Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Dec 07, 2003 1:30 pm
Kamp ateşi filan hiç gerekmez harika bir şeysin her gruba senden bir tane lazım!
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Thu Dec 11, 2003 8:59 pm
ama ne yazıkkim 1 tane üretildim. heheh
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Sat Dec 13, 2003 2:35 am
Oren sana sarılsam yanmam demı. [/list]
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Dec 14, 2003 12:24 pm
Valla yanmaycak olsaydın bile bunu sorduktan sonra Oren seni yakmanın bir yolunu bulur gibime geliyo
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Sun Dec 14, 2003 7:30 pm
walla raist ben napiim adam bana sarılma arzusu duyuyosa ve bu arzu bunu dile getirebilecek kadar arttıysa zaten yanmış demektir ben daha napiim..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Sun Dec 14, 2003 9:38 pm
Kaelthas oren'i karsısında goruru ve sarılmak ıcın kosar. Kaelthas sarıldıktan sonra ellerıne bır sıcaklık gelır, daha sonra vufffff kaelthas kul olur oren kızmsıtır.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
feryat
Kullanıcı
Posts: 366 Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket
Post
by feryat » Mon Jun 28, 2004 5:21 pm
Abi siteye yeni geldim ama çok iyi sinir etme yöntemlerim vardır Ã?ünkü düşmanımın en zayıf anı sinir olduğu andır.Bu konuda ustayımdır. İsaterseniz bu barbar ı Mermer üzerinde yürürken ağana çuvaldız girmiş gibi yaparım gözü güneşi bile görmez kinden.
wicked_one
Kullanıcı
Posts: 595 Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by wicked_one » Fri Jul 02, 2004 3:53 am
demekki senin karşına çıkmıcaz feryat tabii hüzne karşıı koyamıosan benim karşıma da gelmemen çok mantıklı olur...hehehehehe ühühühühühü
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Fri Jul 02, 2004 5:18 pm
Hmmm Corax'ın en zayıf anı sinir olduğu anıdır. Frenzy, range..... *Tüyleri ürperir* Sana başarılar feryat.
EnialiS
Kullanıcı
Posts: 143 Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
Location: ankara
Post
by EnialiS » Thu Aug 26, 2004 5:58 am
benim herzaman yaptıgım ıgremc ama zevkli bi is var gidiyorum avlanmaya yakalıyorum bir geyik canlıyken bir bacagını kopartıyorum pisirmeden kurkuyle yiyorum bunu yaptırın kesın gelir kendine
for !_FRP_!