Dragonlance için oyuncu kadrosu yapmışlar :)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Blasted
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Fri Apr 23, 2004 10:00 am
Location: Middle Earth

Post by Blasted »

[quote="Hükümlü"]yani bir kere o kadar az görünen karakterleri büyük şahışlar oynamaz yani. arada görüneck olanaları...[/quote]
Orlanda Bloom Legolas'ı oynamadan önce bu kadar çok gözüküyormuydu bence de çok iyi oynadı.. Oyuncunun Oynadığı karakter için Ã?NLÃ? biri olması gerekmiyor bence O karaktere uygun biri olursa daha iyi olur.
"For Blood And Honor"
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Böyle bir kadaro ancak yalan olur derim ben. Gerçi işin zor yanı bütçe değil oyuncuların ben baş rol pynuyorum kaprisi daha çok :)
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

evet demek istediğim buydu aslında...blasted yanlış anlamış...d.fire açılmaış biraz daha :)
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Blasted
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Fri Apr 23, 2004 10:00 am
Location: Middle Earth

Post by Blasted »

Bilemem ben o söylediğine dedim onu 0Zaten bende söylemiştim o oyuncuları bir araya getirecek bütce olmadığını...
"For Blood And Honor"
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Tabi ki o oyuncuların hepsini biraraya getirmek o veya bu nedenden dolayı zor ama bence rolüne uygun izleyeni tatmin edecek ama tecrübesine rağmen çok para istemeyecek kapris yapmayacak tiyatro oyuncularını bulmak bence çok zor bir şey olmasa gerek. şimdi böyle yazınca çok zormuş gibi gözüküyor ama tiyatro oyuncusu sayısı da aynı derecede çok. Bence bulunur. Bu kadroyla oynatılsa zaten dünyada yer yerinden oynar film için. :D
Taşlar unutana dek...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Zaten bu kadro ile bu film çekilirse, film kötü bile olsa hasılat yapar.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Haklısın abi, bu kadar oyuncunun ismini afişe sığdırmak bile bela. Yalnız aralarından hoş bir kaç isim seçilebilir, hani şu cuk oturuyor dediklerimizden. Nasıl olsa gerçekten de filminin çekilmesi düşünülüyor, bence arada sağlam bir kaç oyuncu filme ayrıca bir tat katar.
Taşlar unutana dek...
Molydeus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am

Post by Molydeus »

Abi ben Silvara'yla Alhana'yı beğenmedim... o ne ya, olur mu ööle elf...
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

ya gerçekten çok güzel olmuş.. ben beğendim. bu arada bu kadroyu bir araya toplasınlar sırf meraktan filmi izleyenlerle filmin izleyici sayısı lord of the ring'i bikaç kat katlar..
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
NIGHT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Sun Feb 01, 2004 10:00 am
Location: bursa

Post by NIGHT »

Çok güzel olmuş. Takhisi,Dalamar ıve Kitiarayı tam bulmuşlar. Ama Raistlin tutmamış.
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Evet Raistlin'i pek seven yok galiba. Ama onun dışında şu kadrodan birkaç kişi bile bulsalar deli bir film olurdu. İşin komik yanı gerçekten de bir film çekilmesi düşünülüyor ve bütçesinin yüksek olacağı düşünülecek olursa (öyle olacağı söyleniyor) bunlardan bir kaçını almamaları için hiçbir sebep yok. Tabi hepsini değil, bir kaçını. :D Siz olsanız ve bunlardan üçünü seçmeniz istense hangilerini seçerdiniz?
Taşlar unutana dek...
NIGHT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Sun Feb 01, 2004 10:00 am
Location: bursa

Post by NIGHT »

Takhis dalamar kitiara

ay ne hoş olurduuu.
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

takhesis dalamar ve fizban derim ben...

adam büyücülüge alısmısken fizbanıda oynayıverir :D
Caradoc The DeathKnight
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Ya bupuya bile bir oyuncu ayarlamışlardı son baktığımda...
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...

Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
NIGHT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Sun Feb 01, 2004 10:00 am
Location: bursa

Post by NIGHT »

Senaryonun kıyısına köşesine Deep'i de sıkıştıramaz mıyız?? Karayip korsanlarında harikaydı. Raistlini oynayabilir mesela.?
Post Reply