"LORD OF THE RINGS, THE BATTLE FOR MIDDLE-EARTH
İşte geliyor. Bilgisayar oyunu sevenler, EA Games yani Electronic Arts firması yine bir oyun patlatıyor! Orta Dünya'da savaş ! Oyun yaz aylarında piyasaya sürülecek ve ancak yaz aylarının sonunda Türkiye'de olacak.
EA'nın Generals adlı oyunun grafik motoru kullanılarak yapılmış. Gerçek zamanlı mükemmel bir oyun. Bu oyunda Peter Jackson'ın ve New Line Cinema'nın katkıları büyük. Oyunda kamp yapma ve serbest savaş gibi özelliklerde mevcut ayrıca görevli olarak savaşlarda var. Tüm Orta Dünya'yı kapsayacak bir oyun yapılmış. Sabırsızlıkla bekleniyor.
//darkefeye te$ekkurler...
"LORD OF THE RINGS, THE BATTLE FOR MIDDLE-EARTH
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
"LORD OF THE RINGS, THE BATTLE FOR MIDDLE-EARTH
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
EA nin ilk aşamada planı oyunu baharın ortasında çıkarmaktı ama yaza sarktı. Bu da bizim oyun hakkında daha fazla beklenti sahibi olmamıza yol açtı. En azından benim beklemem neden oldu. Umarım upgrade yolları görünmez. 
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
-
Death-Knight
- Kullanıcı

- Posts: 63
- Joined: Wed Jan 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
hatırlarsanız bundan önce war of the ring adlı bir oyun cıkmıstı o oyun kitabın talif haklarını satın almıstı şimdi cıkacak olan battle for middle-earth oyunu ise filmin telif haklarını aldı yani anlayacagınız oyunda sadece filmde gördügümüz cesitlilikte yaratık,ırk....olucak bu yüzden oyun fazla uzun ömürlü olmayacaktır bekleyip görücez 
My honor is my life,my life is darkness
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
Oyun çıkalı çok oldu lan.Ben topiki yeni gördüm yanlız.
Oyun harbiden güzel evet.
Ã?ncelikle ilk versiyonu multiplayer için yaplımamış one lan ole Mordor ole bi ezik yapılmış felan.Isengard la ancak taktik zehası ve iyi oynayan biri başarılı olabilir mesela ben evet.
Gondor'u alan beleşçidir,eziktir felan filan.Rohan'ı alan ondan da beleşçidir.
Sonra tırt bi ekpaket e rastladım.Melkor felan vardı.Çok kötüydü lan.
şİmdilerde gene bi ekpakete rastladım(rastlamadım,onun için okuldan kaçıyorum) Elvenstar.Heeyyo.
İşte bu güsel olmuş.Bu seferde Isengard güçlü olmuş ama olur ole.Saruman lan bu.Borumu.Oh ne güsel büyü de koymuşlar.Point de koymuşlar bole Saru'yu güçlendirebiliyosunuz felan.Saruman.Saruman.Saruman.
Sauron a koymuşlar ama alırım bensizi Saru'mla her türlü.
Yani hemen hemen eşit olmuş diyebiliriz.Isıldur felan da var.
Hataları yok mu?Dolu var.Ama bu kadar övdüm,kendimle çelişmeyeyim şimdi.
Come My Servants!!!!
seviyorum lan Saruman'ı.
Almanlar yapmış galiba bu ekpaketi.
Battle for Middle Earth:The Elvenstar Mod.
(İk oyun harbiden berbattı lan,Soruman ne olmuş ole,güçsüz felan.Maia Lan bu.Yok 3 birlik Rohirrim alabilio Saruman'ı.Tiksinmiştim ama sevmeye başladım Saruman'ın güçlenmesiyle beraber.)
___________________________
Rohan is Mine!
oley.
Oyun harbiden güzel evet.
Ã?ncelikle ilk versiyonu multiplayer için yaplımamış one lan ole Mordor ole bi ezik yapılmış felan.Isengard la ancak taktik zehası ve iyi oynayan biri başarılı olabilir mesela ben evet.
Gondor'u alan beleşçidir,eziktir felan filan.Rohan'ı alan ondan da beleşçidir.
Sonra tırt bi ekpaket e rastladım.Melkor felan vardı.Çok kötüydü lan.
şİmdilerde gene bi ekpakete rastladım(rastlamadım,onun için okuldan kaçıyorum) Elvenstar.Heeyyo.
İşte bu güsel olmuş.Bu seferde Isengard güçlü olmuş ama olur ole.Saruman lan bu.Borumu.Oh ne güsel büyü de koymuşlar.Point de koymuşlar bole Saru'yu güçlendirebiliyosunuz felan.Saruman.Saruman.Saruman.
Sauron a koymuşlar ama alırım bensizi Saru'mla her türlü.
Yani hemen hemen eşit olmuş diyebiliriz.Isıldur felan da var.
Hataları yok mu?Dolu var.Ama bu kadar övdüm,kendimle çelişmeyeyim şimdi.
Come My Servants!!!!
seviyorum lan Saruman'ı.
Almanlar yapmış galiba bu ekpaketi.
Battle for Middle Earth:The Elvenstar Mod.
(İk oyun harbiden berbattı lan,Soruman ne olmuş ole,güçsüz felan.Maia Lan bu.Yok 3 birlik Rohirrim alabilio Saruman'ı.Tiksinmiştim ama sevmeye başladım Saruman'ın güçlenmesiyle beraber.)
___________________________
Rohan is Mine!
oley.
