Buyday Tanesi Hanı

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Buyday Tanesi Hanı

Post by Firble »

Kardişler yavv ozanlıktan biraz para biriktirdim ben de bi han kuracam.. Herkeş davetlidir. Özellikle de ufak kardişleri beklerim. Bu handa en azıdan her hafta bir gün mutlaka yeni bir şarkımı ilk kez seslendirecem.. Hana giren ve ymek yiyenlerden de ücret olarak şarkı alacam. O nedenle giren kardişler lütfen şarkı söleyin ve sonra kender gnom ve buçukluk yemek ve içeceklerinin tadını çıkarın.. Özellikle de acılı şalgam suyunun . (gnom içeceini de öveyim biraz izninizle. )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

Hayırlı olsun gnom kardeş :)
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Justarius kardeş eveeet seni beklerim.. Bakalım... Aslında herkesin içinde bir ozan vardır en azından bir defa herkesin bi kendini denemesini umuyorum... : ))
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Aha Gnome han açmış.şimdi içerisi kenderde dolar.Merak ediyorum handa kaç tane eşya yerli yerinde kalacak?Gnome deney yapmaya kalkabilir handa tabii oda var.Ben buraya savunmasız girmemeliyim.Her an birilerinin ödünç alma saldırısına uğrayabilirim.Baltam sırtımda olsun bari....
Bu arada Gnome kardeşi tebrik ederim...
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

ozan galadlirim de burada olacak.. :twisted:
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Han hayırlı olsun. Umarım bu arada bir hanımızı ziyaret edip bir şiir okumanızı önlemez.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Firble hızla koşup Pugın baltasını alır. Bi saniye bayım hemen size getirecem bi saniye bi saniye diye koşar Cüce onun peşinden yukarı koşar ama gnom çok hızlıdır sonra bir takım sesler duyduğu bir odaya girer. Gnom ona baltayı uzatır. Nasıl güzel oldu mu oldu mu güzel oldu di mi?? Baltanın alt tarafı flüde dönüşmüştür. Bununla bize müzik felan çalarsın güzel olur vallahi..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Bu arada arkidişler
Ã?deme olarak bilmece ya da öykü de kabul ediyorum.(ama daa önce annayılmamış olcak. Bu arada kimsenin bilemedii bilmece soran üç ögünlük yemek kazanacak eğer birisi bilirse hem o hem de bilen bir ögünlük yemek kazanacak.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Gnom toprağın şarkısını eline alır yine hüzünlü bir melodi çalmaktadır. Bir ozan büyüsünün yardımı ile müziğin yanında bir şarkı da söylenmeye başlanır.

Gecenin şarkısı

Gün boyunca bekledim onun gelişini
O usul usul sessizce girişini sahneye
Ve örtmesini nefes alan hisseden her canlıyı gizemiyle
İzlemeyi bekledim o göz alıcı ışık saçan yıldızlarını
Ve yıldızları örten o güzel karanlığın tadını

Bekledim o sıradan ve acımasız gün boyunca
O gün ki hiç acımadan söylüyor kim olduğunu insana
Bir ayna gibi seriyor önüne güçsüzlüğünü
Ve anlatıyo sanar bir gnom ulaşamaz yıldızlara

Ama ben reddediyor bu değil hayatın gerçeği
Ben koymadım kuralları tanımıyorum onların hiçbirini
Gündüz güneş parlayın üstümde yıldıramazsınız beni
Sizin de sonunuz gelecek ve gece örtecek tüm gerçekliyinizi

Gnom özler gecenin gelişini
Onun bir görünüşü bile yeter
yok olur içimdeki acı ve keder
Ve yeniden hayat bulur umutların
Bir aşk olmalı bu başka bir şey değil
Ã?yleyse beklemeliyim sonsuza kadar
He ne kadar imkansız görünse de ummalıyım
ve haykırmalıyım sonunda her günün sonunda
Gördünüz mü her günün sonu var diye
Ve inanmalıyım benim geceminde bir gün geleceğine..

