eski bi oyun olduğunu biliyorum ama anca elime geçti ve oyunu bayağı beğendim. Ben DMlik yapma opsiyonunun il NWNde geldiğini sanıyordum ama bu amcalar da gayet başarılı bi ST (Story Teller diyo onlar) toolkiti yapmışlar, hoşuma gitti.
şimdi biraz da multiplayerine bakıyorum ama multiplayer senaryo eksikliği çekmekteyim (sanırım onlar multiplayer senaryolara chronicle diyolar). Eğer elinde chronicle olan, nereden bulabileceğimi bilen ya da hazırlanmasını anlatabilecek birileri varsa çok müteşekkir olurum