Gündelik Zehirler

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Gündelik Zehirler

Post by Artex_Croma »

günlük ihtiyaclar için sağda solda başka amaçlarla kullanılan; fakat kana karıştığında, koklandığında yada içirildiğinde farklı etkiler yaratabilcek maddelerden bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Yani demek istediğim;
tebeşir yazı yazmakta kullanılır. Fakat her türk öğrencisi bilir ki ateşide çok güzel yükseltir:)

yazdığınız cevaplarda mekan yada "setting" yada dünya da belirtirseniz sevinirim.


Kurbanlarımıza güzel bi menü hazırlayalım...
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Re: Gündelik Zehirler

Post by Slach »

Artex_Croma wrote: türk öğrencisi bilir ki ateşide çok güzel yükseltir:)
zehir konusunda bilgim yok ama şu tebeşir olayını deneyen bir arkadaşım vardı. pek işe yaradığı söylenemz diyor. :D

şimdi aklıma geldi. Bir bitki kökü zakkum sanırım bu kök zehirli. Hatta zıkkım zehir demek. Ordaki zıkkımda zakkumdan geliyormuş. ben böyle duymuştum.
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

Harmancı kökü normalde ağrıyan omuzlar ve sırt için merhem yapmakta kullanılıyomuş.İsmide ondan harmancı köküymüş.Fakat içindeki tentürü damıtırsan ve şaraba iyice karıştırırsan tadı asla anlaşılmıyomuş.Yetişkin bir insanı 2 gün uyutuyomuş bi çocuğuysa uykusunda öldürüyomuş.
User avatar
KUTBILTUNGA
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
Location: Tanelorn

Post by KUTBILTUNGA »

Birader en basidinden sigara,fare zehiri katkısınden zifte kadar hertür zararlı madde içeriyor.Alkol anti-toksin olsa da fazlası ters etki yaparak komaya sokabiliyor.şu başında olduğumuz meret,radyasyon bombası mübarek! 8O Beyni kurutarak,hücre yenilenmesini yavaşlatıyor ve beyin cüklanmasına neden oluyor...C vitamini içeren herhengi bir ürünü,süt ile karıştırmak(asit-baz...)sistemi bozuyor.Geçmiş balık ve süt ürürnleri beraber alındığında adamı kıvrandırıyor...Aslında otlara vb. gelene dek,şöyle kendi ortamında gezinsen yeter valla! :twisted:
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Chade_Fallstar wrote:Harmancı kökü normalde ağrıyan omuzlar ve sırt için merhem yapmakta kullanılıyomuş.İsmide ondan harmancı köküymüş.Fakat içindeki tentürü damıtırsan ve şaraba iyice karıştırırsan tadı asla anlaşılmıyomuş.Yetişkin bir insanı 2 gün uyutuyomuş bi çocuğuysa uykusunda öldürüyomuş.
cok iyi. Nerden nasıl bulunur. ne iklimde yetişir bi fikrin var mı?
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Post by Slach »

artex birini zehirlemek istiyosan onca şey varken.kimyasal olan herşey birini zehirler. Ama çaktırılmasın istiyosan şu televizyona çıkan pastahanelerden birine gidip peynirli poça al aynı şey. :D
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
User avatar
KUTBILTUNGA
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
Location: Tanelorn

Post by KUTBILTUNGA »

Eheh!Doğru vallahi.Otoban kenarından iyice egzos gazı mmiş ısrgan otu alınır,evde sütü çıkana kadar dikenleri iyicene sıkılır,daha sonra yeni ezilmiş bir hamam böceğinin iç sıvısı,Tavuk Gribi olmuş olması muhtemel bir ölü güvercinin ölüsünün kanıyla karıştırılır.

Eh artık bunu içen arkadaş,ölmez ise Poison save 2 almazsa,bana paranı geri iade edeyim!
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

yahu iyi güzel de ; amaç öldürmek deil. Mesela adamı 10 gun boyunca tuwaletten cıkamaz hale getirirsin ve işleri aksar. Bir başka şey adamı bir süre iktidarsız bırakırsın böylece 3 ogul arasından secılıcek krallıkta bir eksisi olur:P ( Abarttım ama aklıma bu gelıverdı)
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

şerbetçi otu var.İnsanı mayıştırmasıyla bilinir.
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Arkadaşlar Lütfen yazdığınız her şeyin, nerden bulunabilceğini ve normalde ne amaçla kullanılabileceğini de belirtin.
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

şerbetçi otu(Humulus lupulus)

MAYAOTU olarak da bilinir. Kendirginler (Cannabaceae) familyasından, tırmanıcı bir bitkidir. Anayurdu Avrasya ve Kuzey Amerika"dır. Türkiye"de Kuzey Anadolu"da seyrek olarak rastlanır. Yaklaşık 7.5 metreye kadar uzayabilen sarılıcı gövdeleri yapraklarla birlikte kışın ölür, ertesi yıl yerine yeni gövdeler sürer. Asma yapraklarını andıran, genellikle parçalı yaprakları uzun saplı ve dişli kenarlıdır. Kullanıldığı yerler

şerbetçiotunun dişi çiçekleri bira yapımında kullanılır. Bu nedenle yalnızca dişi çiçekli bitkilerin tarımı yapılır. şeröetçiotu, yaklaşık 1200 yılı aşkın bir süredir bira yapımında kullanılır. Biraya acımsı bir tat ve aroma veren şerbetçiotu çiçeklerinin bileşiminde uçucu yağlar, acı maddeler, humulun, lupulun (100"ün üzerinde aroma maddesi), tanen bulunur.