Bu bugün buraya gelemeyen bir arkadaşım içindi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Ghost_OF_A_Rose
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 338
Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am

Post by Ghost_OF_A_Rose »

vayssss! :) hayırlı olsun alemin kral ozanı (krolaştım ya hadi hayırlısı) ama sana şarkımı beğenmeyeceğini söyleyerek ücret ödüyorum, ii yemek isterim:)

Gölgeler ve yürüyenler;
Nerede sesini yankıda kuranlar....
Umut zamanı aştıkça,
Zaman bedenleri dansa çekiyor.
Ölüm oynadıkça oyununu,
Diriler dansını ölülerle yapıyor.
Seviyor insanoğlu,
Elflerin sesleriyle yankı buluyor diyar,
Gnomlar çalıyor gece boyu.
1001 gece...uzun bir kaç gece...!
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Çok güzzel şrkı çok güzel şarkı ne güzel iççinde gnomlar da var.

Ne istersiniz bayan?
Yemek ve içecek olarak..
Peynirli mantarı öneririm . Buçukluk yiyeceği. İçinde kaz eti olan bi yiyeceğimiz de var ayrıca.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Ghost_OF_A_Rose
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 338
Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am

Post by Ghost_OF_A_Rose »

şöle güzel ve sert bi şarap...sonra bir de kıpkırmızı bi elma yeterli bu kadar...:) saolunsss...
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Cüce baltasına bakar ve öfke ile somurtur.Ama sonra Firblea baktığında ve Gnomeun içindeki şarkı söyleme isteğini gördüğünde gülümseyerek balta fülüdünü alır ve dudaklarına götürür.Fülüt adeta tüm handakilerin ruhlarını fet eden notalarla çalmaya başlar.Handakiler etkilenmişcesine bakışlarını çalandan ayıramadan dinlemeye başlarlar.Firble bile donup kalmıştır.Bir süre sonra cüce fülüdü çalmayı kesti ve şarkısını söylemeye başladı.

Bakanlar hayran kaldılar,
Bir elmasın parlaklığı onları aldı,götürdü.
İstemeselerde baktılar,
Zihinleri küçik taşın ellerindeydi.
Kendileri ile savaştılar,
Karşı koymaya uğraştılar,
Sözleri elmasın ellerindeydi.
Bakışlarını elmastan ayırdıklarında,
Artık ufak taşın emirindeydiler.
Sessizce yaptılar emirlerini,
Uyguladılar elmasın iradesini.
Öldürdüler sevdiklerini,
Yok ettiler bildiklerini.
Ruhlarını kaybettiler,
Böyle zayıf iradeliler.
Kendine güvenmeyen,
Ã?ıkarcı olanlar,
Kaybettiler benliklerini,
şereflerini.

Gökyüzü ağladı onlar için.
Döktü göz yaşlarını,
Ama yapabileceği hiç bir şeyi yoktu,
Onlar kendileri seçmişti yıkımlarını.

Kapıldılar güzel elmasın görüntüsüne,
Unuttular içine bakmayı.
İşte bu sonlarını getiren şeydi,
Onları lânetleyen,
Ölüme sürükleyen,
Varlıklarını kurutan...

şarkıyı söylemeyi bitirdiğinde handa büyük bir sessizlik vardı.
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Hepinize selam. galadlirim'in de çalacak olması güzel. :) Pug balta-fülütün çok yaratıcı bence, sesi de iyi çıkıyor gibi görünüyor. Yalnız hangi elmastan bahsettiğini tam anlayamadım. :) Ghost_of_a_Rose bence o şarkıyı ucuza vermişsin walla. Bak şimdi ben bir bilmeceye üç yemek alacam, kolaysa bilin de siz de bir yemek kazanın. Sorayım:

Geceleri yerleştirilmeden gelirler
Ve gündüzleri çalınmadan kaybolurlar

Hehe iki satıra üç yemek iyi gidecek walla. :D Neyse karnım doyarsa şiir de yazarım ben.
Taşlar unutana dek...
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Cüce fülüdünün eski haline dönüştürülmesini beklerken bilmeceyi duyar ve tahmin eder.Yıldızmı?
Post Reply