Var mı eski oyunlar gibisi...

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Boşun yaşı yetenler demedim :D . Bu güzide oyunu biz tahminimce 10-12 yıl önce oynuyorduk. Belki daha bile fazla zaman olmuştuer. Ama süperdi.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Ama ne tarzdı? Roleplay? Kart? Zar? Strateji?
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 626
Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am

Post by Kaelthas »

ya siz frp oynarken ben araba yarısı oynuyordum lotus sanırım o ods oyunu ama hala oynarım :D
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

O kadar da değildir canım kaç yaşındasın?
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Ne eski oyunu, ne güzeli?? Hepiniz eski oyunlar ne kadar güzeldi diye konuşur ama biriniz çıkıp da EoB serisini baştan başlaıp bitirmek istemez. Neden, çünkü kötü. Hikaye güzeldi filan laflar söylemeyin çünkü bu da külliyen yalan. Öünkü o oyunların olduğu dönemde aramızda adam gibi ing. bilenin olduğunu sanmıyorum ayrıca zahmet edip de okuduğunu hiç sanmıyorum. Gayet diablo tadına oynanıldığına eminim. Ki zaten diablo da yüzden bu kadar sevildi, yazı az yaratık çok, önümüze çıkna bir tekme...
şimdi karşılaştırın bakalım açın bi Baldur's Gate yada benzeri yeni dönem oyunu, karşılaştırın eskilerden biriyle... Hangisini daha çok oynarısız?? Eskisini diyenler olacak elbet. Ama ben hiç sanmıyorum.
Hikaye konusunda gelmiş geçmi en güzel oyun "Planescape: Torment" olmuştur. Fekat nedense oynayan kişi sayısı DS yada EoB serilerinden az..
Neden? Öünkü o zmnlar daha işley yeniydi ve bizler de daha gençtik. Önümüze çıkanı oynardık. Ama daha bilinçli hale gelince daha farklı bakmaya başladık olaylar ama o ilk oyunlar hep kaldı.

5-10 yıl sonra bu gübü forumlarda şöye muhabbetler geçeceğine eminim: "Nerde o eski oyunlar yaa, zamanında counter-strike diye bi oyun varda deliler gibi oynardık"
"Lovefull Evil"
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Hahahaaaa yok canım o kadar değil...
Ama Torment konusunda cidden doluyum. Bence bir devrim filandı yani hikaye kurgu olarak...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 626
Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am

Post by Kaelthas »

Kasım 28de 18'e gırıcem :D haksızmıyım
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Simdiden Dogum gununu kutlarim :)
Parti var mı parti?
Ben 10 senedir filan dogum gunu partisi yapmadim ya o da ayri :)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 626
Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am

Post by Kaelthas »

Saol abi sen bıde onu bana sor nefret ederım en sınıro ldugum seydır. Pastayı getiriler ustunde mumlar ufle sorada bı dılek tut. NE kadar guzel bayar abi ama isterseniz eyerkı bır gun gorusursek bu sefer senınkısnı kutlarız.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

torment bir devrim zaten rpg oyunlarında çığır açtı ama devam ettiren yok o ayrı!!!
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Yalan söylüyo abi 87 li bu...
16 vea 17 ye girecek nihahahahaha....
Ezik kaelthas Muha :lol: :lol: :lol: :lol:
Ben tanıyom yani
Leo
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: Istanbul

Re:

Post by Leo »

Eye of the Beholder 2 ilk oynadığım oyun ve FRP ye merak salma sebebim :)

Sonra EotB 1 i bulup bitirmiştim. Ve sıra EotB 3 e gelmişti ama bitiremedim. Bitirmiş olan varsa geçemediğim bir koridor var sorayım belki nasıl geçilir o koridordan biliyordur :D

Daggerfall vardır bir de. Oynayabilmek için bilgisayarımı upgrade etmiştim. İşlemcim çok ısınıp kitleniyor diye kasayı açıp koca vantilatörle soğutma yapardım, monocolor ekranım vardı Baldur's Gate i öyle oynamıştım. Prince of persia da zehirli olan potion ları renk sayesinde ayıramaz deneme yanılma ile anlardım felan.. Çok sefildik çook :P
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

evet bu eski oyunlar baya güzel bu isin yaratmislar ama bu yeni oynlarinda grafikler sesler fln süper yahu
oynayinca ayri bir zevk aliyosun
Post Reply