Quel-Shin"in yükselişi
Yarımelf ozan dolambaçlı yollardan geçtikten sonra karanlık bir sokağa saptı, gölgelerin içinde pek çok göz üstündeyken kendinden emin ve rahat adımlarla yürüyordu.
Loncanın girişlerinden birisinin önüne geldi. Paspal görünümlü giysileriyle orada öylesine bekliyormuş gibi gözüken genç bir kadın ve orta yaşlı bir adama görebilecekleri bir şekilde sağ elini yumruk yapıp kaldırdı. Ã?nce ikisi de bir şey göremedi, sonra bir göz kırpma ardından yüzük parmağındaki yüzüğü gördüler, siyah incelikle işlenmiş bir yüzüktü, üstünde bir sembol vardı. Genç kadın soran gözlerle adama baktı, adam önce başıyla evetledi sonra gece karanlığına doğru karışık parmak işaretleri yaptı.
Arkalarındaki yıpranmış görünümlü ama sağlam ahşap kapı kendiliğinden açıldı, içeriden pek az ışık geliyordu. Ozan yüzüğünü öpüp selam verdikten sonra açık kapıdan girdi, kapı peşinden kapandı. Biraz sonra sokağı izleyen gözlerin sayısı oldukça azalmıştı.
Binanın içinde ozana yol gösteren kimse yoktu, buna gerek de yoktu. Ã?nünde tek bir aşağı inen merdiven vardı, ozan o yolu takip etti, önündeki kapıyı açtı, bir koridoru geçtikten sonra başka bir kapıyı açtı.
Alabildiğine geniş, loş, nemli ve sıvasız yer yer yosun tutmuş taş duvarları olan ilk bakışta terkedilmiş sanılabilecek bir yerdi burası. Ancak terk edilmemişti, dikkatle bakıldığında orda burda birkaç silüeti seçmek mümkün olabiliyordu. Ozan odanın ortasına varana dek yürüdü.
Gece mavisi renginde müthiş bir zerafetle üstüne türlü rünler işlenmiş lirini çıkarır; Gölgekuşunu. Ozanın ellerinin tellere dokunmasıyla odadaki gölgeler hayat bulup onun şarkısına eşlik etmeye başlar.
Geldi aranıza Palisdan, mutlu haberin müjdeleyicisi,
Duyurmak için hepinize Lordum Quel-Shin"in yükselişini
O ki Hırsızların ve Ozanların Tanrısı, Yalanların Prensi,
Yanılsama ve Gölgelerin tartışılmaz mutlak Efendisi
O ki doğru metodun bizzat kendisi, değildir ne kötü ne de iyi
Kehanet yerini buldu, yükseldi Quel-Shin Gölge Lordu,
Müjdeledi onun mutlak gücünü kara güneşin doğuşu,
Özlem duyulan huzur gölgesi kapladı diyarı sağı solu,
Gölgedeniz Tapınağı tüm ihtişamıyla önünüzde kurulu
Metodu benimsemişler bulacak kolayca o kutsal yolu
Yalan, yanılsama ve gölgeler diyarda yeniden hayat buldu
Görsün tüm diyar ahalisi ve seçsin artık aşikar doğru yolu
Lord Quel-Shin büyük güç verdi, nihai oldu onun metodu
Durdurulamayız biz, geçeriz hem aydınlığı hem de suru
Diğer yolları seçenlerin zamanla tükenecek tüm umudu
Hırsızlar güç bulacak, onlar Gölge Lord"ca kollanırlar
Lordum basit bir dileğiyle onlara tam vaktinde gölge sağlar
Devriye mi geziyor, kim takar? Metot onların gözünü bağlar
Dürüstlüğünüze ceza alanlar bırakın onu kullanın yalanlar
Siz de bizdensiniz sözlerinde adeta büyü taşıyan ozanlar
Ne hizmetkar ne köle istenir, sizler gönüllü olun
İnananları kollanır Lordum metodunun, doğru yolun
Katkısı olacak gücümüzü artırmaya katılan her kolun
Beraber öğretelim güzelliğini metodunun Gölge Lordun
Gölgekuşunun çıkardığı son nota bir süre havada asılı kaldı. İzleyenlere şimdi çevrelerinde gölge daha anlamlı gözüktü.
