WARCRAFT 3

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Kirshamor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 136
Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

WARCRAFT 3

Post by Kirshamor »

takım arkadaşım ve ben W3'te kendimize rakip arıyoruz. her ikimiz de beşiktaşta ikamet ediyoruz ve isteyenlerle hafta sonları istenen mekanlarda buluşabiliriz.
yola devam...
...barış için
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

hımm W3.. :D Starcraft olsa olmuyomu :D :D ??
Kirshamor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 136
Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Kirshamor »

teke tek gel bilader :):)
yola devam...
...barış için
Khellendros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am

Post by Khellendros »

Valla en güzeli heroes olur ama...
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

biz kirshamor la bi starcraft yapacaktık pazar günü ama olmadı:..bi dahaki sefere insallah...warcraft 3 ögreniorum su an en yakın zamnda onuda yaparz kirshamorcum sen üzülme :D :D
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

ben ve bir arkim her türlü oyunda variz özellikle w3 ama d-day modunda
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

Warcraft'ta hangi şekilde bir oyunda rakip aradığımı belirtmemişsin...

Normal mi yoksa 3-Corridors falan mı?
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

3 -corridors tarzlarini tercih ederim
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

3 corridors'u ben arkadaşlarımda severiz ancak yerin beşiktaş olması çok kötü, kadıköy olsaydı daha iyi olurdu...
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

ya da bakirköyede??
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

Ne yazık ki bize çok ters bir yer...
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

olsun ama bir gün besiktasa gelicegimiz olursa haberdar ederim
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

ok :)
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

aranızda wgtourda oynayan warmı?star-veya warcraft??
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

star craft olabilir
Post Reply