İlk Kin!!!
Tehdit mi ediyorsun?!Kaelthas wrote:quel-shin sakin ol ve agzından cıkan kelımelerı duymanı tavısye ederım cınku arkanda 2 tane oglun var onlar daha gucsuz ve acemı anlatıldıysem cok sevinirim...
Ne yaptığının farkındamısın?
Onlar benden zayıf olsa bile senden kat kat güçlüler.
Zaten onlara sataşan bana sataşır,onları tehdit eden beni tehdit eder!
Bu sefer çok ileri gittin!
Quel sin ve rahibim kaelthas aranızdaki çekişmenin sonuçlanmasını tavsiye ediyorum... Kin nefret gibi duygular gölgelerde yaşayanlar için zayıflıktır... Gölgeler diyarının üstadı olan quel sin ve hırsızların tanrısının rahibinin bunu bilmesi gerekir. En azından bu savaş boyunca gölgeler dünyasınıngüçlerinin bir arada ve tarafsız kalması gerektiğine inanıyorum dostlarım...
Hiç bir ışık aynaya baktığınızda gördüğünüz karanlığı yok edemez.
Mask sana saygı duyarım.Ama rahibinin yaptığı saygısızlığı görmezden gelmemelisin.Senin ona gerekli bilgelik ve de usulu öğretmen gerekirdi.Belki de sen denedin ama o öğrenmemiş.
Birlikten kuvvet doğar bunu biliyorum ama bu küstahlık ettelenemez birşey.Kaelthasın sözlerini işittin, böyle sözler sence bir Mask rahibine yakışıyor mu Mask?
Benim çocuklarımdan asla böyle bir saygısızlık görmessin Mask,ben de aynı hassaslığı senin rahiplerinden beklerdim ama boşunaymış.
Ben kimseye kin duymam.Nefretim Kaelethasın küstahlığı sürdüğü sürece sürecektir.
Birlikten kuvvet doğar bunu biliyorum ama bu küstahlık ettelenemez birşey.Kaelthasın sözlerini işittin, böyle sözler sence bir Mask rahibine yakışıyor mu Mask?
Benim çocuklarımdan asla böyle bir saygısızlık görmessin Mask,ben de aynı hassaslığı senin rahiplerinden beklerdim ama boşunaymış.
Ben kimseye kin duymam.Nefretim Kaelethasın küstahlığı sürdüğü sürece sürecektir.
Quel Sin .... Gölge altının üstadı... Seni dikkatle gözlediğim ve taktir ettiğimi biliyorsundur... Kaelthasın hareketinde yanlış olan taraflar olabilir ancak bu hareket onun karanlığın bilgeliğine ulaşmasından önce idi... Bu noktadan sonra daha dikkatli olacağına inanıyorum karanlığın bilgeliğine ulaşmanın kibir gibi duygulardan arınmak olduğunu bilecektir... Ancak senin oğulun olduğu duyumunu aldığım bir vampirin tapınaklarımdan birine girip bir rahibi öldürdüğünü öğrendim... Quel sin tapınaklarım kutsal mekanlarımdır buralara saldırıların hoş karşılanmayacağını anlarsın sanıyorum.. Bunun tekrarlanmayacağını umuyorum.. Ve rahiplerimi saygı duyduğum ama kendileri seçmedikçe saptırılmaya çalışılmasını hoş karşılamayacağım yollara yönlendirilmemesini senden ve diğer lonca üyelerinden talep ediyorum.. Dediğim gibi ilerde müttefikliğimiz çok ileri noktalara gidebilir hatta böyle olacağına inanıyorum yeterki karşılıklı anlayış içinde hareket edelim...
Yeni rahibim seninle çekişmemesi gerektiği anlayacağını umuyorum ve senden de şimdiye kadar olanları unutmanı talep ediyorum unutma ki o artık yeni bir kaelthas...
Yeni rahibim seninle çekişmemesi gerektiği anlayacağını umuyorum ve senden de şimdiye kadar olanları unutmanı talep ediyorum unutma ki o artık yeni bir kaelthas...
Hiç bir ışık aynaya baktığınızda gördüğünüz karanlığı yok edemez.
Mask tanrılar arasında en çok saygı duyduğum belki de tek saygı duyduğum sensin.Kaelthas olayı hakkında bir kaç açıklama yapmak istiyorum.Saptırılma olayı Kaelthas senin rahibin olmadan önce olan bir olaydır.
Benim indimde değerli bir müttefiksin.Daha da değerleneceğin aşikar.Durum böyleyken seninle ters düşmek istemem.Sen de benimle ters düşmek istemiyorsun belliki.
Kaelthas olayını unutuyorum.Ama ona benden ve çocuklarımdan uzak durmasını söyle.Senin rahiplerin senin iin ne kadar değerliyse benim çocuklarım benim için daha değerlidir.
Benim indimde değerli bir müttefiksin.Daha da değerleneceğin aşikar.Durum böyleyken seninle ters düşmek istemem.Sen de benimle ters düşmek istemiyorsun belliki.
Kaelthas olayını unutuyorum.Ama ona benden ve çocuklarımdan uzak durmasını söyle.Senin rahiplerin senin iin ne kadar değerliyse benim çocuklarım benim için daha değerlidir.