Yaşadıkları hayat biçiminin diyarlarda yükselişi vaat ediliyordu kendilerine.
Palisdan odanın ortasında bir heykel gibi kıpırtısız bekliyordu.
Lord Quel-Shin'in Yükselişi
Lord Quel-Shin'in Yükselişi
Taşlar unutana dek...
Firble sonunda terkedilmiş olan onca insana sahip çıkan bir tanrının yükselişinden memnun olmuştur. Buna gerçekten ihtiyaçları vardı diye düşünür. Sonra umarım içlerinden bazıları yürümeleri gereken zorlu yolu geçip daha başka güzelliklerin de olduğu bir dünyayı da keşfeder diye içinden geçirir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Lord Quel-Shin kendi metodunu kabullenip uygulamak isteyen herkese kapısını açık tutar, onlar arasından seçim yapmaz. Her inanan değerlidir.
Yürümeleri gereken zorlu yolu geçince başka güzellikleri seçecekler öyle mi?
Hayatın kendilerine getireceği sınamalardan geçip ona ait gerçeklikleri öğrendikten sonra kendileri şu an, bulundukları konumda reddeden metoda yamamaya çalışacaklar öyle mi?
Lord Quel-Shin'in metodu mutlaktır ve her durumdaki insan onun metodunu seçip uygular ve kazanır, sadece aralarından seçilmiş ufak bir grup değil. O metodunu kabul edenleri sömürmez onlara kazandırır.
Güzellik dediklerin sadece zaten güce sahip olanlara lordları olmadan da elde edebileceklerini sunmak ve birileri eğer bunu kabul ediyorsa... *hafif gülümser* doğru metodun ne olduğunu daha kavrayamamış demektir.
Yürümeleri gereken zorlu yolu geçince başka güzellikleri seçecekler öyle mi?
Hayatın kendilerine getireceği sınamalardan geçip ona ait gerçeklikleri öğrendikten sonra kendileri şu an, bulundukları konumda reddeden metoda yamamaya çalışacaklar öyle mi?
Lord Quel-Shin'in metodu mutlaktır ve her durumdaki insan onun metodunu seçip uygular ve kazanır, sadece aralarından seçilmiş ufak bir grup değil. O metodunu kabul edenleri sömürmez onlara kazandırır.
Güzellik dediklerin sadece zaten güce sahip olanlara lordları olmadan da elde edebileceklerini sunmak ve birileri eğer bunu kabul ediyorsa... *hafif gülümser* doğru metodun ne olduğunu daha kavrayamamış demektir.
Taşlar unutana dek...
Ne yazık ki Palistan lordumun gücü her ne kadar bizim kavrama sınırlarımızın çok üstünde olsa da sınırlı. Ve ne yazık ki onun yolunu takip etmk isteyenlerin önce bu yolu keşfetmeleri gerekiyor. Lordumun onbinlerce terkedilmiş insan üzerine hükmetme gücü yok bu güç Quel-Shine verilmiş yine de lordumun yolunu keşfettikleri zaman onların Lord Quel-Shinin onlara vaad ettiklerinden daha fazlasını keşfedeceklerini düşünüyorum.
Yine de hayatlarını loncanın içinde geçirmek kaderlerinde olan onlarca insanın Lord Quel-Shinin inancı ile huzuru bulabilmesi için tüm içtenliğimle dua edeceğim.
