Merhaba arkadaslar,
sitenin frp agirlikli bir site oldugunu biliyorum, ama yinede aranizda Magic severler vardir herhalde. Sizlere "Apprentice" adinda bir free Softwarden bahsedecegim. Bu Program ile Magic i netten ücretsiz oynayabiliyorsunuz. kullanimi cok kolay.
1. Adim: http://www.magic-league.com/Guides/ApprDownload.php
adressinden Full Pro. ve Patch i indirin.
2. Adim: Kendinize bir deck kurun veya hazir decklerden birini secebilirsiniz (tavsiye etmem).
3. Adim: Bir arkadasla anlasin ve IP numaralarinizi verin. IP numaralari her nete girisinizde degisiyor. onun icin mirc, ICQ, Messanger veya sitemizin chat odasinda bulusup numara takasi yapabilirsiniz.
4. Adim: Eglenmenize bakin.
Magic yurtdisinda hic olamdigi kadar popüler olmaya basladi. isyerlerinde, okullarda, sokaklarda, v.s. kisacasi heryerde oynanmaya baslandi. online shoplarin sayisi güngectikce artiyor. yeni cikan kartlar ile taktik/strateji kurma olanaklari artti. (ne de olsa 10 yil oldu). Mirc ve cesitli yabanci forumlarda turnuvalar düzenleniyor. maalesef bizim arkadaslar olaylarin cok disinda kaliyor, icine kapanik yani.
"Apprentice" ve Magic ile ilgili tüm sorularinizi sorabilisiniz.
Oynamak isteyen arkadaslar bu threat e mesaj biraksinlar. Bekliyorum...
(Almanca klavyede yaziyorum, onun icin Türkce harfler yok. af oluna)
