Bir garip FRP Hikayesi

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Öle hakkaten half ork olabilirdi ama o da üç hece sorun çıkarıyo hem yeni oyuncua da half ork önerilmez her halde di mi ama??
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

oyuncu seni cüce yapayımmı?
oyuncu seni cüce yapayımmı?
istemem dm istemem
cücedir o devamlı söylenen
sakalıyla ağzını silen!

buda goratha ithaf ettim ehehe benim drowumu kim yazacak?
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

İyi tamamda bu şarkının orjinali Yonca evcimik söylüyor işte :)
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

şarkının orjinalini yazacağım kimindi siz karar verin ama önce üçüncü bölüm içinde drow da var..

Sonunda oyun başlamıştır. Oyunclarımız ilk defa ormana dalarlar.. Tabii ki dm karşılarına bir şeyler çıkarmaya karar verir. Hani olmaz ya dm imiz insaflı çıktığından ne çıkaracağı mı da sorayım seçsinler der ve başlar söylemeye..

Oyuncu önüne goblin çıkarayım mı?
Oyuncu önüne goblin çıkarıyım mı?
İstemem dm mim issstemem.
Onun adı goblin
Diyorlarki çirkin
İstemem dm mim isstemem

(dm kötü kötü sırıtır.)
Oyuncu önüne dırov çıkarayım mı?
Oyuncu önüne dırov çıkarayı mı?
İsstemem dm mim isstemem.
(ya abi biraz insaflı ol)
Onun adı dırov.
Erkekleri sevmiyor.
İstemem dm im isstemem.

(dm devam eder.)
Oyuncu önüne ejderha çıkarayım mı?
(oyuncular yuh artık falan derler)
Oyuncu önüne ejderha çıkarayım mı?
İstemem dmim isstemem.
Onun adı ejderha.
Durmaz gider uuçmağaa
İstemem dmim isstemem..

(bu arada dm artık sesli şekilde gülmektedir sırası gelince bşlar)
Oyuncu önüne kender çıkarayım mı?
Oyuncu önüne kender çıkarayım mı?
(kenderi şirin ve zararsız bilen oyuncular)
İsterim dmim issterim.
Onun adı kender
Grup biraz gülerr.
İsterim dmim issterim.

Evet arkadaşlar üçleme burada bitiyor her halde isterseniz sizdevam edebilirsiniz ama ben tadında bırakıcam ama önce orjinal şarkıyı da yazayım. Son bölümdeki isim hariç hepi orjinali ile aynı.

Kızım seni Yaşara vereyim mi?
Kızım seni yaşara vereyim mi?
İstemem babacım istemem.
Onun adı yaşar alır beni boşar
İstemem babacım istemem.

Kızım seni aliye vereyim mi?
Kızım seni aliye vereyim mi?
İstemem babacım istemem.
Onun adı Ali
Eder beni deli
İstemem babacım istemem

Kızım seni Metin e vereyim mi?
Kızım seni metine vereyim mi?
İstemem babacım istemem
Onun adı Metin babası yok yetim
İstemem babacım istemem.

Kızım seni Ekine vereyim mi? (burdaki ismi attım ama e li bir şey gibiydi)
Kızım seni ekine vereyim mi?
İsterim babacım isterim.
Onun adı ekin babası çok zengin.
İsterim babacım isterim.

Bunun dışında bir de bir annenin oğluna kız almaya çalıştığı bir şarkı vardı ama onu hatırlamıyorum. O kadar beğenmemiştim. Bence baba kız daha güzel uyuyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
feryat
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 366
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket

Post by feryat »

oyuncu seni hücreye atiimi?
istemem dm im istemem...
Ona derler hücre..
Tenin soğur içeri girince
İstemem dmim istemem...

Oyuncu seni büyücü yapayimmi...
İstemem dmim istemem...
Ona derler büyücü...
ortalıkta gezinir, sanki bir öcü:D
istemem dmim istemem... :D
Ozan FEryat gelecek masalı dediği, elindeki sarımdan bir nefes daha aldı...
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

İlki güzel olmuş ikinci de cümle biraz uzun dikkat et..

Vay be profesyonel ozan oldum da eleştiri yapıyorum.. : )

Bi de üzerindeki mavi giysi yakışmamış. En azından gömleğin sarı kırmızı felan olsun.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
YesTERFoX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Fri Jun 18, 2004 10:00 am
Location: bursa

Post by YesTERFoX »

BAna kalırsa hepsi güzel olmuş :-P
Gerçekler,hayallere karşı koyamazlar.....
feryat
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 366
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket

Post by feryat »

Ulen bard dedik barımıza bastık başımıza popstar armağan mı kesilioın?:D
Ozan FEryat gelecek masalı dediği, elindeki sarımdan bir nefes daha aldı...
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Ã?yle ama bak halk seni beğenmiş.. Yaa bana rağmen popstar sen seçilecen her halde..
Ama yine de düz mavi hiç yakışmamış bence.. : ))
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
AmadeusTheDark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Sat Mar 13, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Elf

Post by AmadeusTheDark »

Oyuncu seni elf yapıyım mı?
Oyuncu seni elf yapıyım mı?
İstemem dmim istemem.
Onun adı elf
Uzun kulakları var çok kibirli bir fert 8)
Lunitari's idish, shirak, damen du!
Post Reply