Bana hala iki farklı isim vermeleri saçma geliyo ayrıca GORA'nın manası olarak verilen isimlerin "HİÃ?BİRİ" bak ne diyorum "HİÃ?BİRİ" mantıklı değil ve filmle alakası yok.Boşuna uğraşıyoruz.Hiç bi manası yok aslında.calis wrote:Necroyunuz verdiğin site için sağol tam istediğim şarkı ordaydı al 1 de burdan yakama yinede gora nın açılı mının güzel olmassa reaksiyon almaz olduğunda emnim...
![]()
Neyse bişiy değil sen çok eminsen ben ne diyim ki
