vampir :D
neyse tamam gel,kazıkları kullanmıycam,ama sarımsaklar için aynı şeyi söyleyemem :D yok tamam onlarıda kullanmıycam ama bir şartla sende ankaradaki hiç kimseyi ısırmayacaksın :D
e abi ketçabın eline koz verdin şimdi

nazlı vampir diicek sana

ki ben ona bırakmadan dedim bile
ya pyros sen benden uzun yaşayacaksın,ben birşey demeden sen hemen söylüyorsun yaa :D bu kadarıda olmaz ama ,artık sana da kin duymaya başlıyorum haberin olsun,sitenin geyiği ünvanımı elimden almana izin vermem haberin olsun :D
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

ketchup wrote:
Hımm ankaraya gelmesem mi ne ?
zeki vampir :D
neyse tamam gel,kazıkları kullanmıycam,ama sarımsaklar için aynı şeyi söyleyemem :D yok tamam onlarıda kullanmıycam ama bir şartla sende ankaradaki hiç kimseyi ısırmayacaksın :D
e abi ketçabın eline koz verdin şimdi

nazlı vampir diicek sana

ki ben ona bırakmadan dedim bile
ya pyros sen benden uzun yaşayacaksın,ben birşey demeden sen hemen söylüyorsun yaa :D bu kadarıda olmaz ama ,artık sana da kin duymaya başlıyorum haberin olsun,sitenin geyiği ünvanımı elimden almana izin vermem haberin olsun :D
Abi bu gidişle ikiniz de uzun yaşamayacaksınız!!
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Abi bu gidişle ikiniz de uzun yaşamayacaksınız!!
yok pyros benden uzun yaşayacak nazlı vampir :D
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

şşşş dalga geçmeyin koskoca vampir lorduyla bakayım!
Sonra şerrinden sizi korumak için Ankara'ya kadar gelemeyebilirim.
Ama şöyle sarmısaklı yoğurtla mantı yemeye de itirazım olmaz Ankara'da :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

şşşş dalga geçmeyin koskoca vampir lorduyla bakayım!
Sonra şerrinden sizi korumak için Ankara'ya kadar gelemeyebilirim.
Ama şöyle sarmısaklı yoğurtla mantı yemeye de itirazım olmaz Ankara'da
koskoca vampir lordu olabilir ama aynı zamanda koskoca nazlı vampir lordu olmasına engen değil ki bu :D sen bizi onun şerrinden korumak için geliyorsun ya senin şerrinden bizi kim koruyacak :D ama bizim flintimiz olduğunu unutmamanızda yarar var,onun şerrinden diğer varlıkları kim koruyabilir ki :D asıl meselede bu zaten,yoksa vampir lordunun şerri o kadarda önemli değil :D
yoğurt ve mantıyı sana ısmarlarız ama sarımsağın sahibi belli,biz sarımsağı ancak bir veya iki kişiye yediririz,tahmin edin bakalım bu talihli veya talihliler kim olabilir :D
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Kim korkarki sarmısaktan. Ben sarmısaktan korkan adama bir daha adam der miyim? (Gaz)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Post Reply