drizzt buraya gelse ne olur?

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
User avatar
tifileray
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 153
Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan

Post by tifileray »

Peki ya bi kender modern zamana gelseydi?Anlatmauya içim el vermiyo :wink: :P :o :) :D 8) 8O :-P :lol:
___________________________________

Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
User avatar
tifileray
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 153
Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan

Post by tifileray »

Ya da bi gnom gelseydi?Nihuhaha düşünemiyom bile! :D :) :o 8O :lol: :-P :wink: 8) Gnomu bir gün boyunca bir odada bilgisayarla baş başa bırakırsak acaba noolurdu?
___________________________________

Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
Just_wiN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 690
Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Just_wiN »

hani gnoma ne olurdu bilmem ama bilgisayarın dili olsaydı yokedin beniiii yokedin beniiiiiii diye bağıracağından eminim :lol:
çok zaman geçti çok şey değişti...
User avatar
LuZaX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 40
Joined: Tue Aug 17, 2004 10:00 am
Location: eastanbul (BU SEHIR RAKIYLA YASAR SIGARAYI CEKER)

Post by LuZaX »

drızzt bu zamana gelse 75.000tl lık bır kursuna kurban gıderdı kesın
CLOSE YOUR EYES AND FEEL REAL MAGİC ON THE AİR...
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Bir kender günümüze gelseydi muhtemelen gasp suçundan 10 sene yerdi.Ve Bayrampaşa cezaevinde daha 2.günden şiş yiyip can verirdi ve kimsesizler mezarlığına gömülürdü.

Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.

Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

Drizzt ustam bu dünyada vücut bulsa ilk olarak sanırım benim elimi sıkar ve onun adına yaptıım savaşlar için beni alnımdan öperdi.. :twisted:

mütevazılık ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
ulysses
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Mon Aug 16, 2004 10:00 am
Location: smyrna

Post by ulysses »

sonrada benim elimi sıkar ve alnımdan öper drizzt_chosen a sağladım imkanlardan dolayı :lol: :lol: :lol:
Ferahta galip gelenlerden bir bıkmışlık var omuzlarımda, ondan mağlup oluyorum bu aralar hayata!
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

The_Exile wrote:Bir kender günümüze gelseydi muhtemelen gasp suçundan 10 sene yerdi.Ve Bayrampaşa cezaevinde daha 2.günden şiş yiyip can verirdi ve kimsesizler mezarlığına gömülürdü.

Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.

Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
puhahahaha.süperrrr yaaa.kırıldım burada okurken valla.cidden dediklerin doğru olabilir :D :D :D .
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Just_wiN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 690
Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Just_wiN »

bunun yanında aragornun buraya geldiini düşünün abi herkesi justice için keserdi zira dünyada justice die bişey kalmadı ki :D and justice for all... 'u hatırlamamak mümkün deil
çok zaman geçti çok şey değişti...
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

acımam abicim ahkk bi gelse görürdü ne olacağını o herif işte
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

valla kardeşim sana katılıyorum.eğer gelseydi hiç hoş şeyler olmazdı
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

The_Exile wrote:Bir kender günümüze gelseydi muhtemelen gasp suçundan 10 sene yerdi.Ve Bayrampaşa cezaevinde daha 2.günden şiş yiyip can verirdi ve kimsesizler mezarlığına gömülürdü.

Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.

Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
bence zamanımıza gelirlerse ilk yapacakları, senin bu yakıştırmaların üzerine size bi uğrayıp seni silahları ile tanıştırmaları olur bence :twisted:

gülümseme ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Tabii bana gelene kadar yolda birsürü "ahu zenciye bak" "ne lan o saçlar karı gibi" "aaa kulaklarıda eşşek kulağı denyonun" gibi yakıştırmalara maruz kalır yurdum insanı tarafından.

Hatta ülkücü gençlik Drizzt'i "çingene" sanıp yolunu kesebilir.Drizzti bir güzel (kendi deyimleriyle) "paketleyebilir".

The Hunter's Kelebek serisi.

Thousand Orcs yerine "Thousand ülkücü genç"
Dual kelebeks.

Sea of Swords yerine Sea of Marmara.
Drizzt ve arkadaşlarının "Kayıp Akbil" 'i bulmak için Heybeliada'ya zor ve tehlikeli yolculuklarını konu alıyor.


Spine of The Gültepe

Drizzt ve arkadaşlarının kristal gecekonduyu arayışları sürüyor.Bu yolculuk sırasında en büyük düşmanları kristal gecekonduyu tapusuz olduğu gerekçesiyle yıkmak isteyen belediye görevlileri ile çevik kuvvet memurları.
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Sirke çıkar kılıç oyunu yapar:
"Kepçe kulaklı zenci usta kılıç oyuncusu Drizzt"
_Nightfall_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 297
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by _Nightfall_ »

walla drizzt abimiz ilk geldiğinde ne lan bu insanlar bu şeyler ne (arabalar fln) adam metroya inio goruntuyu gormeden sesini duyuyo guenhwyvar ı çagırıo ve ikisi birden saatte 100 km hızla giden metronun onune fırlıo

Sonuç:MEFTA......... :D
Artık insafsız olun... Gazap için... Yıkım için... Kızıl bir şafaga...<br><br>Değişik bişey isteyen <a href="http://s2.gladiatus.com/game/c.php?uid= ... IKLASIN</a>...
Post Reply