Yatıştırıcı, uyku getirici ve bazı cinsel sistemle ilgili problemlerde başarıyla kullanılan şerbetçiotu, ayrıca iştah açıcı ve safra kesesini yatıştırıcı olarak da kullanılabilir. İç huzursuzluklarına ve uykusuzluğa karşı da etkili olan şerbetçiotu, östrejen etkisi yapabilen maddeler içerdiğinden adet kanamalarını erken başlatabilir. Sinirsel kökenli kalp düzensizliklerinde, kalp ritm bozukluklarında, hafif depresyonlarda da etkili bir bitkidir.

Kullanım şekli

Bir tatlı kaşığı dolusu ince kıyılmış kozalak, orta boy bir su bardağı dolusu kaynar derecede sıcak suyla haşlanır. 10 dakika demlendikten sonra süzülür. Gün boyunca üç bardak taze demlenmiş çay içilebilir.


şerbetçi otunun fazla kullanımı uykuya ve mayşmaya sebeb olur.
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

Artex bilsem yazardım :D ama bilmiyorum bi bakıyım kitaba bakınca yazarım.Belki başka bi şeyler de bulurum.
User avatar
KUTBILTUNGA
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
Location: Tanelorn

Post by KUTBILTUNGA »

İlaçlı Gazoz:Özellikle elde edemeyeceğini bildiği hatunları uytmak için Tecavüzcü Coşkun tarafından kullanılır...
Halk arasında Teco suyu olarak da adlandırılır.
Daha etkili olması için,Tecavüzcü elindeki kadehdeki içkiyi içermiş gibi yaparak,kurbanını içirdikçe içirir...Oysa kendisi bir yudum bile içmez...
İlaçlı gazoz numarası,engin bir 'nHadii,nen var.Eiçsenee,korkma,bu senin gecen! :twisted: 'gibi özel Charm ve sleep ötesi büyülü sözlerle desteklenir.

Bu olaya girişmek için,1.seviye Rogue,5.seviye çakal ve 3.seviye Teco olmak yeterlidir... 8)

'Instantaneous'dur ve dayanma süresi iş bitene kadardır... :?
Büyü,pardon zehir,pardon O olay sonrasında...'Eee,ağlama,her genç kızın başına gelir....NnnHHııhaaa haaa !!!..Hdıdhıhaahaah ! şeklinde gülmek,adetden sayılır... :lol:
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

KUTBILTUNGA wrote:İlaçlı Gazoz:Özellikle elde edemeyeceğini bildiği hatunları uytmak için Tecavüzcü Coşkun tarafından kullanılır...
Halk arasında Teco suyu olarak da adlandırılır.
Daha etkili olması için,Tecavüzcü elindeki kadehdeki içkiyi içermiş gibi yaparak,kurbanını içirdikçe içirir...Oysa kendisi bir yudum bile içmez...
İlaçlı gazoz numarası,engin bir 'nHadii,nen var.Eiçsenee,korkma,bu senin gecen! :twisted: 'gibi özel Charm ve sleep ötesi büyülü sözlerle desteklenir.

Bu olaya girişmek için,1.seviye Rogue,5.seviye çakal ve 3.seviye Teco olmak yeterlidir... 8)

'Instantaneous'dur ve dayanma süresi iş bitene kadardır... :?
Büyü,pardon zehir,pardon O olay sonrasında...'Eee,ağlama,her genç kızın başına gelir....NnnHHııhaaa haaa !!!..Hdıdhıhaahaah ! şeklinde gülmek,adetden sayılır... :lol:
kutbiltunga bnce konuyu saptırmışsın biraz da yine de biraz daha bilgi versen ii olccaktı. Gazozdaki ilaç ne nerde bulunur nerde yetişir(Artex'e lazım olur belki buda sn bilgilendir artex i) ki bu ilaç bnce teknolojik bi şey uyku hapı fln bunun gündelik zehirlerle bi alakası yok :!:
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

At pisliğine daldırılan ok başları zehirli ok olarak biliniyor. Bunu nerede bulacağını sormaycaksın herhalde. :D

Herşeyi herşeyle karıştırırsan sonunda elde edeceğin bir zehirdir diye yazar. Herşeyi pekçok yerde bulabilirsin.

İngilizce yazıda okumuştum türkçesini bilmiyorum. Beyaz biber diye bir ismi vardı. Fazla yenmesi durumunda baş dönmelerine sebep oluyormuş.

Kurbağa göz yaşının yalanmasıda uyuşturucu etkisi yaparmış adamda. Halüsinasyonalr görürmüş kişi.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply