Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Tue Mar 16, 2004 5:46 am
olur abi
*bu arada resmi ben de gördüm*
ne zaman başlıyoruz?
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
ketchup
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Post
by ketchup » Tue Mar 16, 2004 6:43 pm
ya allahım inanamıyorum
sen de mi gördün,yok benim bu sevgili arkadaşımla bir an önce konuşmam pardon konuşturmamam lazım
en kısa sürede başlayalım sevgili dostum Norticus
artık bir kaç kişiye sevgilerimizi gönderelim
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Wed Mar 17, 2004 3:29 am
biz 24 dalda oscar alalım
dünyayı kurtaran adam ı bile geçelim
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
ketchup
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Post
by ketchup » Mon Mar 22, 2004 3:02 am
geçelim sevgili müttefiğim
biz abartıp 45 dalda alalım oscarları,onlar vermese bile biz almak istiyoruz deriz
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Mon Mar 22, 2004 3:13 am
kendi oskar dallarımızı yaratalım
en iyi fotografi zaten bizim
en iyi yönetmen avatarı
en delikanlı ekip
hayal gücü özel ödülü
fantazi oskarları
oyunculara rp özel ödülleri
ooo ooo...
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
ketchup
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Post
by ketchup » Mon Mar 22, 2004 9:08 pm
en iyi fotografiden ziyade en şebek fotoğrafi bizde
ama olsun yinede kendi dallarımızda ödülleri yaratırız ve hepsinide biz alırız
rhielatheredrobe
Kullanıcı
Posts: 77 Joined: Thu Jan 01, 2004 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by rhielatheredrobe » Thu Mar 25, 2004 10:30 pm
sessizliğini koru ya da ondan daha iyi bir şey söyle
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Thu Mar 25, 2004 10:37 pm
Bir göremedim ya şu resmi, hastayım da zaten, ölürsem gözüm açık ölücem!
Molydeus
Kullanıcı
Posts: 317 Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Post
by Molydeus » Fri Mar 26, 2004 8:29 pm
fingolfin wrote: Bir göremedim ya şu resmi, hastayım da zaten, ölürsem gözüm açık ölücem!
aynen!