FRPWorld adres çubuğu simgesi ??

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

FRPWorld adres çubuğu simgesi ??

Post by Justarius »

Ya bişi soracam. benim frpworld adres çubuğunda değişik bi simgeyle gözükmeye başladı. sarı bi küre var. ne iş? (sadece frpworl'de öyle. diğerlerinde hala internet exp.in é simgesi var)
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Allah allah bende yok öyle bil şiy kıskandım şimdi..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

ehehe ya düzeldi. :( çok güseldi o :D
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

kaybolması normal.
belli bir süre sonra görünmez o karakterler.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

evet ilk girdiğimde bana da çıkmıştı sevindirik olmuştum
sonra kayboldu
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Kayboluyo Küre Kayboluyo

Bak şimdi bi iki sayfa değiştiriyorum nereye gitti bilmiyorum?

Kaybolmayan küre istiyoruz yetkililerden
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

İyi de abi bu neden çıkıyo??

Ã?ıkıyossa neden soora kayboluyo?
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Yazılanları eğer yanlış yorumlamıyorsam sadece imanla bakan kişilere kendini gösteren bir kutsal işaret veya benzeri bir şey olsa gerek. :D
Taşlar unutana dek...
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

Yazılanları eğer yanlış yorumlamıyorsam sadece imanla bakan kişilere kendini gösteren bir kutsal işaret veya benzeri bir şey olsa gerek.
:P
niye kayboluyor konusuna bir açıklık getiremem.
ama palisdan ilginç bir tahmin yapmış.
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Bugün ordaki simgeyi tutup biraz sağa sola aşağı yukarıya doğru çekiştirdim ve ne oldu tahmin edin? Kutsal işareti ben de gördüm, diyar imanı beni de sarmış olsa gerek. Siz de deneyin belki size de aynı kutsal işaret kendini gösterebilir. :)
Taşlar unutana dek...
Post Reply