Conan

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Conan

Post by pyros »

evet arkadaşlar efsane barbarımız conan'ın oyunu hakkında ne düşünüyrosunuz
30'dan fazla harekete ve özelliğe sahip, zıplıyor kesiyor eziyor
peki hikaye? yok hikaye! Gerekmez hikaye sen onun eline o greatswordu ver de bak neler oluyor...
açıkçası beklediğim şeyi buldum. bir conan oyunundan beklenebilecek her şey var. Zaten büyük bir hikaye ve oyun kurgusu şaheseri beklemiyordum

oyunun tek sorunu olur olmadık yerde yapılan kamera kısıtlaması (kameradaki lock kalkıyor) bunun dışında çok güzel

PS: olm raist inanır mısın, oyunu oynarken bir yerde gaza gelip yürü be corax dedim :D sonra da gülmeye başladım :D
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Abi şu oyun için gereksinimler nedir bır yazarsan sevınıırm
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Pyros sana yemin ederim oynadığım her oyunda barbar yapıp adını Corax koyuyorum. Yani KOTOR'da bile soldier'ın üzerine Jedi Guardian yapıp adını Corax koydum. Barbarlık kanıma işlemiş, Corax ruhuma işlemiş valla. Size de biraz bulaştırabildiysem ne mutlu bana :mrgreen:

Oyun hakkaten güzelse hemen alayım da Corax'ın maceralarını kaçırmayayım :)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ya valla dediğim gibi hikaye falan peşindeysen alma
ama asıl amacın yaratık biçmekse (ki senin amacını çok iyi biliyorum nıhuahahaha) koş hemen edin

bu arada oyun 3cd full installu 2.200 megabayt (çık)
sanırım minimum 128 mb ram ve 64 mg ekran kartı istiyor

oyunun adı gayet rahat "adventures of corax tigerheart" olabilirmiş, o derece yani
yalnız conanın bakışları biraz küçük emrah yapmışlar ama hadi neyse ....

PS: bir head chop hareketi var ki....
QuelSaruk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 370
Joined: Mon May 31, 2004 10:00 am
Location: Mat-la-Tari

Post by QuelSaruk »

conan fanatiğiyim ama oyununu oynamadım alternatif isteyenlere önerim blade of darkness bence conan oyunundan daha bir conan havası var :)inanın bana.hele bir barbar var yuh dedirtiyor adama .mutlaka oynayın hastası olucaksınız.ayrıca ben conanın sinamaya gelmesini istiyorum gerçi böyle bir proje vardı ama durdu anasını satayım ya.düşünsenize ya lotr gibi bir film neden drizzt yada conan için hatta diğer fantastik edebiyat eserleri için olmasın :D
kaçacak yer yok, yaratılmışsın bir kere...
Post Reply