“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Meronlin
Kullanıcı
Posts: 46 Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Meronlin » Sat Dec 11, 2004 3:42 am
İst/Ã?sküdar'da geçicek oyun için 4 kişilik grubumuza dm aranmaktadır.İlgililere duyrulur..
Meronlin
Kullanıcı
Posts: 46 Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Meronlin » Sun Dec 12, 2004 8:04 pm
Oyunu Ã?sküdar'la sınırlandırmayıp Ã?sküdar,Kadıköy,Beşiktaş üçgenine yaymaya karar verdik.Uygun olanlardan haber bekliyoruz.
Meronlin
Kullanıcı
Posts: 46 Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Meronlin » Mon Jan 03, 2005 3:29 am
Hala aranıyor....
wicked_one
Kullanıcı
Posts: 595 Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by wicked_one » Mon Jan 03, 2005 3:43 am
Eğer beşiktaşta olursa high_elf ile ben dmlik yapabiliriz...ikimizin üzerinde çalıştığı bir dünyada oyun geçecektir...Ve sadece c.tesileri gelebiliriz....
<div>De profundis clamavi at de Domine, serva animos nostros...</div><br>