Yaaa tam annamadım Dragonfly yahuu bi annatsana nası ters orantılı????
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Yanlış anlamadıysam ilkokuldaki çocuklar çok daha rahat vızır vızır gezinirken lisedekiler çok daha yavaş, oturup konuşuyorlar benzeri bir şey söylenmiş.
Belki de bunun nedeni lisedekilerin konuşarak anlaşmayı beden diline oranla daha çok tercih ediyor olmalarıdır, ilkokuldakiler enerji bombası gibi oluyorlar.
Eveeeet lisedekiler de hakkaten de çok fazla konuşuyolar... İlkokuldakilerden de çok konuşuyoolar vallah ben şahitim.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
İlkokuldakiler koşuyor ediyor tasası yok konuşacak çok konusu da yok.
Olmayan Ölke'de de öyle değil mi konuşmaktan çok hareket ediyor dövüşüyorlar uçuyorlar hopluyorlar oynuyorlar.
Olmayan ülkedekiler kaç yaşlarındadır acaba merak ettim şimdi?