“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Sharku
Kullanıcı
Posts: 68 Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Sharku » Sat Mar 27, 2004 11:53 am
Daha önce bikaç hikaye duydum hakkında. İnternette bikaç resim de gördüm. Okdum da nası oynandığına dair bişeyler. Devamlı oynanan bi yer öğrenmek oraya takılmak istiyorum. O bölgede ordumun methini yaymak istiyorum
Varsa bu tanıma uyan yer ve kişiler.. bana ulaşın lütfen.
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Kirshamor
Kullanıcı
Posts: 136 Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Kirshamor » Sat Mar 27, 2004 9:57 pm
madem o kadar paran var gondor bowmenleri al da turnuvalar şenlensin.
(zibidi seni)
yola devam...
...barış için
Sharku
Kullanıcı
Posts: 68 Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Sharku » Mon Mar 29, 2004 11:04 am
Gondor Bowmenlersizde Türkiye birncisiyiz olm
Yeterince ihtiyacım olsaydı çoktan almıştım merak etme sen.
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!