WARCRAFT 3
- Drizzt_Dourden
- Kullanıcı

- Posts: 259
- Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
Selam. Ben mesajın başında Kirshamor'un bahsettiği ortağı Sharku
Warcraft, Kirshamor'da olmasa da bende bir bağımlılık halinde. Ama daha önce hiç Starcraft oynamadım. Strateji oyunlarına Warcraft III ile başladım hatta. Boş vakitlerimde genellikle onlinedan oynuyorum Warcraft. Ama gönül isterki İstanbulda biz bize oynayalım.
Ha bu arada 3 Corridors kesinlikle başka bi oyun bence. Ona warcraft demeye dilim varmadı hiçbir zaman. Warcraft dediğin base kurarsın ünite yaparsın ve strateji konuşturursun...
Ha bu arada 3 Corridors kesinlikle başka bi oyun bence. Ona warcraft demeye dilim varmadı hiçbir zaman. Warcraft dediğin base kurarsın ünite yaparsın ve strateji konuşturursun...
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Frozen thronedan bahsetmek isemiştim zaten
sorun değil online oynarız? Benim online oynadığım bi Rus server ı var. Taaaaa ordan buldum çünkü o var bildiğim tek beleş olan
Eğer siz de girip ordan oynamak isterseniz benimle iltibata geçin nası gireceğinizi anlatayım.
mertustun@hotmail.com ister mail at ister msn kullanıyosan listene al.
mertustun@hotmail.com ister mail at ister msn kullanıyosan listene al.
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
