Dm aranıyor....

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
User avatar
Meronlin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 46
Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Dm aranıyor....

Post by Meronlin »

İst/Ã?sküdar'da geçicek oyun için 4 kişilik grubumuza dm aranmaktadır.İlgililere duyrulur..
User avatar
Meronlin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 46
Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Meronlin »

Oyunu Ã?sküdar'la sınırlandırmayıp Ã?sküdar,Kadıköy,Beşiktaş üçgenine yaymaya karar verdik.Uygun olanlardan haber bekliyoruz.
User avatar
Meronlin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 46
Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Meronlin »

Hala aranıyor.... :roll:
wicked_one
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 595
Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by wicked_one »

Eğer beşiktaşta olursa high_elf ile ben dmlik yapabiliriz...ikimizin üzerinde çalıştığı bir dünyada oyun geçecektir...Ve sadece c.tesileri gelebiliriz....
<div>De profundis clamavi at de Domine, serva animos nostros...</div><br>
Post Reply