G.O.R.A (Güzel olmassa reaksiyon almaz)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

calis wrote:Necroyunuz verdiğin site için sağol tam istediğim şarkı ordaydı al 1 de burdan yak :D ama yinede gora nın açılı mının güzel olmassa reaksiyon almaz olduğunda emnim... :D :D
Bana hala iki farklı isim vermeleri saçma geliyo ayrıca GORA'nın manası olarak verilen isimlerin "HİÃ?BİRİ" bak ne diyorum "HİÃ?BİRİ" mantıklı değil ve filmle alakası yok.Boşuna uğraşıyoruz.Hiç bi manası yok aslında.

Neyse bişiy değil sen çok eminsen ben ne diyim ki :)
Post Reply