Yine de hayatlarını loncanın içinde geçirmek kaderlerinde olan onlarca insanın Lord Quel-Shinin inancı ile huzuru bulabilmesi için tüm içtenliğimle dua edeceğim.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Diğer yöntemler insanların gözünü kapayıp gerçeği görmelerini engelleyerek onların bir haz yaşamalarını sağlıyordur belki ama bu yaşanan haz kısa yaşanan bir kanma durumu. Gerçeği reddederek mutlu bir yaşam sürmekle gerçekleri öğrenerek bilgeliğe ulaşma arasındaki bir seçim bu. Gerçekleri öğrendikten sonra kendiyle barışıp huzura ulaşanlar asıl ve kalıcı huzura kavuşmuşlardır.
Biz gerçeği görmek isteyen herkese göstermeyi vaad ediyoruz ve lordunuzun yolundan gidenlerin keşfedecekleri göz aldanmaları bana daha iyi gelmiyor. Sadece daha fazlasına sahip olduklarının sanısı ve bu düşüncenin tamamen içinin boş olmasına rağmen bu yönteme kanılması Gölge Lordun metodunu benimsemiş kişiler için üzücü bir olay.
Sizler için üzülüyoruz ve bir gün gerçekle yüzleşmeye hazır olduğunuzda Gölgedeniz Tapınağı'nın kapılarını size açık tutacağız. Gölge Lordun kapıları tüm herkese her vakit açık olacaktır. İçeri gelenlerle beraber siz kendinizi lordunuzun kandırmacalarıyla avutan kişilerin Lord Quel-Shin'in metodunu ve anlamını artık reddetmeyeceğiniz günün gelmesini bekleyeceğiz.
Biz gerçeği görmek isteyen herkese göstermeyi vaad ediyoruz ve lordunuzun yolundan gidenlerin keşfedecekleri göz aldanmaları bana daha iyi gelmiyor. Sadece daha fazlasına sahip olduklarının sanısı ve bu düşüncenin tamamen içinin boş olmasına rağmen bu yönteme kanılması Gölge Lordun metodunu benimsemiş kişiler için üzücü bir olay.
Sizler için üzülüyoruz ve bir gün gerçekle yüzleşmeye hazır olduğunuzda Gölgedeniz Tapınağı'nın kapılarını size açık tutacağız. Gölge Lordun kapıları tüm herkese her vakit açık olacaktır. İçeri gelenlerle beraber siz kendinizi lordunuzun kandırmacalarıyla avutan kişilerin Lord Quel-Shin'in metodunu ve anlamını artık reddetmeyeceğiniz günün gelmesini bekleyeceğiz.
Taşlar unutana dek...
üstad palisdan sanırım bazı haksız, yersiz ve saldırgan sözlerde bulunuyorsunuz.
lord dragonfire asla kandırmacalarla iş yapmaz...
kandırmacalar genellikle illüzyonlar ve gölgeler arasında olur... zaten bir illüzyon kandırmacadan başka nedir ki...
bence önce gideceğimiz yolu öğrenmeli sonra öğretmeliyiz..
lord dragonfire asla kandırmacalarla iş yapmaz...
kandırmacalar genellikle illüzyonlar ve gölgeler arasında olur... zaten bir illüzyon kandırmacadan başka nedir ki...
bence önce gideceğimiz yolu öğrenmeli sonra öğretmeliyiz..
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Ã?nceden de kullandığım bir örnek vardı. Işık altındaki birisi gölgelerin içinde ne olduğunu göremez ama gölgeler içindeki ışık içindekini görebilir. Eğer bir gerçek varsa ve onu görmeyi deneyecek olsak hangi yöntem gerçeğe daha çok yaklaşabilir? Gölge mi ışık mı?
Işık altındakinin gördüğünü sandığı yanılsamaları gerçek sanması daha normal değil midir? Yanılsamayı kontrol eden varlık elbette onun ardında yatan gerçeği hepimizden daha iyi bilecektir.
