Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Thu Oct 16, 2003 6:36 am
Ya halflingleri cok seviyorum beraber cok egleniyoruz
hepsinde bir kere ride barbarian feati var, boyna tepeme çıkıp dolanıyorlar (20 kilo filanlar sanırım.) ve oyuncaklarıyla oynamama izin veriyorlar
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Fri Oct 17, 2003 7:45 pm
Raistlin senın oynayıpta bceremedıyın bır karater turu varmı arkadasım
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Sat Oct 18, 2003 1:22 am
Raistlin bişi dicem sen aslında frp dünyasında yaşıyosunda ordaki arkadaşlarınla dünya role-playi falan mı yapıyonuz
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Sat Oct 18, 2003 3:23 am
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Sat Oct 18, 2003 5:01 am
Ne demk istedin ki?Ben zaten frp dünyasında yaşıyorum.
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005 Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss
Post
by Dragonfire » Sat Oct 18, 2003 6:43 pm
Bu dünyaların birinde yaşasaydınız nekadar korkmuş olurdunuz? Acizliğiniz için yakarırdınız. Gülümsemeyi unutup kaçardınız.
Umutsuzluğu hissedin!
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
raini
Kullanıcı
Posts: 449 Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Post
by raini » Sat Oct 18, 2003 10:19 pm
Dünyaların her yeri korkunç değildir... Örneğin harpellerin konağı veya korucu koruları.. Enazından unutulmuş diyarlarda pek çok insanın hayallerinde yaşattığı mekanlar da vardır o nedenle bu yerlere körlemesine yaklaşılmasın derim...
Shadowmaster
Kullanıcı
Posts: 402 Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Post
by Shadowmaster » Mon Oct 20, 2003 1:17 am
Küçük,sevimli yaratıklar.
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe