Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
-
Araxiel
- Kullanıcı

- Posts: 65
- Joined: Sun Aug 21, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
Post
by Araxiel »
Uwriel, Artex ve Brokenblade arkadaşımdır.
-
Slach
- Gölge Ustası
- Posts: 759
- Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
- Location: Eskişehir
-
Contact:
Post
by Slach »
Puhahahha dumur oldum valla . Süper ya.

Ben böyle bir cevabı beklemiyordum

Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
-
KUTBILTUNGA
- Kullanıcı

- Posts: 160
- Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
- Location: Tanelorn
Post
by KUTBILTUNGA »
Ulan.Vay anasını güzel oyun vallahi...

Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.