Forgotten Realms:Demon Stone
Forgotten Realms:Demon Stone
Demon Stone'u oynayan var mi? Eger oynamadiysaniz kacirmayin, icinde suprizleri de
barindiran, senaryosunu R.A. Salvatore'nin yazdigi muhtesem bir oyun..Oyun dogal olarak D&D sisteminde ancak biraz Dark Allience tadinda olmus..Yine XP var yine Skiller var ancak bunlara rank dagitimi alisik oldugumuz yapidan biraz farkli..Ancak oyunun gectigi mekanlar super..Forgotten Realms adina herseyi oyuna koymuslar;) Kacirmayin derim..
The Twilight Is My Robe...
Icewind Dale-Neverwinter Nights-Baldur's Gate1-2...hicbirirle uzaktan yakindan alakasi yok..Oyun hack&slahs tadinda, ama frp ogeleri oyunun iskeletini olusturuyor. oyunda parti mantigi var, tek kotu yani karakterleri bizim secemememiz..Human fighter, human sorcerer ve half-drow rogue..parti olarak ilerliyoruz, bence durdugun hata hemen al oyna keyfin yerine gelsin 
The Twilight Is My Robe...
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Almaya deger guzel bir senaryo. Ama kisa suruyor ve tamamen hacknslash. Gerci senaryosunu R.A.Salvatore yazmi$ ve oyun ici diyaloglar oldukca eglenceli ama dedigim gibi cok kisa. 3 gun cektim oyunu 5 saatte bitti 
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
3 gün eve kapanıp oynarsan biter tabi.
Bide bana çekde oynayalım
Bu oyunu gördüğümde playstation 2 si çıkmıştı pcsi çıkmış ama ekran kartı yetmiyor!e bide ekran kartı veriver..
Bide bana çekde oynayalım
Bu oyunu gördüğümde playstation 2 si çıkmıştı pcsi çıkmış ama ekran kartı yetmiyor!e bide ekran kartı veriver..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Ona takılmak istediğim ve söylediklerine dayanarak böyle bir şey yazmış olamammı acaba Turkleader?..Uyarın için teşekkürler.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
oynadım sonunda. ..
Ã?ncelikle, bu oyunu rp oyunnarı kategorisinde deerlendirmemek gerek. Bu oyun böle mortal kombat ile (combolar açısından) final fight (gelen düşman sayısı ve kes-ilerle yönünden) arası bi mantığa sahip.
parti yukarda annatılmış, başka seçim şansı yok. lineer bi oyun. zaten oyun playstation oyunu olduu için başka bişiy beklememek gerek.
Improved trip, sneak attack, fireball gibi kulaklara tanıdık gelecek özellikler içerse de aldanmayın. bunnar sadece combolara verilen isim.
karakterler 1. lvl başlıyo ve başlar başlamaz kocaman bi savaşa giriyo. 3. lvldan itibaren de outsiderlerle savaşmaya başlıyo
Oyunun ne kadar dengeli olduunu siz düşünün.
oyunda yukarda saydıım gibi çeşitli özellikler var. bunnarı edinmek için chapterlar arası white wolfun sisteminin mantıına benzer şekilde xp dağıtmak gerekiyo. lvl ne işe yarıyo die sorarsanız, belli bi lvle gelmeden bi özellii alamamak gibi bi durum söz konusu. Kısaca, oyunun DnD kurallarıynan isim benzerlii haricinde alakası yok.
chapter aralarında xp dağıtılabildii gibi alışveriş de yapılabiliyo. yannız ortada bi dükkan neyin yok. malları gaipten alıyosunuz. chapter3 ün başında faytıra mithral zırh giydirmiştim, bunu da takdirinize bırakıyorum.
oyun zor. hele benim gibi action oyunnarıynan hiç arası olmayan birisi için daha da zor. çok öldüm. ha, nooluyo... bi önceki checkpointten full health başlıyosun o oluyo, bişiy olduu yok. bildiin atari oyunu işte.
Ama grafikler... muazzam. tek kelimeynen muazzam. insanın aazının suyunu akıtçak cinsten. yani bu oyunun oynanabilirlii mantıı çok kötü ama grafikler her şeye bedel. benim tavsiyem, oturup bu oyunu oynamayı becerebilen birini seyretmenizdir. şahsen dün gece biz buna kanaat getirdik. o derece güzel bi görsel şölen yani.
sonuç olarak, herkes grafiklerini mutlaka görmeli, birazcık seeretmeli; ama çok çok başarısız bi oyun. hasbronun, DnD için hedef yaş kitlesini düşürme aşamasının playstation ayaa.
bu arada, chapter 5te benim sal hep dibe batıyo ve ilerlemiyo, ifrit oldum. var mıdır bi yolu yoksa bug mıdır nedir var mı bilen?
kamera açılarının seçilememesi, zor kontroller, bol hack&slash, diablodan bile daha fazla sayıda mouse tıklaması,
Ã?ncelikle, bu oyunu rp oyunnarı kategorisinde deerlendirmemek gerek. Bu oyun böle mortal kombat ile (combolar açısından) final fight (gelen düşman sayısı ve kes-ilerle yönünden) arası bi mantığa sahip.
parti yukarda annatılmış, başka seçim şansı yok. lineer bi oyun. zaten oyun playstation oyunu olduu için başka bişiy beklememek gerek.
