“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
-
gregorian
- Kullanıcı

- Posts: 86
- Joined: Thu May 13, 2004 10:00 am
- Location: Abyss
Post
by gregorian »
Konya'da Frp'ye ilgisi olan gencler bana ulassin...
-
siatias
- Kullanıcı

- Posts: 117
- Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
- Location: bursa
Post
by siatias »
valla ben konyalıyım ama bursadayım su anda, okul felan.. bu yaz gelme gidi bi ihtimal var.. o yüzden baglantıda olalım..