Yanılsamanın Efendisi yanılsamaların varlığını kabul edip onu anlamak isteyenlere, çevrelerindeki yanılsamaların doğasını kavramak isteyenlere gerçekleri daha çok görebilme şansı sunuyor. Ã?evresindekilerin yanılsamalardan ibaret olduğunu reddedenler ise şu an aldığı kısa süreli hazlarla ancak mutluluk sandıkları şeye ulaşıyorlar. Gölgelerin erdemine ulaşmak isteyenlere her zaman kapımız açık olacaktır. Biz yolumuzu seçecek olanlar arasından işimize gelenleri seçip almayız.
Işık altındakinin gördüğünü sandığı yanılsamaları gerçek sanması daha normal değil midir? Yanılsamayı kontrol eden varlık elbette onun ardında yatan gerçeği hepimizden daha iyi bilecektir.
Yanılsamanın Efendisi yanılsamaların varlığını kabul edip onu anlamak isteyenlere, çevrelerindeki yanılsamaların doğasını kavramak isteyenlere gerçekleri daha çok görebilme şansı sunuyor. Ã?evresindekilerin yanılsamalardan ibaret olduğunu reddedenler ise şu an aldığı kısa süreli hazlarla ancak mutluluk sandıkları şeye ulaşıyorlar. Gölgelerin erdemine ulaşmak isteyenlere her zaman kapımız açık olacaktır. Biz yolumuzu seçecek olanlar arasından işimize gelenleri seçip almayız.
Taşlar unutana dek...
-
Ghost_OF_A_Rose
- Site Yazarı

- Posts: 338
- Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am
ışık ve gölge birbirini tamamlar dostum. ışık gölgeye, gölge ışığa daim muhtaçtır. iş onları dengede tutabilmektir. gögeyi farketmek için ışık gerekir bunu lordumuz yapar belki ama ışıktan saklanmak için de gölge gerekir, yeteneklerinize kalmış ama herşeyden öte tanrıma güvenim ve sadakatim sonsuzdur!
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
Lord Quel-Shin sadakatinden çok memnun Ghost_of_a_Rose. Gölge bizim gücümüzdür, ışığın varlığıyla beraber getirdiği gölge. Zıtların birbirini var etmesine benzer.
*Elindeki bir yüzüğü Ghost_of_a_Rose'a uzatır. Siyah pürüzsüz bir taştan yapılmış ve üstüne Gölge Lordun sembolü işlenmiş zarif bir yüzüktür. Uzatırken eliyle kendi sağ yüzük parmağını gösterir, önce hiçbir şey yok gibidir bir göz kırpması sonra aynı yüzükten Palisdan'ın da taktığı görülmektedir.*
Lord Quel-Shin'in sembolünü yanında taşıman çok sevindirici olacaktır. Lonca bu sembollerin aracılığıyla haberleşir ve birbirlerini bununla tanır ve görebileceğin gibi *sağ yüzük parmağını kaldırır, yüzük yeniden kaybolur* sadece loncadakilerin tanımasını sağlayıcı bir işaret.
Gölge seninle olsun.
*Elindeki bir yüzüğü Ghost_of_a_Rose'a uzatır. Siyah pürüzsüz bir taştan yapılmış ve üstüne Gölge Lordun sembolü işlenmiş zarif bir yüzüktür. Uzatırken eliyle kendi sağ yüzük parmağını gösterir, önce hiçbir şey yok gibidir bir göz kırpması sonra aynı yüzükten Palisdan'ın da taktığı görülmektedir.*
Lord Quel-Shin'in sembolünü yanında taşıman çok sevindirici olacaktır. Lonca bu sembollerin aracılığıyla haberleşir ve birbirlerini bununla tanır ve görebileceğin gibi *sağ yüzük parmağını kaldırır, yüzük yeniden kaybolur* sadece loncadakilerin tanımasını sağlayıcı bir işaret.
Gölge seninle olsun.
Taşlar unutana dek...
