Orman elfi atla...
-
legacy_user_2
Orman elfi atla...
DM: Ahırda bir at var.. çevrede hiç ses yok, evde ışık göremiyorsun.
Yarıelf: Ata arkadan yaklaşıyorum
DM: At oldukça uysal gözüküyor. Hiç bir tepki vermedi senin hareketine.. (DM içinden :salak at şimdi bir çifte atsa, elf cennetinde bulursun kendini =))
Yarıelf: Atı okşuyorum
DM: At hala uysal, sesini çıkarmıyor. Ortalık hala sessiz
Yarıelf: Atı tutuyorum
DM: NERESİNDEN ?!?!
Eeee burdan sonra rp yapmamızı bekleyemezsiniz herhalde...
Nooldu?..
Koptuk tabii ki...
Yarıelf: Ata arkadan yaklaşıyorum
DM: At oldukça uysal gözüküyor. Hiç bir tepki vermedi senin hareketine.. (DM içinden :salak at şimdi bir çifte atsa, elf cennetinde bulursun kendini =))
Yarıelf: Atı okşuyorum
DM: At hala uysal, sesini çıkarmıyor. Ortalık hala sessiz
Yarıelf: Atı tutuyorum
DM: NERESİNDEN ?!?!
Eeee burdan sonra rp yapmamızı bekleyemezsiniz herhalde...
Nooldu?..
Koptuk tabii ki...
-
legacy_user_2
Ya şunu söylemeyi unutmuşum, bu replik pisliğine, kötü anlama çekilsin diye ya da başka bir niyetle yapılmış değil, onun bana söylediği şeye gerçekten iyi niyetle cevap veriyorum, sonradan kardeşim çakıyor olayı, gülmeye başlıyorda, ne dediğimizi hatırlıyoruz =)
Bir de şu olay var:
Kender gecenin köründe ona bıçakla saldırdığını düşündüğü bir şövalye görünce, düdüğüne sarılıp bir grup arkadaşını çağırıyor!
Konuşmalar şöyle:
DM:Düdüğe sarıldı, çaldıkça çalıyor
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Hala düdük çalıyor. Deli gibi!
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Pek ikna olmuşa benzemiyor, hatta seni duymuyor.
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Bir grup koşup geliyor, Kender düdük çalmaya devam ediyor.
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Kender ikna oldu gibi... Gelen adamlara "Eski dostum beni ziyarete gelmiş, ben onu düşman sandım" diyor ve beline sarılıyor...
Sonrasında şövalye sadece elinde tuttuğu iki altın karşılığında at ve eğer aldığına sevinerek yola koyuluyor. (Yüzündeki sevinci görmek isterdiniz)
Arkadaşlarıyla ayrıldıkları alana çok sallandığı ve MUHABBETLERİ yüzünden geç gelen şövalye para kesesini çıkartamıyor? Nerede bu para kesesi yaaa =)
Bir de şu olay var:
Kender gecenin köründe ona bıçakla saldırdığını düşündüğü bir şövalye görünce, düdüğüne sarılıp bir grup arkadaşını çağırıyor!
Konuşmalar şöyle:
DM:Düdüğe sarıldı, çaldıkça çalıyor
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Hala düdük çalıyor. Deli gibi!
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Pek ikna olmuşa benzemiyor, hatta seni duymuyor.
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Bir grup koşup geliyor, Kender düdük çalmaya devam ediyor.
şövalye: (Kender karşısında eller havada) Zarar vermeyeceğim
DM:Kender ikna oldu gibi... Gelen adamlara "Eski dostum beni ziyarete gelmiş, ben onu düşman sandım" diyor ve beline sarılıyor...
Sonrasında şövalye sadece elinde tuttuğu iki altın karşılığında at ve eğer aldığına sevinerek yola koyuluyor. (Yüzündeki sevinci görmek isterdiniz)
Arkadaşlarıyla ayrıldıkları alana çok sallandığı ve MUHABBETLERİ yüzünden geç gelen şövalye para kesesini çıkartamıyor? Nerede bu para kesesi yaaa =)
çok iyi abi yaa. adamda amma safmış kenderler bi kek bulduk diye düdük çalarken o korktu zannediyor ha. abi bu kadar kendini beğennnir bir insan. ben o kadar güçlüyüm ki kendereler bile benden korkar
zuhaaa. ölüm o sövalyeye

