evet arkadaşlar efsane barbarımız conan'ın oyunu hakkında ne düşünüyrosunuz
30'dan fazla harekete ve özelliğe sahip, zıplıyor kesiyor eziyor
peki hikaye? yok hikaye! Gerekmez hikaye sen onun eline o greatswordu ver de bak neler oluyor...
açıkçası beklediğim şeyi buldum. bir conan oyunundan beklenebilecek her şey var. Zaten büyük bir hikaye ve oyun kurgusu şaheseri beklemiyordum
oyunun tek sorunu olur olmadık yerde yapılan kamera kısıtlaması (kameradaki lock kalkıyor) bunun dışında çok güzel
PS: olm raist inanır mısın, oyunu oynarken bir yerde gaza gelip yürü be corax dedim sonra da gülmeye başladım
Pyros sana yemin ederim oynadığım her oyunda barbar yapıp adını Corax koyuyorum. Yani KOTOR'da bile soldier'ın üzerine Jedi Guardian yapıp adını Corax koydum. Barbarlık kanıma işlemiş, Corax ruhuma işlemiş valla. Size de biraz bulaştırabildiysem ne mutlu bana
Oyun hakkaten güzelse hemen alayım da Corax'ın maceralarını kaçırmayayım
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
ya valla dediğim gibi hikaye falan peşindeysen alma
ama asıl amacın yaratık biçmekse (ki senin amacını çok iyi biliyorum nıhuahahaha) koş hemen edin
bu arada oyun 3cd full installu 2.200 megabayt (çık)
sanırım minimum 128 mb ram ve 64 mg ekran kartı istiyor
oyunun adı gayet rahat "adventures of corax tigerheart" olabilirmiş, o derece yani
yalnız conanın bakışları biraz küçük emrah yapmışlar ama hadi neyse ....
conan fanatiğiyim ama oyununu oynamadım alternatif isteyenlere önerim blade of darkness bence conan oyunundan daha bir conan havası var :)inanın bana.hele bir barbar var yuh dedirtiyor adama .mutlaka oynayın hastası olucaksınız.ayrıca ben conanın sinamaya gelmesini istiyorum gerçi böyle bir proje vardı ama durdu anasını satayım ya.düşünsenize ya lotr gibi bir film neden drizzt yada conan için hatta diğer fantastik edebiyat eserleri için olmasın