bu kokuyu çok özlemişim

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

bu kokuyu çok özlemişim

Post by MaNiak »

LONCA
İşTE EVİM BURASI
,Ve ait olduğum yerin kokusu, bu koku beni herzaman çok etkilemiştir
bazıları bu kokudan tiksinir ama benim gibiler bu kokuyu solumadan yaşayamaz

Evime döndüm herkes duysun
-burası benim evim, hukum surenler ben döndüm!!!
ya hukmume boyun eğin yada sonuçlarına katlanın


ben MaNiak ve artık evimdeim
User avatar
KUTBILTUNGA
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
Location: Tanelorn

Post by KUTBILTUNGA »

' Evine hoş geldin...'dedi loş aydınlatmanın altında,ayaklarını rahatça masaya rastlamış olan sıradan giyimli adam.Dolgun yanakları ve yüzüyle olduğundan genç gösteriyordu.Ama sesindeki tonlama ve üslubu kendinden emin ve bilinçliydi. 8)

'Geç şöyle otur helecanlı dostum,sıcak bir şeyler içerken,yolunun buraya nasıl yönlendiğini anlatırsın bana.' 8)

...Ve eliyle loncanın sıradan bir kumarhane ve alm evi havası içinde maslara servis yapan garson kızları(aslında Geyşa)ndan birine işaret etti:

'Heey fıstık!Bize iki sıcak şarap getir.Gelirken kendini de getirmeyi unutma...' :wink:
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Gölge Ormanın derinliklerinde bir tarih yeşeriyordu en baştan ilk zamanki gibi koyu karanlıklarda açan bir meşe ağacı gibi salıyordu köklerini ormanın topraklarına yeniden....
Bu varoluş bir çok yoldaşı yeniden benliği içine alacaktı...
Gölgenin sessizliği ufak bir dal çıtırtısı ile bozulur..
Kızıl gözler...
Murdak uzaktan yapılanmayı izlemektedir...
"Maniak" diye tıslar derince...
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

kiminle konuştuğunun farkındamısın diye sordu MaNiak
sen kimsin evimde ne işin war

ve hemen indiro ayaklarını masadan
burası lonca
hırsızloncası
ve meykiine göre davranmayı ögrenmen gerek

çok mu şey bekliorum die düşündü MaNiak

sonra saygı dedi kendi kendine ve hiç birşeyi umursamadan gölgelre karıştı yokoldu


ama o gölgelerin lorduydu hala ordaydı ve bunu onun hizmetkarları gölgeler dışında bilenyoktu
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Murdak olduğu yerden gölgelerin içinden hareketlendi Kulubeye doğru..
Sessiz ilerliyordu olabildiğince...
Kapıya Geldiğinde Çalmak için yeltendi..
Parmakları Kapının Tahta zemini üzerinde adeta bir melodi misali tıklıyordu...
"Maniak ben geldim " diye söyleniordu kendi kendine..
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

MaNiak çağrıyı farkeder ve harekete geçer kapıdeliğinden gördüğü ilk gölgeye geçer murdakı şimdi gayet iyi görüp kokusunu dahi hissedebilmektedir ilk olarak murdakın gölgesine can verir
murdakın gölgesi hareketlenir ve murdaktan bağımsız harekete geçer. ve etrafta var olan başka üç tanesi daha sahiplerinden bağımsızlasırlar
MaNiak oyun oynamak istiyordur biraz eğlenmek, kapı tek emriyle açılır ve murdakın tepkisini beklyerek duran MaNiak mırıldanır; hadı murdak bende seni bekliyordum
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

"Beklentiler zamanla gelişiyor ve güç yine diyar üstüne açılan kanallarla hızla yayılıyor.." der ve gülümser..
"İşte geldim beklediğin gibi... Eskisi gibi.."
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

hoşgeldin murdak

gücüm yükseliyor diyar beni kabulleniyor
oren geçmişi hatırladı öldüğü savaştan beri benim olan kılıç yine benim
silahlarım benim tek eksiğim kadı
taşım
hayatımın yarısını verdiğim taş
beni yarı demon yapan peşime düşen malhavok la
yaptığım anlaşma
taşı görmem yeter bana onun yerini öğren sende istediğim bu
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

"oldukça zor bir vazife olucak belki sonunda ölümüm beni bekliyor ama korktuğum ölmek değil taşı bulamamak "
dedi ve derin bir nefes aldı ciğerlerini genişletti...
İçeriyi süzdü sinsi gözlerle
"Lonca binası " dedi "Hırsızlar haberdar edildimi buranın varlığından yoksa içinde hissedenlermi bulabilecekler sadece "
"Gölge orman öldürücüdür bilirsin"
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

bulmak isteyen herkes bulur beni ama nasıl bulucağıdır kafa yormaları gereken enselerinde bir hançer dayalı olarakmı yoksa dagha mı kötüsü

sölüyorum hırsız dostlarım döndüm bu ebedi bir dönüş. bir daha gitmiyorum hiç biryere benim bu tapraklar, bu sanat benim

bana bulman gereken taş değil murdak nerde olduğu
ve onu bir şekilde riske atma kendin alıp getirmeye kalkma
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Post by Slach »

Düzenbazlığı yükseltmek adına sana katılmak isterim maniak ama bir arkadaş olarak sözlerimden anlaşılıyor ki sen düzenbazlar üzerimde hükmünün geçsin istiyorsun. Benden ve birçok benim diyen düzenbazdan üstün olabilirsin ama yeteneklerin sınırlı. Yada böyle bir lonca lideri için bir yarışma yapılmalı. Belki o zaman beni ikna edersinde amaçlarımızın bir olduğu yerde senin hükümlerini kabul ederim.
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
paul sernine
Gölge Ustası
Posts: 134
Joined: Tue Apr 12, 2005 10:00 am

Post by paul sernine »

slach'a katılmamak elde değil,tek bir nokta haricinde.birinin hükmüne girmem için en iyi olması yetmez.benim gibi ve benden daha zekice düşünmesi gerekir.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

doslarım ben size döndüm diorum yoktan war oldum demiorum benim hayat hikayemi bilenler slach ın düşüncelerine saygı duyacağımı bilir ama yeteneklerim konusundakı yorumu


bunu bir daha düşün istersen slach
ben burda en eskilerdenim (rp dısı sitenin 8. üyesiyim)


eskiden wardım ve şimdi yine warım
kudretimi tanrılar sınadı
kudretimi sınamak isteyen warsa sonuçlarına katlanır
paul sernine
Gölge Ustası
Posts: 134
Joined: Tue Apr 12, 2005 10:00 am

Post by paul sernine »

kibir bazılarının en sevdiği günahtır.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

loncaya yeni gelen sözlerine dikkat et yada hep söylediğim gibi sonuçlarına katlan
kibir bir hirsizin en büyük zaaflarındandır ve senin gibi çömezlere layıktır kiminle konuştuğunu ölç tart ve öyle konuş bu son uyarımdır!!
Post Reply