Minyatür öğrenmek, oynamak, fanatiği olmak istiyor

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Sharku
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Minyatür öğrenmek, oynamak, fanatiği olmak istiyor

Post by Sharku »

Daha önce bikaç hikaye duydum hakkında. İnternette bikaç resim de gördüm. Okdum da nası oynandığına dair bişeyler. Devamlı oynanan bi yer öğrenmek oraya takılmak istiyorum. O bölgede ordumun methini yaymak istiyorum :) Varsa bu tanıma uyan yer ve kişiler.. bana ulaşın lütfen.
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Kirshamor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 136
Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Kirshamor »

madem o kadar paran var gondor bowmenleri al da turnuvalar şenlensin.
(zibidi seni)
yola devam...
...barış için
Sharku
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Sharku »

Gondor Bowmenlersizde Türkiye birncisiyiz olm ;) Yeterince ihtiyacım olsaydı çoktan almıştım merak etme sen.
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Post Reply