Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Kirshamor
Kullanıcı
Posts: 136 Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Kirshamor » Wed Mar 17, 2004 1:25 am
takım arkadaşım ve ben W3'te kendimize rakip arıyoruz. her ikimiz de beşiktaşta ikamet ediyoruz ve isteyenlerle hafta sonları istenen mekanlarda buluşabiliriz.
yola devam...
...barış için
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Wed Mar 17, 2004 6:22 am
hımm W3..
Starcraft olsa olmuyomu
??
Kirshamor
Kullanıcı
Posts: 136 Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Kirshamor » Wed Mar 17, 2004 5:58 pm
teke tek gel bilader
:)
yola devam...
...barış için
Khellendros
Kullanıcı
Posts: 181 Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am
Post
by Khellendros » Thu Mar 18, 2004 2:36 am
Valla en güzeli heroes olur ama...
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Thu Mar 18, 2004 5:23 am
biz kirshamor la bi starcraft yapacaktık pazar günü ama olmadı:..bi dahaki sefere insallah...warcraft 3 ögreniorum su an en yakın zamnda onuda yaparz kirshamorcum sen üzülme
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Posts: 773 Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by KiNg_Of_DaMnEd » Sun Mar 21, 2004 9:44 am
ben ve bir arkim her türlü oyunda variz özellikle w3 ama d-day modunda
sowtim
Kullanıcı
Posts: 232 Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst
Post
by sowtim » Sun Mar 21, 2004 2:53 pm
Warcraft'ta hangi şekilde bir oyunda rakip aradığımı belirtmemişsin...
Normal mi yoksa 3-Corridors falan mı?
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Posts: 773 Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by KiNg_Of_DaMnEd » Mon Mar 22, 2004 8:04 am
3 -corridors tarzlarini tercih ederim
sowtim
Kullanıcı
Posts: 232 Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst
Post
by sowtim » Mon Mar 22, 2004 1:39 pm
3 corridors'u ben arkadaşlarımda severiz ancak yerin beşiktaş olması çok kötü, kadıköy olsaydı daha iyi olurdu...
sowtim
Kullanıcı
Posts: 232 Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst
Post
by sowtim » Wed Mar 24, 2004 1:03 am
Ne yazık ki bize çok ters bir yer...
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Posts: 773 Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by KiNg_Of_DaMnEd » Wed Mar 24, 2004 7:38 am
olsun ama bir gün besiktasa gelicegimiz olursa haberdar ederim
sowtim
Kullanıcı
Posts: 232 Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst
Post
by sowtim » Thu Mar 25, 2004 12:26 am
ok
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Thu Mar 25, 2004 2:16 am
aranızda wgtourda oynayan warmı?star-veya warcraft??