“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
KaraNightshadow
Kullanıcı
Posts: 30 Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by KaraNightshadow » Sat Mar 06, 2004 11:16 am
İstanbul Fatihteyiz biz....Oyuncu kıtlığı çekiyoruz.Dungeons and dragons dan bahsediyorum . Ana haritayı bitirdiğimizi söyleyebilirim.bir büyüvü ve düzenbaza ihtiyacımız var.Hatta işi ilerletip bir çeşit klübe dökmeyi düşünüyoruz ama sanırm yanlızız . Sonuç olarak oyun olsun olmasın bu birbirinden başkası olmayan 3 şahıs yardım bekliyor.belki (kişisel olarak)oturmuş bir gruba da atabilirim kendimi.zira kıt kaldık....
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sat Mar 06, 2004 7:01 pm
ASlında ben gelebilirim belki.Oyunlarınızı nerde oynuyorsunuz?
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818 Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Dilbao » Sun Mar 07, 2004 8:53 am
Bu fatih dediğiniz yer bağcılar yada bakırköye yakın olan bi yer mi???
Bu arada gün konusunda anlaşılabilise oyuncu olarak gelebilirim...
"Lovefull Evil"
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by scythe » Fri Mar 12, 2004 2:52 am
eğer okul vakitleri uyarsa ben gelebilirim aslında ... okul beyazıtta bizim .. siz ne zaman oynayacağınızı bildirirseniz eşlik etmeye çalışırım...
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
ulfgar
Kullanıcı
Posts: 612 Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by ulfgar » Wed Mar 24, 2004 9:42 pm
ulfgar
Kullanıcı
Posts: 612 Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by ulfgar » Wed Mar 24, 2004 9:44 pm
karakteriniz evil falansa hiç zahmet edipte klavyenizin tuşlarınızı kirletmeyin evi karakter İSTEMİYORUZ
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Thu Mar 25, 2004 9:39 am
Topkapı tarafında teyzem var... Oyunları ne zaman oynuyorsunuz genelde?
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818 Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Dilbao » Thu Mar 25, 2004 11:44 am
Oyuncu istiyor musunuz bi belirtin artık. İstiyorsunuz ki buraya mesaj atmışsınız. E öyleysi niye tepki alamıyoruz kimseden??
"Lovefull Evil"
KaraNightshadow
Kullanıcı
Posts: 30 Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by KaraNightshadow » Fri Mar 26, 2004 9:32 am
müracaatlar Ulfgar bey'e özel mesajla iletilirse randıman alabilirsiniz sanırım buradan sevgili ilgili kişiler....iyi geceler