Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
-
Daeya
- Kullanıcı

- Posts: 2183
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
- Location: Karşıyaka
Post
by Daeya »
arkadaşlar size çıkan en son virüsleri yazıyorum dikkat edin kendinize ve pc nize iyi bakın
> PE_ZAFI.B
> WORM_NETSKY.P
> HTML_NETSKY.P
> HTML_BAGLE.AL
> WORM_NETSKY.D
> JAVA_BYTEVER.A
> WORM_ANIG.A
> TROJ_AGENT.EG
> WORM_NETSKY.C
> WORM_NETSKY.B
-
FalcoN
- Kullanıcı

- Posts: 1027
- Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
Post
by FalcoN »
çilek yanlış yere yazmışsın. serbest kürsüde "bilgisayar sorunları" diye bir başlık var oraya yazman gerekirdi bunları.
Only God can Judge me!
-
Daeya
- Kullanıcı

- Posts: 2183
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
- Location: Karşıyaka
Post
by Daeya »
hadi ya o kadar da baktım. neyse oraya da yazayım bari