Improved trip, sneak attack, fireball gibi kulaklara tanıdık gelecek özellikler içerse de aldanmayın. bunnar sadece combolara verilen isim.
karakterler 1. lvl başlıyo ve başlar başlamaz kocaman bi savaşa giriyo. 3. lvldan itibaren de outsiderlerle savaşmaya başlıyo
oyunda yukarda saydıım gibi çeşitli özellikler var. bunnarı edinmek için chapterlar arası white wolfun sisteminin mantıına benzer şekilde xp dağıtmak gerekiyo. lvl ne işe yarıyo die sorarsanız, belli bi lvle gelmeden bi özellii alamamak gibi bi durum söz konusu. Kısaca, oyunun DnD kurallarıynan isim benzerlii haricinde alakası yok.
chapter aralarında xp dağıtılabildii gibi alışveriş de yapılabiliyo. yannız ortada bi dükkan neyin yok. malları gaipten alıyosunuz. chapter3 ün başında faytıra mithral zırh giydirmiştim, bunu da takdirinize bırakıyorum.
oyun zor. hele benim gibi action oyunnarıynan hiç arası olmayan birisi için daha da zor. çok öldüm. ha, nooluyo... bi önceki checkpointten full health başlıyosun o oluyo, bişiy olduu yok. bildiin atari oyunu işte.
Ama grafikler... muazzam. tek kelimeynen muazzam. insanın aazının suyunu akıtçak cinsten. yani bu oyunun oynanabilirlii mantıı çok kötü ama grafikler her şeye bedel. benim tavsiyem, oturup bu oyunu oynamayı becerebilen birini seyretmenizdir. şahsen dün gece biz buna kanaat getirdik. o derece güzel bi görsel şölen yani.
sonuç olarak, herkes grafiklerini mutlaka görmeli, birazcık seeretmeli; ama çok çok başarısız bi oyun. hasbronun, DnD için hedef yaş kitlesini düşürme aşamasının playstation ayaa.
bu arada, chapter 5te benim sal hep dibe batıyo ve ilerlemiyo, ifrit oldum. var mıdır bi yolu yoksa bug mıdır nedir var mı bilen?
kamera açılarının seçilememesi, zor kontroller, bol hack&slash, diablodan bile daha fazla sayıda mouse tıklaması,
War, war never changes...
zaten bu oyunun ne kadar kötü olcaa baştan belliydi. düşünün :
bi crpg hazırlanıyo. bu oyun official wizards product. FRda geçiyo ve senaryosunu RAS yazıyo. Normalde bu oyun daha piyasaya çıkmadan aylar ewel konuşulur edilir, yılın rp oyunu falan ilan edilirdi; ama bıladlaynz kadar bile patırtı çıkarmadı.
ölü doomuş çocuk gibin...
bi crpg hazırlanıyo. bu oyun official wizards product. FRda geçiyo ve senaryosunu RAS yazıyo. Normalde bu oyun daha piyasaya çıkmadan aylar ewel konuşulur edilir, yılın rp oyunu falan ilan edilirdi; ama bıladlaynz kadar bile patırtı çıkarmadı.
ölü doomuş çocuk gibin...
War, war never changes...
[quote="Anti-Paladin"]bıktım artık şu PS2 olayından her oyunda ilk önce onun için çıkarımazki. Demnstone mu berbat iğrenç hatta D&D nin karizmasına tükürecek kadar berbat bir oyun. ben D&D hastası bir adamım bu kadarmı az özenilir bir oyuna.
Bu kadar aşalama oyunu D&D sistemini iyi kullanamamış ama oyun iyi hikayesi falan güzel yani
Bu kadar aşalama oyunu D&D sistemini iyi kullanamamış ama oyun iyi hikayesi falan güzel yani
We were young..
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
oyundaki karakterler ve senaryo gayet iyiydi (Salvatore eheh) ama benim oynadığım versiyondaki buglar çıldırtacak seviyedeydi o zamanlar doğru dürüst patch de çıkmamıştı sinirlenip silmiştim bidaha da yüklemedim.. aslında yükleyeyim ya evet 
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>