KATİL FRP

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

ben tiyatro (benzeri) dedim, anlatmaya calistim
ve beceremedim!!!

sorun ben de mi - ben mi anlatamadim
yoksa onlarda mi??
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

sorun bende... karamurat da benim hehe. pardon tutamadım kendimi
War, war never changes...
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

eh herkes aynı anlayışa sahip olacak diye bi şey yok dimi sanırım sen benden biraz daha şanssızsın.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Post Reply