D&D oyuncunun el kitabı
bu tamamen kişinin oratmı eğitimi ve kültürü ile ilgili. sen ingilizce eğitim almasaydın manipule etmek demezdin, yada mükemmel bir edebiyat hocam olsaydı handbook atkiler ters gelmezdi belki de
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Yani 10 sene ingilizce eğitimden sonra cidden ingilizce kelimeler dilimi hiç rahatsız etmiyor nedense. Ama edebiyat öğretmenim ne kadar iyi olursa olsun edebiyattan her zaman nefret etmişimdir yani pek bir şey değişmezdi büyük ihtimalle 
Tabi gulyabani kelimesini her zaman garip bulacağım gerçeğini de eklemek istiyorum...
Tabi gulyabani kelimesini her zaman garip bulacağım gerçeğini de eklemek istiyorum...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Bunun biraz da jenerasyonla ilgisi var sanırım.29.jenerasyon oluyoruz biz.Norticus wrote:bu tamamen kişinin oratmı eğitimi ve kültürü ile ilgili. sen ingilizce eğitim almasaydın manipule etmek demezdin, yada mükemmel bir edebiyat hocam olsaydı handbook atkiler ters gelmezdi belki de
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
şimdi bizim kökenimiz eskilere dayanıyor.Zira ben kökenimi sadece çağdaş Türkiye Cumhuriyeti'nden öncesinde görüyorum.Öünkü Türkler bundan önce de vardı,fakat elbette bir çağ oluşumu için belli belgelere ihtiyaç vardır.Ben Osmanlı Devleti'nin ilk kuruluş tarihinden itibarenki jenerasyonları sıralamaya çalıştım.Bu durumda ben,29. jenerasyon oluyor.Raistlin wrote:29. jenerasyon mu? Biraz daha açar mısın bunu?
Eğer Türkiye Cumhuriyeti baz alınırsa,3.jenerasyon oluyorum,ama ben çok eski bir kültürün çocuğuyum.
Fakat jenerasyon tanımıyla dediğim,yeni dönemin çocukları demektir.Her jenerasyon,yenidir,aynı zamanda da eskidir.şu anda biz yeniyiz,bundan kırk yıl sonra bizim çocuklarımız bizden bir sonraki jenerasyon olacaklar ve onlar da yeni olacaklar,o zaman biz eski olacağız.Fakat jenerasyon,genel olarak,çağdaki insanları niteler.Eğer Corax,elli yaşında değilsen biz senle aynı jenerasyon oluyoruz,düşüncelerimiz,etkilendiğimiz akımlar farklı olsun,yada olmasın,rakamlarımız aynıdır.
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe