bu kokuyu çok özlemişim
bu kokuyu çok özlemişim
LONCA
İşTE EVİM BURASI
,Ve ait olduğum yerin kokusu, bu koku beni herzaman çok etkilemiştir
bazıları bu kokudan tiksinir ama benim gibiler bu kokuyu solumadan yaşayamaz
Evime döndüm herkes duysun
-burası benim evim, hukum surenler ben döndüm!!!
ya hukmume boyun eğin yada sonuçlarına katlanın
ben MaNiak ve artık evimdeim
İşTE EVİM BURASI
,Ve ait olduğum yerin kokusu, bu koku beni herzaman çok etkilemiştir
bazıları bu kokudan tiksinir ama benim gibiler bu kokuyu solumadan yaşayamaz
Evime döndüm herkes duysun
-burası benim evim, hukum surenler ben döndüm!!!
ya hukmume boyun eğin yada sonuçlarına katlanın
ben MaNiak ve artık evimdeim
- KUTBILTUNGA
- Kullanıcı

- Posts: 160
- Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
- Location: Tanelorn
' Evine hoş geldin...'dedi loş aydınlatmanın altında,ayaklarını rahatça masaya rastlamış olan sıradan giyimli adam.Dolgun yanakları ve yüzüyle olduğundan genç gösteriyordu.Ama sesindeki tonlama ve üslubu kendinden emin ve bilinçliydi.
'Geç şöyle otur helecanlı dostum,sıcak bir şeyler içerken,yolunun buraya nasıl yönlendiğini anlatırsın bana.'
...Ve eliyle loncanın sıradan bir kumarhane ve alm evi havası içinde maslara servis yapan garson kızları(aslında Geyşa)ndan birine işaret etti:
'Heey fıstık!Bize iki sıcak şarap getir.Gelirken kendini de getirmeyi unutma...'
'Geç şöyle otur helecanlı dostum,sıcak bir şeyler içerken,yolunun buraya nasıl yönlendiğini anlatırsın bana.'
...Ve eliyle loncanın sıradan bir kumarhane ve alm evi havası içinde maslara servis yapan garson kızları(aslında Geyşa)ndan birine işaret etti:
'Heey fıstık!Bize iki sıcak şarap getir.Gelirken kendini de getirmeyi unutma...'
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
Gölge Ormanın derinliklerinde bir tarih yeşeriyordu en baştan ilk zamanki gibi koyu karanlıklarda açan bir meşe ağacı gibi salıyordu köklerini ormanın topraklarına yeniden....
Bu varoluş bir çok yoldaşı yeniden benliği içine alacaktı...
Gölgenin sessizliği ufak bir dal çıtırtısı ile bozulur..
Kızıl gözler...
Murdak uzaktan yapılanmayı izlemektedir...
"Maniak" diye tıslar derince...
Bu varoluş bir çok yoldaşı yeniden benliği içine alacaktı...
Gölgenin sessizliği ufak bir dal çıtırtısı ile bozulur..
Kızıl gözler...
Murdak uzaktan yapılanmayı izlemektedir...
"Maniak" diye tıslar derince...
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
kiminle konuştuğunun farkındamısın diye sordu MaNiak
sen kimsin evimde ne işin war
ve hemen indiro ayaklarını masadan
burası lonca
hırsızloncası
ve meykiine göre davranmayı ögrenmen gerek
çok mu şey bekliorum die düşündü MaNiak
sonra saygı dedi kendi kendine ve hiç birşeyi umursamadan gölgelre karıştı yokoldu
ama o gölgelerin lorduydu hala ordaydı ve bunu onun hizmetkarları gölgeler dışında bilenyoktu
sen kimsin evimde ne işin war
ve hemen indiro ayaklarını masadan
burası lonca
hırsızloncası
ve meykiine göre davranmayı ögrenmen gerek
çok mu şey bekliorum die düşündü MaNiak
sonra saygı dedi kendi kendine ve hiç birşeyi umursamadan gölgelre karıştı yokoldu
ama o gölgelerin lorduydu hala ordaydı ve bunu onun hizmetkarları gölgeler dışında bilenyoktu
Murdak olduğu yerden gölgelerin içinden hareketlendi Kulubeye doğru..
Sessiz ilerliyordu olabildiğince...
Kapıya Geldiğinde Çalmak için yeltendi..
Parmakları Kapının Tahta zemini üzerinde adeta bir melodi misali tıklıyordu...
"Maniak ben geldim " diye söyleniordu kendi kendine..
Sessiz ilerliyordu olabildiğince...
Kapıya Geldiğinde Çalmak için yeltendi..
Parmakları Kapının Tahta zemini üzerinde adeta bir melodi misali tıklıyordu...
"Maniak ben geldim " diye söyleniordu kendi kendine..
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
MaNiak çağrıyı farkeder ve harekete geçer kapıdeliğinden gördüğü ilk gölgeye geçer murdakı şimdi gayet iyi görüp kokusunu dahi hissedebilmektedir ilk olarak murdakın gölgesine can verir
murdakın gölgesi hareketlenir ve murdaktan bağımsız harekete geçer. ve etrafta var olan başka üç tanesi daha sahiplerinden bağımsızlasırlar
MaNiak oyun oynamak istiyordur biraz eğlenmek, kapı tek emriyle açılır ve murdakın tepkisini beklyerek duran MaNiak mırıldanır; hadı murdak bende seni bekliyordum
murdakın gölgesi hareketlenir ve murdaktan bağımsız harekete geçer. ve etrafta var olan başka üç tanesi daha sahiplerinden bağımsızlasırlar
MaNiak oyun oynamak istiyordur biraz eğlenmek, kapı tek emriyle açılır ve murdakın tepkisini beklyerek duran MaNiak mırıldanır; hadı murdak bende seni bekliyordum
"Beklentiler zamanla gelişiyor ve güç yine diyar üstüne açılan kanallarla hızla yayılıyor.." der ve gülümser..
"İşte geldim beklediğin gibi... Eskisi gibi.."
"İşte geldim beklediğin gibi... Eskisi gibi.."
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
hoşgeldin murdak
gücüm yükseliyor diyar beni kabulleniyor
oren geçmişi hatırladı öldüğü savaştan beri benim olan kılıç yine benim
silahlarım benim tek eksiğim kadı
taşım
hayatımın yarısını verdiğim taş
beni yarı demon yapan peşime düşen malhavok la
yaptığım anlaşma
taşı görmem yeter bana onun yerini öğren sende istediğim bu
gücüm yükseliyor diyar beni kabulleniyor
oren geçmişi hatırladı öldüğü savaştan beri benim olan kılıç yine benim
silahlarım benim tek eksiğim kadı
taşım
hayatımın yarısını verdiğim taş
beni yarı demon yapan peşime düşen malhavok la
yaptığım anlaşma
taşı görmem yeter bana onun yerini öğren sende istediğim bu
"oldukça zor bir vazife olucak belki sonunda ölümüm beni bekliyor ama korktuğum ölmek değil taşı bulamamak "
dedi ve derin bir nefes aldı ciğerlerini genişletti...
İçeriyi süzdü sinsi gözlerle
"Lonca binası " dedi "Hırsızlar haberdar edildimi buranın varlığından yoksa içinde hissedenlermi bulabilecekler sadece "
"Gölge orman öldürücüdür bilirsin"
dedi ve derin bir nefes aldı ciğerlerini genişletti...
İçeriyi süzdü sinsi gözlerle
"Lonca binası " dedi "Hırsızlar haberdar edildimi buranın varlığından yoksa içinde hissedenlermi bulabilecekler sadece "
"Gölge orman öldürücüdür bilirsin"
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
bulmak isteyen herkes bulur beni ama nasıl bulucağıdır kafa yormaları gereken enselerinde bir hançer dayalı olarakmı yoksa dagha mı kötüsü
sölüyorum hırsız dostlarım döndüm bu ebedi bir dönüş. bir daha gitmiyorum hiç biryere benim bu tapraklar, bu sanat benim
bana bulman gereken taş değil murdak nerde olduğu
ve onu bir şekilde riske atma kendin alıp getirmeye kalkma
sölüyorum hırsız dostlarım döndüm bu ebedi bir dönüş. bir daha gitmiyorum hiç biryere benim bu tapraklar, bu sanat benim
bana bulman gereken taş değil murdak nerde olduğu
ve onu bir şekilde riske atma kendin alıp getirmeye kalkma
Düzenbazlığı yükseltmek adına sana katılmak isterim maniak ama bir arkadaş olarak sözlerimden anlaşılıyor ki sen düzenbazlar üzerimde hükmünün geçsin istiyorsun. Benden ve birçok benim diyen düzenbazdan üstün olabilirsin ama yeteneklerin sınırlı. Yada böyle bir lonca lideri için bir yarışma yapılmalı. Belki o zaman beni ikna edersinde amaçlarımızın bir olduğu yerde senin hükümlerini kabul ederim.
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
-
paul sernine
- Gölge Ustası
- Posts: 134
- Joined: Tue Apr 12, 2005 10:00 am
doslarım ben size döndüm diorum yoktan war oldum demiorum benim hayat hikayemi bilenler slach ın düşüncelerine saygı duyacağımı bilir ama yeteneklerim konusundakı yorumu
bunu bir daha düşün istersen slach
ben burda en eskilerdenim (rp dısı sitenin 8. üyesiyim)
eskiden wardım ve şimdi yine warım
kudretimi tanrılar sınadı
kudretimi sınamak isteyen warsa sonuçlarına katlanır
bunu bir daha düşün istersen slach
ben burda en eskilerdenim (rp dısı sitenin 8. üyesiyim)
eskiden wardım ve şimdi yine warım
kudretimi tanrılar sınadı
kudretimi sınamak isteyen warsa sonuçlarına katlanır
-
paul sernine
- Gölge Ustası
- Posts: 134
- Joined: Tue Apr 12, 2005 10:00 am