Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Molydeus
Kullanıcı
Posts: 317 Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Post
by Molydeus » Thu Mar 11, 2004 6:54 am
Sonunda beklenen anket.... frp camiasının tüketim alışkanlıklarına yeni bir boyut...
geyiğin tavanı, muhabbetin tabanı...eheheh...
ketchup
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Post
by ketchup » Thu Mar 11, 2004 9:37 pm
tekirdağ
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Thu Mar 11, 2004 9:54 pm
kulüp rakı iyidir. yanına da balığı döşedin miydi, biraz midye tava, şöyle ortaya. bi de soğanlı salata. bol limon. :roll) ve sonra éserefé
War, war never changes...
Hecate
Kullanıcı
Posts: 7 Joined: Thu Mar 11, 2004 10:00 am
Location: ankara
Post
by Hecate » Fri Mar 12, 2004 2:52 am
ya ben vampir olmadım
vampir doğmuşum
genelde alkollü kanları tercih ederim desem
mesela kırmz şarapla demlenmiş, lezzetli, alevli kan...
nalet olsun canım çekti şimdi
majenta
Kullanıcı
Posts: 633 Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Post
by majenta » Fri Mar 12, 2004 2:58 am
elfim ben öyle içki içmem. Olursa elf şarabı yoksa kola(ağaçtan yeni koparılmış asiti taze
)
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Fri Mar 12, 2004 3:42 am
SAF SIMSICAK KAN!
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Fri Mar 12, 2004 3:46 am
yerine ve ortamına göre değişir. rakıyı severim, birayı da sever ve sık sık tüketirim, votka da olur, arada şarap da gider. viski pek sevemedim ama içerim!
Molydeus
Kullanıcı
Posts: 317 Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Post
by Molydeus » Fri Mar 12, 2004 4:07 am
bu saydıklarınızın hepsi iyi ancak yine de ben votkayla kırmızıyı tek geçerim.
bu arada şaka maka camia temiz içiyormuş haberimiz yokmuş
Khellendros
Kullanıcı
Posts: 181 Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am
Post
by Khellendros » Fri Mar 12, 2004 4:38 am
Valla benim ilk içeceğim bira.Ama kırmızı etin yanında kırmızı şarap ta müthiş olur(Ama et şöle sulu sulu olucak
)
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Fri Mar 12, 2004 6:00 am
walla ben archers severim:)biraz pahalı ama olsun oyun oynarken bi bardak cok iyi gidio.onun dısında
RAKI tabiki eheheh
Molydeus
Kullanıcı
Posts: 317 Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Post
by Molydeus » Fri Mar 12, 2004 6:09 am
sen burada olsan iyi anlaşırdık gibi geliyo drizzt...
Antimodes
Kullanıcı
Posts: 148 Joined: Wed Jan 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by Antimodes » Fri Mar 12, 2004 7:18 am
şöyle buz gibi bira yanına kızarmış patates ve geyik üstüne tanımam.Off canım çekti valla. Votka ve şarapta severim rakı ise masa ve meze olursa.
Kargaşada doğdum...Entropi ile yoğruldum...
Kaosdur akan kanım... Karmaşadır her adımım...
Bildiğim tek gerçeklik... Evren kaosdur,düzense hiçlik...
Antimodes the Wild
Molydeus
Kullanıcı
Posts: 317 Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Post
by Molydeus » Fri Mar 12, 2004 7:43 am
söyle yazın filan herkesin daha müsait olduğu bir zaman orta bir eyrde, mesela bursada filan buluşalım abi içelim... karacabeyde mangal süper oluyo...
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Fri Mar 12, 2004 8:17 am
Bogaza karsi raki/balik yapalim!!
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Fri Mar 12, 2004 6:07 pm
boğazda rakı+balık için de bursada pinik için de araba lazım arkadaşlar. ankaradan gidecek arabalı arkadaşları beni davet etmeye çağırıyorum.
::BuRock, hala açmadığı azeri votkasını teklif edercesine uzatır::
War, war never changes...