online rpg...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
legacy_user_1144

online rpg...

Post by legacy_user_1144 »

Ne ad verildiğini tam olarak bilmiyorum. Mesela :

http://www.yuzuklerinefendisi.com.tr' da oyun var.Sitede bişiler fln

topluyorsun.İşte satabilion.Altın,tecrübe vs vs kazanıyorsun.Dediğim gibi

oyunlar oynayanlar bana yardım edebilir mi.Savaşları,eşyaları kısacası

herşeyi daha detaylı bir oyun önerebilir mi buna benzer sitelerde oynanan?
LourdesTr
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 287
Joined: Sun Aug 08, 2004 10:00 am

Post by LourdesTr »

Hmm vay vay. O sitede benim makalem bile vardı. Oyun kısmında " Cesur savaşcı Shiyan Bugg'ları nasıl yendi? " diye yazar :)

Ben bir süre önce, bayağı bir oyuna bakmıştım, ihtiyaçlarımı karşılayan tek oyun bulabildim: Dragon Court.

20. seviyeden sonra biraz sıkmaya başlıyor ama bir kaç hafta ara verip rahatça tekrar başlayabilirsin :)

http://wild.fiends.com/DCourt/Game.stm

Oyun hakkında yardım isteyen olursa benle iletişime geçebilir, zaten bi ara adım adım ne yapacağınızı gösteren slideshow tipi bir şey hazırlamıştım onun resimleri hala var yardıma ihtiyacı olan olursa upload ederim bir yere mis gibi bakarlar. Olmadı detaylı olarak anlatabilirim de. Neyse bir başlayın bakalım, ben sevdim şahsen ama siz ne dersiniz bilemem.
legacy_user_1144

Post by legacy_user_1144 »

Teşekkürler. Bide Bu oyunlara ne ad veriliyor.Tam bi ad bulamıyorum da
LourdesTr
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 287
Joined: Sun Aug 08, 2004 10:00 am

Post by LourdesTr »

Online RPG.
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Yüzükler'deki oyun sıkıcıydı açıkçası. Online RPG oyunu sanırım gördüğün en güzeli 'heroes of ardania'dır. Sitesini hatırlamıyorum. Aratırsan bulabilirsin.
LourdesTr
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 287
Joined: Sun Aug 08, 2004 10:00 am

Post by LourdesTr »

fingolfin wrote:Yüzükler'deki oyun sıkıcıydı açıkçası. Online RPG oyunu sanırım gördüğün en güzeli 'heroes of ardania'dır. Sitesini hatırlamıyorum. Aratırsan bulabilirsin.
Evet sıkıcıydı gerçekten. Ama o sitede, 3 yıl kadar önce, ne rpler dönerdi... Tayfa vardı... Elven Rincewind, Marquolin, Endora, Silveraxe ve daha bir çoğu... Sonra dağıldık... :) Hala hatırlarım, Shadowfax level 7 olduğunda hepimiz " oha nasıl oldun " falan demiştik :D O zaman 600 üyesi falan vardı zaten sitenin :)
Post Reply