Bir kaç oyun tanıtımı!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Bir kaç oyun tanıtımı!

Post by Dragonfire »

Adventure'dan baymış olduğum şu günlerde bu adam ne oynuyor dersiniz. Hemen açıklayayım.
Thief 3: Deadly shadows : Gareth yine iş balşında. Nadir oyunlardan aldığım bir adrenalin zevkine bu oyunda eriştim. Benim gibi RP oyunlarında Thiefleri çok seven birisi için mükemmel bir oyun. Gölgelere karış. Herşeyi çal. Unutma katil değil hırsızsın. Kesinlikle bu tarzı sevenlrein kaçırmaması gereken bir oyun. Puan %91 veriyorum :)

Dead to Rights: Biraz Max Payne, biraz matrix. Ama en önemlisi tamamen aksiyon. Benim çok sevdiğim Die Hard serisini adeta tekrar yaşadım. K-9(köpelkli polis birliği)'dan bir polissiniz. Harika oyun grafiği ve aksiyonla bağdaştırılmış akıcı senaryo bana uzun zamandır eksikliğini hissetirdiğim birşeyleri tekrar yaşattı. Üstelik mini oyunlarıda çok zevkli. Mesela striptiz barındaki oyun ;)

Hitman 3: Contracts: 47 yine iş başında. Yapması gereken assassinate görevlerini beraber yapalım. Alışılmış atmosfer. Heycanlı dakikalar. Kesinlikle deneyiniz.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

thief 3 çıktı mı????
kaç cd, ne zamn çıktı?
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

walla abicim 4-5 gün oldu +3 cd
Post Reply