Birkaç senedir oynamıyordum frp antalya'da başladık oradaki grup üniversite sebebiyle dağıldı gitti bir iki arkadaşlada olmuyor istanbuldaki bir iki yere uğradım sihir warhammer'e vermiş kendini saklı kente bir defa gittim bi daha gittim kapanmıştı.
Yani anlayacayacağınız grup arıyorum ortalama bir oyuncu sayılırım ama iyi rp yaparım.ist. İçinde eleman arayan varsa tlf. 0537 300 83 11 adım serbülent dfunknown@hotmail.com mail atabilirsiniz.
Not: syron adında bir dünya üzerinde çalışıyorum nereye göndericeğim burada yorum istiyorum biraz tek başına olmuyo böyle.3rd edıtıon kıtapları var dm,phb ve mm1 var diğerlerini de alıcaz umarım
Ah keşke telefon numaranı öyle hemen vermeseydin neyse benden bir tavsiye ilk önce sitede bir kendini göster olurda insanlar seni tanırsa ozaman bulabilirsin bir grup ok. ayrıca rp katılabiliyorsan onlarada katıl böylece sende üzerindeki pastan arınmış olursun
ana sayfada yada forumlar bölümünde oyun adı ve genelde ( RP) yazar böyle başlıkları gördüğün an zahmet edip oku lütfen zati yeni başlamış bir oyun olduğunda genelde katılım beklenir sende karakterinin öz geçmişini yazıp katılıbilirsin sanırım sen bir tanesine başvurmuştun yanılmıyorsam