I OF THE DRAGON

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Andero
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 758
Joined: Thu Jun 24, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

I OF THE DRAGON

Post by Andero »

Oynayan var mı? Alıp almama konusunda kararsızım da.
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

abi bence alma gusel diil ama bak bvence diom. seyi al enclavei müthistir :D
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
Andero
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 758
Joined: Thu Jun 24, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Andero »

Enclave için güzel ama acayip bir save sistemi var diyorlar. Save için para istenir mi ya? :D
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

ewt abi ilginc bi save sistemi war ama parasıda bol yani. bile su war galiba easy de oynarsan para falan vermiosun. direk save edio.
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

ben çok zevk aldım oynarken gerçi oyunun tek düze bi hali var ama bana eski atari günlerini hatırlatıyo yalnız bir bölümde bi süvari oluyosun o bölümü geçemedim ben diyorum ki al dene
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

yok abi zaten ben alma demiom sadece bence kötü diorum. okadar yani seni engellemis olmiim :D
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
yeyilmaz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 31
Joined: Sat Oct 11, 2003 10:00 am

Post by yeyilmaz »

ulfgar wrote:ben çok zevk aldım oynarken gerçi oyunun tek düze bi hali var ama bana eski atari günlerini hatırlatıyo yalnız bir bölümde bi süvari oluyosun o bölümü geçemedim ben diyorum ki al dene
ben de bayaa zevk aldım ve oyunu bitirdim.Bu arada o bölümü bitirmen için iki ipucu:
-her zaman öncelikle şu maymunları öldür(güdümlü enerji atıyolar!...)
-bahsedilen binayı tek başına yok etmen imkansız o yüzden sadece çevresinde tur at ve direk şehre kaç(yapınca nedenini anlarsın)
bence de isteyen almalı,ejderha olmak çok güzel bi duygu!Yalnız insan bir ejderha bu kadar güçsüz olur mu diyor bazen?)
Quest_For_Tanelorn
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 58
Joined: Sat Sep 04, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by Quest_For_Tanelorn »

Eye of the dragon güzel oyun ama çok iyi bir sistemim olması lasım.
legacy_user_1144

Post by legacy_user_1144 »

Açıkçası demosunu oynadım ve beğenmedim.Ã?elki demosundandır ama oyun sarmadı yani.
yeyilmaz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 31
Joined: Sat Oct 11, 2003 10:00 am

Post by yeyilmaz »

Valla bu oyunun demosunu (inanmayacaksınız belki ama) çıkışından 3-4 yıl önce oynamıştım.Tabi o zaman çok hoşuma gitmişti.Demosundan tüm oyunu anlamak imkansız.Bunu da belirteyim dedim... :roll:
legacy_user_1144

Post by legacy_user_1144 »

Anlamak imkansız.Zaten bende demosundandır belki dedim.Ama demolarda oyun hakkında büyük fikir sahibi olursun.%99 da oyun hakkında yanılmazsın.
yeyilmaz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 31
Joined: Sat Oct 11, 2003 10:00 am

Post by yeyilmaz »

Zaten bende bunu tüm oyunların demoları için söylemedim ki...Eğer oyun hakkında yüzeysel bilgi istiyorsan demosundan anlarsın.Mesela uzun zaman önceki oynadığım demosunda yetenek dağıtımı saçmaydı.Ama demodan tabiki oyunun grafikleri,oyunun gidişatı,zevkli olup olmayacağı vs... hakkında bilgi sahibi olursun.Yine de benim oynadığım demo oyunun çıkışından çoo..ok önceydi.
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

Oynadığım en kötü oyun diyebilirim rahatlıkla... daha vardı bu kategoriye sokuşturduğum oyunlar ama şu an aklıma gelmiyo, bu oyun kesinlikle onlardan biri ama :p
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya ben demosunu oynamıstım ama oyle cok beğendiğimi sevdiğimi de söliyemiycem yani taam güzel oyun flm ama...
bilmiom beni cok sarmamıstı...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Pek güzel bir oyun değil, ama ejderha olmak ilginç ve hoş bir deneyim :) . Ejderimizin ve canavarların çok yavaş hareket ettiğini hatırlıyorum. Bu tür oyunlarda hızı sevdiğim için çok sarmamıştı beni.
Post Reply