WARCRAFT 3

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

bizim starcraft clanı warda :D arkadas ta cok hevesli starcraft icin.mac yapmak isteyen herkeze acıgız :D :D
Caradoc The DeathKnight
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

nerdeydiniz abisiz esiktas da mi??
Sharku
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Sharku »

Selam. Ben mesajın başında Kirshamor'un bahsettiği ortağı Sharku :) Warcraft, Kirshamor'da olmasa da bende bir bağımlılık halinde. Ama daha önce hiç Starcraft oynamadım. Strateji oyunlarına Warcraft III ile başladım hatta. Boş vakitlerimde genellikle onlinedan oynuyorum Warcraft. Ama gönül isterki İstanbulda biz bize oynayalım. :)
Ha bu arada 3 Corridors kesinlikle başka bi oyun bence. Ona warcraft demeye dilim varmadı hiçbir zaman. Warcraft dediğin base kurarsın ünite yaparsın ve strateji konuşturursun...
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Kirshamor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 136
Joined: Mon Mar 01, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Kirshamor »

sharku ile ben haftasonu her yerde oynarız valla warcraft3'ü. Biz normal warcraft3'ten bahsediyoruz. modifikasyonlarından değil.

sc için ise teketek iddiam sürmektedir.
yola devam...
...barış için
Sharku
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Sharku »

rakip yok bize Kirshamorcum :P yok mu kendine güvnen yav??
2v2 bikaç saat buluşupta oynayalım nerde isterseniz..
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

biz oynarız 4 kişiyiz. 3 de olur ama frozen trone tercihtir. Hem frozen daha güzel neden 3?

Neyse ufak bir sorun var biz samsundayız :lol:
Sharku
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Sharku »

Frozen thronedan bahsetmek isemiştim zaten :) sorun değil online oynarız? Benim online oynadığım bi Rus server ı var. Taaaaa ordan buldum çünkü o var bildiğim tek beleş olan :D Eğer siz de girip ordan oynamak isterseniz benimle iltibata geçin nası gireceğinizi anlatayım.

mertustun@hotmail.com ister mail at ister msn kullanıyosan listene al.
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
Post Reply