Var mı eski oyunlar gibisi...
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Ne eski oyunu, ne güzeli?? Hepiniz eski oyunlar ne kadar güzeldi diye konuşur ama biriniz çıkıp da EoB serisini baştan başlaıp bitirmek istemez. Neden, çünkü kötü. Hikaye güzeldi filan laflar söylemeyin çünkü bu da külliyen yalan. Öünkü o oyunların olduğu dönemde aramızda adam gibi ing. bilenin olduğunu sanmıyorum ayrıca zahmet edip de okuduğunu hiç sanmıyorum. Gayet diablo tadına oynanıldığına eminim. Ki zaten diablo da yüzden bu kadar sevildi, yazı az yaratık çok, önümüze çıkna bir tekme...
şimdi karşılaştırın bakalım açın bi Baldur's Gate yada benzeri yeni dönem oyunu, karşılaştırın eskilerden biriyle... Hangisini daha çok oynarısız?? Eskisini diyenler olacak elbet. Ama ben hiç sanmıyorum.
Hikaye konusunda gelmiş geçmi en güzel oyun "Planescape: Torment" olmuştur. Fekat nedense oynayan kişi sayısı DS yada EoB serilerinden az..
Neden? Öünkü o zmnlar daha işley yeniydi ve bizler de daha gençtik. Önümüze çıkanı oynardık. Ama daha bilinçli hale gelince daha farklı bakmaya başladık olaylar ama o ilk oyunlar hep kaldı.
5-10 yıl sonra bu gübü forumlarda şöye muhabbetler geçeceğine eminim: "Nerde o eski oyunlar yaa, zamanında counter-strike diye bi oyun varda deliler gibi oynardık"
şimdi karşılaştırın bakalım açın bi Baldur's Gate yada benzeri yeni dönem oyunu, karşılaştırın eskilerden biriyle... Hangisini daha çok oynarısız?? Eskisini diyenler olacak elbet. Ama ben hiç sanmıyorum.
Hikaye konusunda gelmiş geçmi en güzel oyun "Planescape: Torment" olmuştur. Fekat nedense oynayan kişi sayısı DS yada EoB serilerinden az..
Neden? Öünkü o zmnlar daha işley yeniydi ve bizler de daha gençtik. Önümüze çıkanı oynardık. Ama daha bilinçli hale gelince daha farklı bakmaya başladık olaylar ama o ilk oyunlar hep kaldı.
5-10 yıl sonra bu gübü forumlarda şöye muhabbetler geçeceğine eminim: "Nerde o eski oyunlar yaa, zamanında counter-strike diye bi oyun varda deliler gibi oynardık"
"Lovefull Evil"
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
Re:
Eye of the Beholder 2 ilk oynadığım oyun ve FRP ye merak salma sebebim 
Sonra EotB 1 i bulup bitirmiştim. Ve sıra EotB 3 e gelmişti ama bitiremedim. Bitirmiş olan varsa geçemediğim bir koridor var sorayım belki nasıl geçilir o koridordan biliyordur
Daggerfall vardır bir de. Oynayabilmek için bilgisayarımı upgrade etmiştim. İşlemcim çok ısınıp kitleniyor diye kasayı açıp koca vantilatörle soğutma yapardım, monocolor ekranım vardı Baldur's Gate i öyle oynamıştım. Prince of persia da zehirli olan potion ları renk sayesinde ayıramaz deneme yanılma ile anlardım felan.. Çok sefildik çook
Sonra EotB 1 i bulup bitirmiştim. Ve sıra EotB 3 e gelmişti ama bitiremedim. Bitirmiş olan varsa geçemediğim bir koridor var sorayım belki nasıl geçilir o koridordan biliyordur
Daggerfall vardır bir de. Oynayabilmek için bilgisayarımı upgrade etmiştim. İşlemcim çok ısınıp kitleniyor diye kasayı açıp koca vantilatörle soğutma yapardım, monocolor ekranım vardı Baldur's Gate i öyle oynamıştım. Prince of persia da zehirli olan potion ları renk sayesinde ayıramaz deneme yanılma ile anlardım felan.. Çok sefildik çook
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul