ben çok zevk aldım oynarken gerçi oyunun tek düze bi hali var ama bana eski atari günlerini hatırlatıyo yalnız bir bölümde bi süvari oluyosun o bölümü geçemedim ben diyorum ki al dene
ulfgar wrote:ben çok zevk aldım oynarken gerçi oyunun tek düze bi hali var ama bana eski atari günlerini hatırlatıyo yalnız bir bölümde bi süvari oluyosun o bölümü geçemedim ben diyorum ki al dene
ben de bayaa zevk aldım ve oyunu bitirdim.Bu arada o bölümü bitirmen için iki ipucu:
-her zaman öncelikle şu maymunları öldür(güdümlü enerji atıyolar!...)
-bahsedilen binayı tek başına yok etmen imkansız o yüzden sadece çevresinde tur at ve direk şehre kaç(yapınca nedenini anlarsın)
bence de isteyen almalı,ejderha olmak çok güzel bi duygu!Yalnız insan bir ejderha bu kadar güçsüz olur mu diyor bazen?)
Valla bu oyunun demosunu (inanmayacaksınız belki ama) çıkışından 3-4 yıl önce oynamıştım.Tabi o zaman çok hoşuma gitmişti.Demosundan tüm oyunu anlamak imkansız.Bunu da belirteyim dedim...
Zaten bende bunu tüm oyunların demoları için söylemedim ki...Eğer oyun hakkında yüzeysel bilgi istiyorsan demosundan anlarsın.Mesela uzun zaman önceki oynadığım demosunda yetenek dağıtımı saçmaydı.Ama demodan tabiki oyunun grafikleri,oyunun gidişatı,zevkli olup olmayacağı vs... hakkında bilgi sahibi olursun.Yine de benim oynadığım demo oyunun çıkışından çoo..ok önceydi.
Oynadığım en kötü oyun diyebilirim rahatlıkla... daha vardı bu kategoriye sokuşturduğum oyunlar ama şu an aklıma gelmiyo, bu oyun kesinlikle onlardan biri ama :p
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Pek güzel bir oyun değil, ama ejderha olmak ilginç ve hoş bir deneyim . Ejderimizin ve canavarların çok yavaş hareket ettiğini hatırlıyorum. Bu tür oyunlarda hızı sevdiğim için çok sarmamıştı beni.