zuhaaa. ölüm o sövalyeye
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
yeminer wrote:çok iyi abi yaa. adamda amma safmış kenderler bi kek bulduk diye düdük çalarken o korktu zannediyor ha. abi bu kadar kendini beğennnir bir insan. ben o kadar güçlüyüm ki kendereler bile benden korkar![]()
zuhaaa. ölüm o sövalyeye![]()
![]()
puhahahahahahahaahha kenderler Thakisis den bile korkmuyo...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
-
legacy_user_2
Dahası var...
Aynı grup, oynuyorlar, seçilmiş olduklarını bilmiyorlar, bir grup adamı (aslında iyilik görevlileri) kötü sanıp bunları öldürüyorlar. Ve sağ getirseler, 500Altın alacaklar.
Bu arada bu seçilmişlerin ikisine büyülü item verilecek güçlü olsun diye, bir cüce yapımı ama insan ve elf motifleri ile süslü alanda, (ki çooookk eski, mermerlerden, tozdan anlaşılıyor) bir balta (cüce yok, balta süs=)) bir kılıç ve bir elf tacı duruyor. adamlardan buçukluk baltaya yöneliyor, eli yanıyor, sonra bunlar korkup kaçıyorlar =) son anda savaşçı kılıcı alıyor...
Adamlar paranoyak olmuşlar =)
Aynı grup, oynuyorlar, seçilmiş olduklarını bilmiyorlar, bir grup adamı (aslında iyilik görevlileri) kötü sanıp bunları öldürüyorlar. Ve sağ getirseler, 500Altın alacaklar.
Bu arada bu seçilmişlerin ikisine büyülü item verilecek güçlü olsun diye, bir cüce yapımı ama insan ve elf motifleri ile süslü alanda, (ki çooookk eski, mermerlerden, tozdan anlaşılıyor) bir balta (cüce yok, balta süs=)) bir kılıç ve bir elf tacı duruyor. adamlardan buçukluk baltaya yöneliyor, eli yanıyor, sonra bunlar korkup kaçıyorlar =) son anda savaşçı kılıcı alıyor...
Adamlar paranoyak olmuşlar =)
-
hocam_salya
- Kullanıcı

- Posts: 82
- Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
- Location: Karanlik_Diyarlardan
-
winterwolf
- Kullanıcı

- Posts: 268
- Joined: Fri Jan 02, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Acamilik mi istiyorsunuz, burdan buyrun.
Grup bir paladin bir wizard bir druid ve bir barbardan (ve hatırlayamadığım biri daha) oluşmakta. Kimse'nin öyle yüksek derece tecrübesi yok -DM olarak benim de- ama druid'in ilk oyunu.
Neyse arkadaşın eline iyi büyüleri ve ne işe yaradıklarını yazıp vermiş diğerleri.
Grup kıtanın en pislik bölümü olan goblinler, orklarla dolu bir şehirde bir hanın kapısındalar.
DM : Burada hiç kimse bir elfin varlığından hoşlanmaz. O yüzden sokaklar felan size ters ters bakan tiplerle dolu. (Druid bir elf bu arada)
Büyücü-> Druid : Abi o zaman sen içeri hiç girme. Bilgi alacağımıza dayak yer çıkarız.
Druid : Ben sap gibi bekleyece miyim burda yani?
Bu sözler üzerine grup küçük bir tartışma yaşar. Kim elfin yanında en azında yalnız olmadığını göstermek için duracak diye. Bu sırada da druid elindeki büyüleri inceliyor.
bir kaç dakika sonra druidin sesi duyulur. "Tamam abi buldum."
DM : Nedir olum naapcan?
Druid : Ağaç olcam.
DM (ve diğerleri) :
Druid : Burda o işe yarayan bir büyü var ya. Onu yapacam işte.
DM (ve diğerleri): :ehue :ehue :ehue :ehue
Grup bir paladin bir wizard bir druid ve bir barbardan (ve hatırlayamadığım biri daha) oluşmakta. Kimse'nin öyle yüksek derece tecrübesi yok -DM olarak benim de- ama druid'in ilk oyunu.
Neyse arkadaşın eline iyi büyüleri ve ne işe yaradıklarını yazıp vermiş diğerleri.
Grup kıtanın en pislik bölümü olan goblinler, orklarla dolu bir şehirde bir hanın kapısındalar.
DM : Burada hiç kimse bir elfin varlığından hoşlanmaz. O yüzden sokaklar felan size ters ters bakan tiplerle dolu. (Druid bir elf bu arada)
Büyücü-> Druid : Abi o zaman sen içeri hiç girme. Bilgi alacağımıza dayak yer çıkarız.
Druid : Ben sap gibi bekleyece miyim burda yani?
Bu sözler üzerine grup küçük bir tartışma yaşar. Kim elfin yanında en azında yalnız olmadığını göstermek için duracak diye. Bu sırada da druid elindeki büyüleri inceliyor.
bir kaç dakika sonra druidin sesi duyulur. "Tamam abi buldum."
DM : Nedir olum naapcan?
Druid : Ağaç olcam.
DM (ve diğerleri) :
Druid : Burda o işe yarayan bir büyü var ya. Onu yapacam işte.
DM (ve diğerleri): :ehue :ehue :ehue :ehue
�nen i-Estel Edain, ú-chebin estel anim
"I gave Hope to the Dúnedain, I have kept no hope for myself"
"I gave Hope to the Dúnedain, I have kept no hope for myself"